Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری

قیمت تور استانبول و دبی پاییز [آژانس مقتدرسیر]

شاید تا تعطیلات آبان ماه، وضعیت سفرهای خارجی و به‌خصوص تورهای کوتاه و نزدیک به ایران، چندان مانند هر سال نبوده، اما پیش‌بینی می‌شود که از این پس، تقاضا مانند هر سال کمتر شود.

 

اگر شما هم امسال قصد سفر کرده بودید، حتماً در برخی مسیرها، قیمت‌هایی متفاوت از هر سال را مشاهده کرده‌اید. این اتفاق بیشتر در مسیرهای نزدیک به ایران و به‌خصوص شهرهای کشور ترکیه رخ داده بود. رویدادهای اقتصادی رخ داده از انتهای سال ۹۶ زمینه‌ساز این آشفتگی در نوع سفر خانواده‌ها شده است که در سال جاری، به شکل کنونی بروز کرده است. آژانس مقتدرسیر به عنوان مجری مستقیم و اصلی تورهای مسیرهای مختلف گردشگری، در این مطلب تلاش می‌کند تا شما را با شرایط آینده بازار آشنا کند. به امید آن که اگر در ماه‌های آتی سفری برای خود داشتید، از لذت بیشتری بهره‌مند شوید.

 

تور استانبول؛ قیمت‌ها در سراشیبی سقوط

تور استانبول

تور استانبول در سال ۹۸ یکی از پراستقبال‌ترین و طبیعتاً گران‌ترین سال‌های خود را پشت سر گذاشت. هر سال ابتدای فصل بهار و همین‌طور تمامی فصل پاییز، قیمت تور استانبول به شکل محسوسی کاهش می‌یافت اما امسال، اگر چه قیمت‌ها نسبت به تابستان کمتر بود اما به طور کلی، کاهش تقاضا در سطح عدم تکمیل ظرفیت پروازها و کاهش چشم‌گیر قیمت‌ها وجود نداشت. دلیل این امر آن بود که بسیاری افراد در درجه‌ی اول از سال ۹۶ تا ۹۸ به سفری نرفته بودند و همچنین بسیاری از افراد که در سال‌های گذشته، مسیرهای دیگری را برای سفر انتخاب می‌کردند، دیگر توانایی مالی سفر به آن نقاط را نداشتند و مسیر گردشگری خود را به سمت استانبول تغییر دادند و نهایتاً در تابستان قیمت بلیت استانبول به شکلی عجیب و باورنکردنی افزایش یافت. نتیجه آن که باز هم عده‌ای با قیمت‌های موجود در تابستان، توانایی سفر را نداشتند و سفر خود را به پاییز موکول کردند. وجود چندین تعطیلی پیاپی در ماه‌های اولیه پاییز هم، مزیدی بر علت شد و یافتن تور ارزان استانبول را غیر ممکن کرده بود.

اما با سفر افراد باقیمانده از تابستان، اتمام تعطیلات موجود در پاییز و همچنین رو به سردی گذاشتن استانبول، تقاضا کاهش پیدا کرده و پیش‌بینی می‌شود که در هفته‌های آتی، قیمت تور استانبول به عدد منطقی‌تری برای فصل پاییز، نزدیک شود، تا مسافران امکان سفر به این شهر زیبا، تاریخی و دیدنی را داشته باشند.

 

 

اما باز هم باید در نظر داشته باشید که بسیاری از تاریخ‌های پروازی، از قبل، بخشی از ظرفیت خود را پر کرده‌اند و نتیجتاً مسافران باید با دقت بیشتری برای انتخاب تاریخ مناسب و ارزان اقدام کنند. برای این امر، می‌توانید با مشاوران سفر آژانس مقتدرسیر تماس گرفته و از ایشان اطلاعات لازم در مورد پروازهای مختلف، با قیمت‌های متفاوت را بگیرید. باید دقت کنید که این اتفاق برای تمامی مسیرهای ترکیه افتاده است، پس سری به صفحه‌ی تور ترکیه در سایت آژانس مقتدرسیر هم بزنید، شاید موجب شد تا مسیر شما تغییر کند.

تور دبی؛ تجربه‌ی پائین‌ترین نرخ امسال

بر خلاف استانبول، دبی امسال هم روند طبیعی هر ساله‌ی خود را در قیمت طی کرده است. در حقیقت تابستانی گرم و نه چندان ارزان و سپس پائیزی با قیمت مناسب و حالا به مرحله‌ای رسیده‌ایم که می‌توان تور ارزان دبی را به راحتی یافت.

قیمت تور دبی در شرایطی قرار گرفته که از تور استانبول ارزان‌تر هم هست و این چیزی‌ست که در سال‌های قبل، کمتر رخ می‌داد چون علاوه بر این که همیشه قیمت بلیت دبی گران‌تر بوده، این کشور نیازمند اخذ ویزاست و همین هزینه، بر کل هزینه‌ها جمع می‌شود و نهایتاً قیمت بیشتری را رقم می‌زند اما شرایط خاص تور استانبول، موجب چنین اتفاقی شده است.

سفر به دبی به‌خصوص در پاییز مزایایی دارد که بسیاری از مسیرها نخواهند داشت. علاوه بر این که دمای هوا می‌تواند بسیار جذاب و خوب باشد و مطلقاً خبری از سرمای پائیزی نباشد، قیمت‌ها در سطح شهر هم کاهش می‌یابد چرا که هنوز سیل مسافران کریسمس و زمستانی این شهر از راه نرسیده‌اند، بنابراین به راحتی می‌توانید در فروشگاه‌های بزرگ از تخفیف‌ها بهره‌مند شوید و همین‌طور در مغازه‌های محلی هم چانه‌زنی کنید. پس با سفر در پاییز می‌توانید منافع زیادی را عاید خود کنید.

علاوه بر پروازهای اماراتی که این روزها به واسطه‌ی قیمت دلار، کمتر از آن استقبال می‌شود، آژانس مقتدرسیر دو پرواز باکیفیت ایرانی ماهان و ایران ایر را به مسافران خود عرضه می‌کند که قیمت هر دو پرواز، در یک رنج قرار دارند و کیفیت سفرهای برون‌مرزی هر دو هم بسیار عالی‌ست. اما ممکن است تاریخ‌های ارزان آن‌ها و همچنین ساعت‌های پروازی‌شان متفاوت باشد.

برای کسب اطلاعات دقیق در مورد پروازها، شرایط دریافت ویزا، محله‌های مختلف و همچنین هتل‌های موجود در شهر دبی که می‌تواند در تصمیم‌گیری شما برای سفر مؤثر باشد، می‌توانید با مشاوران سفر آژانس ما تماس گرفته و از ایشان مشورت لازم را دریافت کند. همچنین می‌توانید به لیست تور دبی در سایت ما هم سری بزنید و لیست قیمت و هتل‌ها را مشاهده کرده و خرید خود را انجام دهید.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle