Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری تفریح

به راحتی سفر بعدی خود را برنامه‌ریزی کنید: جستجو و مقایسه قیمت بهترین تورهای مسافرتی

کجارو بزرگ‌ترین مرجع فارسی اطلاعات سفر و گردشگری به مقاصد مختلف دنیا است.

شما در این وب‌سایت می‌توانید برترین تورهای مسافرتی از آژانس‌های مسافرتی معتبر را مشاهده کرده، نظرات دیگران را درباره آنها بخوانید، آنها را با هم مقایسه و انتخاب کنید.

نزدیک به سه سال از فعالیت وب‌سایت سفر و گردشگری کجارو می‌گذرد. در این مدت با بهره‌گیری از تحریریه متخصص و تیم فنی موفق شده‌ایم به بزرگ‌ترین و جامع‌ترین وب‌سایت حوزه گردشگری تبدیل شویم. شما در کجارو می‌توانید انواع راهنمای سفر به مقاصد مختلف و اطلاعات متنوع را در زمینه سفر و گردشگری ایران و جهان به دست آورید. همچنین در کنار حجم گسترده مقالات می‌توانید به بانک اطلاعاتی کاملی از جاذبه‌های گردشگری ایران و جهان، هتل‌های ایران و مقاصد برتر خارجی، رستوران‌های ایران و جستجوی پرواز و مقایسه قیمت‌ها دسترسی داشته باشید. اما اخیرا خدمت دیگری نیز در کجارو رونمایی شده که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.

هتل

حتما برای شما نیز این اتفاق افتاده تا بین تنوع گسترده تورهای مسافرتی به مقاصد مختلف و از آژانس‌های گوناگون سردرگم شوید و نتوانید گزینه مناسب را انتخاب کنید. بدیهی است که هر مسافری تمایل دارد با ارزان‌ترین قیمت ممکن به بهترین مقصد با برترین خدمات اقامت و پرواز سفر کند، اما چگونه می‌توان در بین طیف گسترده و گوناگون آژانس‌های مسافرتی، تور مناسب را پیدا کرد؟

ما برای پاسخ به این نیاز در کجارو بخش تور مسافرتی را رونمایی کرده‌ایم. شما از طریق این سرویس می‌توانید انواع تورهای مسافرتی را از آژانس‌های مختلف مشاهده کرده و خدمات و قیمت آنها را با هم مقایسه کنید تا انتخاب مطمئنی داشته باشید. همچنین می‌توانید درباره آژانس و خدمات تور نظر دهید و نظرات و تجربیات دیگر کاربران را بخوانید. کافی است مقصد مورد نظر خود و زمانی که در آن قصد سفر دارید را جستجو کنید تا به فهرستی از تورهای مسافرتی گوناگون  با شرایط مورد نظرتان راهنمایی شوید و سفر خود را برنامه‌ریزی کنید. حتی امکان فیلتر کردن بهترین تورها بر اساس خدمات و قیمت مورد نظرتان نیز وجود دارد.

هم اکنون می‌توانید گستره متنوعی از تورهای ترکیه، تور مالزی، تور دبی، تور گرجستان، تور استانبول، تور آنتالیا، تور تایلند، تور پوکت، تور پاتایا، تور آذربایجان، تور روسیه، تور ایرانگردی و بسیاری از مقاصد محبوب سفر و گردشگری را در کجارو مشاهده کنید.

تور

در هنگام انتخاب تور می‌توانید مطالب راهنمای مرتبط با آن مقصد برای خرید، حمل و نقل، تفریحات و مهم‌ترین دیدنی‌ها و جاذبه‌های گردشگری را مشاهده کنید. همچنین در صورتی که تمایل به استفاده از تور ندارید هم می‌توانید در کجارو پرواز مورد نظر خود را جستجو کرده و بهترین قیمت را در بین وب‌سایت‌های فروش آنلاین بلیط هواپیما پیدا کرده و خرید کنید. از طریق بخش هتل نیز می‌توانید مناسب‌ترین هتل‌ها و اقامت‌گاه‌ها را پیدا کرده و قیمت، خدمات و اطلاعات تماس آن‌ها را به دست آورده و سفرتان را خودتان برنامه‌ریزی کنید.

زمان زیادی به تابستان و فصل تعطیلات باقی نمانده است. پس از همین حالا دست به کار شوید و هر روز تورهای جدیدی که در کجارو منتشر می‌شوند را مشاهده کنید و بهتر انتخاب کنید. این حق شما است که بیشتر بدانید و بهتر سفر کنید!

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle