Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری

چرا قیمت بلیت هواپیما در سایت های مختلف، متفاوت است؟

امروزه استفاده از سفرهای هوایی به دلیل سرعت و سهولت، در حال افزایش است. عده ای از افراد جهت خرید بلیت هواپیما به آژانس های هواپیمایی مراجعه می کنند، در این صورت تمام مراحل خرید بلیت هواپیما، توسط آژانس انجام می پذیرد. به خصوص زمانی که افراد خواهان سفر به صورت تورهای تفریحی هستند، خود کمتر جهت خرید بلیت و رزرو هتل اقدام کرده و تمام امور مربوط به فرایند خرید بلیت هواپیما و رزرو هتل را به آژانس هواپیمایی واگذار می کنند. اما چند سالی است که بیشتر افراد از طریق سایت ها و اپلیکیشن های موبایل اقدام به خرید بلیت هواپیما می کنند، آن هم به صورت آنلاین و هر روز به طور چشمگیری به تعداد این افراد اضافه می شود.

اگر جزو این افراد هستید، تنها با جستجوی مختصری در اینترنت با تعداد زیادی از سایت ها و اپلیکیشن ها روبه رو می شوید که فروشنده ی بلیت هواپیما هستند و در این بین آنچه که بیش از همه به چشم می خورد، تفاوت قیمت های ارائه شده است. در بعضی موارد این اختلاف قیمت بر روی یک پرواز مشخص که توسط چند فروشنده مختلف ارائه شده، تفاوت چشمگیری دارد! و اگر خریدار دائمی اینگونه بلیت ها بوده باشید، یک مقایسه ی ساده نشان خواهد داد که تا به حال چه مقدار هزینه اضافه جهت خرید بلیت هواپیما پرداخت کرده اید!

دلیل این امر در این نکته نهفته است که آژانس‌های هواپیمایی به‌صورت سالیانه صندلی‌های هواپیما را در مسیرهای مختلف از هر شرکت هواپیمایی (ایرلاین) پیش‌خرید می‌کنند که در اصطلاح  به آن پرواز چارتر یا بلیت چارتر می گویند.

آژانس چارترکننده پرواز می تواند در طول سال به‌صورت خودمختار و کاملا آزاد، بلیت های خود را نسبت به شلوغی و یا خلوتی بازار قیمت‌گذاری کند.

همچنین سایت های فروش بلیت نیز به این قیمت ها مبلغی را می افزایند و آن ها را با قیمت بیشتری به فروش می رسانند. بنابراین در بازار با طیف وسیعی از قیمت ها روبه رو می شوید. به منظور مشاهده ارزان ترین بلیت های سیستمی و چارتری و کاهش هزینه خرید بلیت هواپیما، وب سایت سپهر360 را پیشنهاد می کنیم. دلیل همیشه ارزان تر بودن بلیت های ارائه شده در این وب سایت، این است که سپهر360 فروشنده ی بلیت نیست! بلکه تنها نمایش دهنده ی قیمت، ظرفیت و نام فروشنده بلیت های هواپیما است و از آنجایی که بابت نمایش پروازها هیچ هزینه ای از مسافران و فروشندگان پرواز دریافت نمی کند، نسبت به سایت های مشابه ، همواره ارزانترین نرخ بلیت هواپیما را نمایش می دهد. فراموش نکنید که همیشه قیمت بلیت هواپیما در سپهر360 را با سایت های دیگر مقایسه و بعد خرید خود را نهایی کنید!

هم چنین به منظور سهولت در فرایند خرید بلیت هواپیما می توانید اپلیکیشن سپهر360 را نصب کنید.

 

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle