Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر صنایع خودرو رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی همایش ها رپورتاژ خبری اقتصادی ریپورتاژ آگهی صنعت

امضای قرارداد ایران خودرو و مرسدس بنز در قالب شرکت مشترک

ایران خودرو و شرکت مرسدس بنز قرارداد ایجاد شرکت مشترک در حوزه فروش و خدمات پس از فروش خودروهای تجاری را امضا کردند. همچنین قرار داد دو شرکت مشترک دیگر نیز در ماه های آینده نهایی می شود.

ایران خودرو و شرکت مرسدس بنز قرارداد ایجاد شرکت مشترک در حوزه فروش و خدمات پس از فروش خودروهای تجاری را امضا کردند.

همچنین قرار داد دو شرکت مشترک دیگر نیز در ماه های آینده نهایی می شود. این قرارداد روز سه شنبه میان شرکت ایران خودرو دیزل به نمایندگی از گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت بنز، در سایت تولید وورث، مقر اصلی مرسدس بنز به امضا رسید.

در امضای این قرارداد دکتر علی ماجدی سفیر ایران در آلمان، مهندس محسن صالحی نیا، معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت، مهندس هاشم یکه زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و جمعی از مدیران ارشد دو شرکت حضور داشتند.

هاشم یکه زارع، مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در این مراسم با اشاره به امضای قرار داد و تفاهم نامه با شرکت بنز در تولید و فروش محصول سواری، ابراز امیدواری کرد که با توجه به همکاری های دو شرکت در حوزه خودروهای تجاری همکاری طرفین در خصوص تفاهم نامه و قرار داد سال گذشته نیز به همین منوال پیگیری شود.

قرار داد خودروهای تجاری که امروز امضا شدشامل ایجاد شرکت مشترک در حوزه فروش و خدمات پس از فروش خودروهای تجاری است.این شرکت، به صورت انحصاری مسئولیت فروش محصولات تجاری مرسدس بنز را بر عهده خواهد داشت.

همچنین شرکت دوم که قرار داد آن در ماه آینده نهایی می شود، مسئولیت تولید را برعهده دارد و نسل فعلی و آینده کامیون آکتروس از جمله تولیدات این شرکت خواهد بود

نسل فعلی آکتروس تا سال ۲۰۱۹ تولید شده و نسل جدید این کامیون نیز از سال ۲۰۱۹ به بعد بر اساس استانداردهای روز اروپا تولید خواهد شد. در فاز بعدی نیز خط تولیدی جدید دیگری پیش بینی شده است.

بر اساس برنامه، ساخت داخل شرکت مشترک تولیدی در سال نخست به ۲۰ درصد خواهد رسید و این میزان در صورت صرفه اقتصادی می تواند به ۳۰ تا ۵۰ درصد افزایش پیدا کند.

بر اساس این گزارش نیازسنجی و تولید محصولات جدید و جایگزینی با محصولات فعلی نیز در برنامه شرکت مشترک تولیدی ایران خودرو و دایملر پیش بینی شده است.

همچنین شرکت دیگر در حال مذاکره، در خصوص تولید موتور میان شرکت ایران خودرو دیزل و دایملر بوده که وظیفه آن تولید موتورهای جدید بر اساس نیاز بازار در شرکت مشترک جدید است.

شرکت مرسدس بنز نخستین برند خودروهای تجاری در دنیا را در اختیار دارد که امضای قرار داد سرمایه گذاری مشترک با ایران خودرو بیانگر امنیت سرمایه گذاری در ایران است

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle