Categories
برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع کالا رپورتاژ آگهی

آخرین قیمت ها از پارکت تا تراکتور

با توجه به فعالیت شرکت پارس آرای کوهستان در دو صنعت مختلف چوب و ماشین آلات کشاورزی در این مطلب قصد داریم به توضیحاتی در رابطه با ویژگی ها و مشخصات محصولات این مجموعه بپردازیم. با توجه به پیشرفت در فرآوری های مختلف از قبیل ترموود و اشباع، کاربرد چوب در زمینه های متفاوتی نظیر نما، پارکت، دکینگ، سونا، خانه های چوبی و سازه های تمام چوب رشد چشمگیری داشته است که پارس آرای کوهستان دارای نمایندگی های متعددی از معتبرترین برندهای صنعت چوب در سرتاسر جهان می باشد . از دیگر فعالیت های این مجموعه تامین و عرضه ماشین آلات کشاورزی از قبیل تراکتور، تیلر و سایر ادوات آن می باشد که به جرات می توان گفت یکی از فعالان پیشرو در این زمینه است.

پارکت چوبی و استعلام قیمت

پارکت چوبی یکی از محصولات چوبی پرطرفدار به حساب می آید. نوعی پوشش چوبی است که در فضاهای داخلی مورد استفاده قرار می گیرد پارکت چوبی در مقابل فشار، ترک خوردگی و ساییدگی مقاومت و استقامت بالایی دارد که این موضوع باعث محبوبیت آن شده است. پارکت چوبی طبیعی دارای ویژگی های بسیاری نظیر عمر طولانی بالغ بر 100 سال، عایق در برابر صدا و گرما، ظاهری زیبا و … می باشد که هر یک از این موارد به خودی خود می تواند حائز اهمیت باشد. علاوه بر زیبایی پارکت چوبی نصب سریع و آسان، دلیل جذابیت این متریال می باشد. پارکت با برخورداری از رنگ ها و سبک های مختلف می تواند نظر هر بیننده ای را به خود جلب نماید. بارها این جمله را شنیده اید که پارکت چوبی نوعی سرمایه گذاری برای ساختمان محسوب می شود زیرا پارکت علاوه بر زیبایی می تواند در طولانی مدت مورد استفاده قرار گیرد و در صورت آسیب دیدگی می تواند به سادگی بازسازی شود پارکت ها در نوع های متفاوتEngineered  و Solid  قابل عرضه می باشد. یکی از پارکت هایی که مورد استقبال مصرف کنندگان قرار دارد پارکت هایEngineered  می باشد که نگهداری و تعمیر آن بسیار مقرون به صرفه  و مناسب می باشد .

شرکت پارس آرای کوهستان با سابقه طولانی در صنعت چوب توانسته با اخذ نمایندگی هایی معتبر از برند های جهانی تقاضای بازار داخلی را تامین نماید. شما می توانید برای انتخاب مناسب ترین پارکت و اطلاع از قیمت پارکت با کارشناسان فروش این مجموعه 7-22631405-021 تماس حاصل نمایید.

تراکتور

تراکتورکشاورزی و استعلام قیمت

در سه دهه ی گذشته مکانیزاسیون نقش بسیار عمده ای در پیشرفت صنعت کشاورزی داشته است، اما متاسفانه در سالهای گذشته در مقایسه با کشورهای دیگر که شرایط مشابه به ما داشتند روند رو به رشدی به موازات نیازهای جامعه و افزایش جمعیت نداشته است. در واقع مکانیزاسیون کشاورزی با توجه به رشد تکنولوژی و فن آوری جهانی نتوانسته است آن طور که شایسته ی جامعه ی ایرانی می باشد رشد و ترقی داشته باشد لذا شرکت کوهستان با بهره گیری از دانش فنی متخصصان و مدیران توانمند اقدام به تامین و عرضه ی ماشین آلاتی از قبیل تراکتور و ادوات نموده است تا با استفاده از آنها این عدم رشد را جبران نماید. کاربرد و استفاده از ماشین آلات کشاورزی در زراعت و به طور کلی صنعت کشاورزی دارای مزایای بسیاری می باشد که استفاده از برندها ی برتر از جمله موارد حائز اهمیت می باشد. قیمت تراکتور عرضه شده در شرکت کوهستان به گونه ای می باشد که علاوه بر این که نظر کشاورزان عزیز تامین می گردد، کمک به پیشرفت و توسعه ی آبادانی میهن عزیزمان می گردد. شرکت کوهستان دارای نمایندگی های بسیاری از برندهای معتبر جهانی می باشد که با شعار کیفیت برتر، قیمت مناسب توانسته است با اقتدار هر چه تمام تر در این صنعت پیشرو باشد.

 

 

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle