Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع کالا رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی برند های برتر حوزه دیجیتال رپورتاژ خرید و فروش

مدل‌های مختلف قاب موبایل و تبلت

هر موبایل یا تبلت به صورت میانگین چند قاب دارد؟

کسانی را که با کاورهای پلاستیکی روی مبل‌های خود را می‌پوشاندند، به یاد می‌آورید؟ این چیزی است که امروزه افراد برای تبلت یا گوشی‌های هوشمند خود هم به کار می‌برند. مردم عاشق تبلت‌ها یا تلفن‌های همراه خود هستند و بعضی از آن‌ها تقریبا هر کاری می‌کنند تا مطمئن شوند این وسایل مانند روز اول که از جعبه بازشان کرده‌اند، تمیز و نو باقی بمانند. یکی از شرکت‌های تولیدکننده قاب در وبسایت خود نوشته است:« در حقیقت، شما برای تبلت یا موبایل خود هزینه زیادی صرف کرده‌اید و آن را همه جا می‌برید.  فقط یک جادوگر دیوانه بر روی آن قاب قرار نمی‌دهد.»

خرید و فروش قاب موبایل و تبلت، در سایتی مانند دیوار، تنوع چند برابری نسبت به یک تلفن همراه دارد.

به عنوان مثال، برای گوشی موبایل آیفون 6اس در دیوار، حدود 15 مدل قاب در مدل‌های مختلف وجود دارد.

گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها این روزها بسیار نازک و سبک طراحی می‌شوند که البته خیلی هم بادوام نیستند. دیگر امثال نوکیا 1100 یا 3310 ناپدید شده و تنها راه حل، اضافه کردن یک قاب برای جلوگیری از شسکتن یا ضربه زدن به تبلت یا موبایل است. البته قاب به تنهایی نمی‌تواند از تمامیت تلفن همراه یا تبلت‌ها محافظت کند، مثلا صفحه نمایش احتیاج به گلس دارد. با این حال قاب‌، می‌تواند به تنهایی قطعات درونی این وسایل را از آسیب دیدن دور نگه دارد.

در قسمت خرید و فروش قاب موبایل و تبلت سایت دیوار، انواع و اقسام قاب‌هایی وجود دارد که باید در انتخاب آن‌ها دقت کنید. به صورت کلی، قاب‌ تبلت یا موبایل ، از نظر کیفیت، دوام، جنس و رنگ به چند دسته تقسیم می‌شوند. مثلا اگر به دنبال قاب صرفا زیبا هستید و کیفیت برایتان چندان اهمیت ندارد، دستتان هنگام انتخاب بازتر است؛ اما اگر به دنبال یک قاب بادوام هستید، باید به جنس قاب بیشتر توجه کنید.

قاب‌ گوشی با جنس چرم یا پلاستیک سخت( پلی کربنات) در دسته باکفیت‌ترین قاب‌های شناخته شده قرار می‌گیرند.

در سایت دیوار، یک قاب چرم طبیعی بز مدل آیفون 6 اس پلاس به قیمت 60 هزار تومان به فروش می‌رسد. اگر به دنبال قاب‌ چرم با قیمت کمتر هستید، یک مورد که به ادعای صاحب آن 45 هزارتومان قیمت اولیه داشت، در این سایت 20 هزار تومان به حراج گذاشته شده است.

قاب‌های ژله‌ای، از دیگر انواع قاب‌ موبایل و تبلت است که در یکی دو سال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. کافی است نگاهی به سایت دیوار بیاندازید تا از تنوع بالای قاب‌های ژله‌ای آگهی شده در این سایت باخبر شوید. این نوع قاب از جنس پلاستیک منعطف است و از مزیت‌های آن می‌توان پوشش 360 درجه‌ای گوشی موبایل اشاره کرد.

خرید و فروش قاب موبایل و تبلت ژله‌ای به شکل گربه در سایت دیوار 30 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین قاب موبایل ژله‌ای طرح‌دار گلکسی 6 اس در این سایت به قیمت 20 هزار تومان به فروش می‌رسد. البته در کنار این قاب‌های ارزان قیمت، می‌توان به قاب‌های وایرلس اشاره کرد. این قاب‌ها، می‌توانند گوشی موبایل را بدون سیم به صورت وایرلس شارژ کند. یک مدل قاب وایرلس در حد نو در سایت دیوار، 160 هزار تومان قیمت دارد.

 

 

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle