Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری

قیمت تور استانبول و تور گرجستان شکسته شد! [مقتدر سیر]

اگر منتظر تغییر قیمت‌های تورهای مسافرتی به مقصد کشورهای همسایه بودید، این اتفاق در روزهای اخیر رخ داده و بهترین زمان برای خرید تورهای نوروزی فرا رسیده است.

 

تورهای کشورهای همسایه از شرایط خاصی برخوردارند و در اکثر مواقع قیمت چندان بالایی در قیاس با تورهای سایر کشورها به‌خصوص مسیرهایی که از نظر فاصله‌ای با ایران زمان طولانی دارند ندارد. همین امر باعث محبوبیت این تورها شده است. البته این تنها دلیل برای انتخاب این تورها نیست بلکه کوتاه بودن مسافت طی شده باعث می‌شود تا امکان سفر کوتاه مدت به این مسیرها هم فراهم شود و همین امر برای بسیاری از افراد که توانایی سفر طولانی مدت را ندارند بسیار گزینه‌ی پر اهمیتی خواهد بود. آژانس مقتدر سیر به عنوان یکی از مجریان اصلی تورهای مقصدهای مختلف در این مطلب می‌کوشد تا مسافران را از کم و کیف تورهای کشورهای همسایه آشنا سازد. با امید این که مسافران سفری دلپذیر و دلچسب در سال جدید را داشته باشند.

 

تور گرجستان و ترکیب تاریخ و ساحل

تور گرجستان امروزه به یکی از مقصدهای پرطرفدار ایرانیان تبدیل شده است. بسیاری از افراد در سال‌های گذشته و با حذف نیاز به روادید برای سفر به این کشور، به سفر به این شهر علاقمند شدند و بسیاری از آن‌ها به این کشور سفر کردند اما جاذبه‌های این کشور آن‌قدر هست که بسیاری علاقه به سفر دوباره به این شهر را دارند. هزینه‌های بسیار پایین گرجستان یکی از عواملي ست که باعث می‌شود تا مسافران ایرانی این مسیر را برای سفر خود برگزینند. تورهای این کشور بیشتر برای شهر تفلیس برنامه‌ریزی می‌شود شهری که مملو از جاذبه‌های تاریخی و هنری بی نظیری‌ست که می‌تواند چشم‌ها را مبهوت خود کند. تعداد زیادی کلیسای خاص و زیبا، سالن‌های اپرا، مجسمه‌های بزرگ و همچنین برخی آثار مدرن معماری که به عنوان سمبل‌های کنونی این شهر شناخته می‌شوند همگی در کنار بخش تاریخی این شهر که پوشیده از سنگفرش است می‌تواند مسافران را مدهوش کند. همچنین در کنار این جاذبه‌ای فرهنگی و تاریخی غذاها و به‌خصوص نان‌های گرجی از شهرت جهانی برخوردارند و خود یکی از عوامل و جاذبه‌های گردشگری این کشور محسوب می‌شوند پس خرید تورهای این مسیر را حتماً در برنامه‌ی خود قرار دهید تا امکان فراهم کردن بهترین‌ها را برای خود داشته باشید.

 

 

تورهای نوروزی گرجستان اما حال و هوایی دیگر دارد. گرجستان از آن دست کشورهایی‌ست که مانند ایرانیان جشن نوروز را هر ساله برگزار می‌کنند و ایرانیان می‌توانند جشن‌های آیینی را در جایی خارج از خانه‌ی خود مشاهده کرده و از لذت حضور در آن‌ها بهره‌مند شوند. از مزایای بسیار جذاب تورهای گرجستان در نوروز برگزاری تورهای ترکیبی به مقصد تفلیس باتومی است یعنی شما بعد از چند روز سپری کردن در تفلیس و گشت زدن در مکان‌های فرهنگی می‌توانید سفری بی‌نظیر به سواحل دریای سیاه داشته باشید و از سواحل زیبای شهر باتومی و همچنین جاذبه‌های مدرن و دیدنی این شهر لذت ببرید.

تور گرجستان نوروز 98 مزایای دیگری نیز دارد که فقط با حضور در آن می‌تواند درک دقیقی از آن داشت. امید به این که با سفر به این مقصدی لذتی بی‌نظیر نصیب شما و همراهان‌تان شود.

 

تور استانبول، ترکیب تاریخ و خرید

مسافران زیادی هر ساله به استانبول سفر می‌کنند. حتی بسیاری که بارها به این شهر رفته‌اند باز هم اولین گزینه برای سفر را این شهر می‌دانند. این جادویی‌ست که شاید فقط استانبول برای ایرانیان همراه داشته و دارد. حتی همین افراد با آن که عید نوروز امکان سفر به مسیرهای دوردست را هم فراهم می‌کند باز ترجیح می‌دهند در این شهر به گردش و تفریح و استراحت بپردازند. دلیل این امر حتماً آن است که هر آنچه این مسافران احتیاج دارند در این شهر فراهم است و نیازی به سفر به دیگر تقاط را برای خود نمی‌بینند.
تور استانبول نوروز 98 می‌تواند برای شما سرآغاز راهی برای سفر به این شهر یا ادامه دادن این مسیر باشد. ولی حتماً از حضور در شهر استانبول آن هم در نوروز پشیمان نخواهید شد و لذتی دو چندان خواهید برد.

تورهای این مقصد همیشه از تنوعی بی‌نظیر برخوردار است اما نوروز موجب تنوع بیشتر هم خواهد شد چه در ایرلاین‌هایی که در این مسیر سرویس‌دهی می‌کنند چه در مدت زمان تورها و چه در ساعت پروازی که مسافران امکان انتخاب آن‌ها را دارند. بنابراین عید نوروزی فرصتی نغتنم برای سفر به این شهر زیبا خواهد بود. شما هم بهتر است تا دیر نشده در ابتدا بررسی‌های دقیق خود را انجام داده و پس از انتخاب بهترین تور استانبول نسبت به رزرو آن افدام کنید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle