Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری

بهترین قیمت بلیط هواپیما به مقصد کانادا را در آیتورز پیدا کنید

این‌ روزها سفر به کانادا با اقبال بسیاری مواجه شده است. بسیاری از ایرانی‌ها با هدف تحصیل به این کشور سفر می‌کنند تا بتوانند با دریافت پذیرش از بهترین دانشگاه‌های کانادا در رشته مورد علاقه خود ادامه تحصیل دهند و این شانس را داشته باشند تا در یک شرکت کانادایی مشغول به کار شوند و همانجا زندگی کنند. از طرفی بسیاری از خانواده‌ها که فرزندان و اقوامشان به کانادا مهاجرت کرده‌اند نیز برای سر زدن و دیدار با عزیزانشان به کانادا سفر می‌کنند تا ضمن ملاقات خانواده، از دیدنی‌های این کشور پهناور نیز لذت ببرند.

 

خرید بلیط هواپیما تهران به تورنتو

معمولا مسافران برای سفر به کشور خارجی پرواز خود را به مقصد پایتخت آن کشور رزرو می‌کنند؛ اما با توجه به اینکه بیشتر ایرانی‌هایی که ساکن کانادا هستند در سه شهر مونترال، ونکوور و تورنتو اقامت دارند، این امکان فراهم است تا بلیط هواپیما خارجی خود را به مقصد هر یک از این 3 شهر رزرو کنید و بدون دردسر بلیط هواپیما مونترال، بلیط تورنتو یا بلیط ونکوور را خریداری کنید..

اگر قصد خرید بلیط هواپیما تورنتو، ونکور یا مونترال را دارید و به دنبال خرید بلیط ارزان هواپیما می‌گردید پیشنهاد می‌کنیم به سایت iTours.ir بروید و قیمت پروازهای خارجی را با هم مقایسه کنید. شما خیلی ساده با وارد کردن مبدا و مقصد و تاریخ مورد نظرتان خواهید توانست قیمت بلیط هواپیما ایرلاین‌هایی که از ایران به مقصد مونترال، ونکوور یا تورنتو پرواز دارند را مشاهده کنید و ارزان‌ترین آنها را تهیه نمایید.

در شرایطی که قیمت بلیط پرواز خارجی بسیار افزایش یافته است، برای هر شخصی اهمیت دارد تا بلیط ارزان هواپیما خارجی تهیه کند تا در مخارجش صرفه‌جویی شود. این موضوع مخصوصا برای دانشجویان کانادا اهمیت ویژهی‌ای دارد، به همین خاطر آیتوزر سعی کرده است تا همواره ارزان‌ترین قیمت بلیط هواپیما ونکوور، تورنتو یا مونترال را به مشتریان خود ارائه دهد.

 

رزرو آنلاین هتل خارجی با کارت شتاب

خدمات آیتورز تنها به رزرو بلیط هوپیما خلاصه نمی‏شود. شما ضمن اینکه می‌توانید پرواز خود را از هر نقطه‌ای از جهان به نقطه‌ای دیگر رزرو کنید. این امکان را خواهید داشت تا در همه کشورهای جهان بهترین هتل‌ها را با ارزان‌ترین قیمت رزرو کنید و هزینه آن را با کارت شتابی بپردازید.

آیتورز امکان رزرو ارزان‌ترین‌های استانبول، رزرو آنلاین هتل دبی برای جام ملت‌های آسیا، رزرو هتل ارزان ایروان و رزرو هتل در سایر شهرهای توریسی با قیمت مناسب را در کنار رزرو بهترین هتل‌های 5 ستاره ساحلی و لوکس در کشورهای اروپایی را در سایت خود برای مشتریان فراهم کرده است.

 

رزرو پکیج مسافرتی با قیمت مناسب

بسیاری از مسافران برای سفر به کشورهای خارجی به دنبال رزرو تور می‌گردند تا خیالشان بابت هتل و بلیط در مقصد راحت باشد؛ اما نمی‌دانند که با صرف هزینه کمتر نیز می‏شود مشابه تورهای مسافرتی را دریافت کرد.

رزرو پیکج مسافرتی امکانی است که در آیتورز به آن دسترسی خواهید داشت. در این بخش می‌توانید هتل و پرواز خود را به صورت هم‌زمان رزرو کنید و در انتخاب محدودیتی نداشته باشید. همانطور که می‌دانید در تورهای مسافرتی انتخاب شما تنها به چند مورد محدود می‎شود ولی در پکیج مسافتری دست شما در انتخاب هتل و پرواز کاملا باز است و می‌توان در همان هتلی که دوست دارید اقامت کنید و با هر ایرلاینی که ترجیح می‌دهید پرواز کنید.

 

پشتیبانی 24 ساعته واقعی

آیتورز یکی از معدود شرکت‌هایی است که به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته به مشتریان پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و آنلاین ارائه می‌دهد. مهم نیست چه زمانی و از کجا با آیتورز تماس بگیرید، کارشناسان آیتورز همیشه آماده پاسخگویی به سوالات و حل مشکلات شما هستند.

شما حتی می‌توانید پیش از خرید بلیط و رزرو هتل با کارشناسان آیتورز مشورت کنید و از آنها در انتخاب بهترین گزینه یاری بگیرید. تیم پشتیبانی آیتورز پس از خرید شما را رها نخواهد کرد. کارشناسان آیتورز در طول سفر در کنار شما هستند تا مطمئن شوند سفر شما بدون مشکل انجام خواهد شد و اقامت راحتی را در شهر مقصد خواهید داشت.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle