Categories
اخبار برترینها رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی برند های ورزشی رپورتاژ آگهی معرفی وب‌سایت برند ها و استارت آپ ها

فوتبال 11 ؛ تخصصی ترین سایت برای مشاهده نتایج زنده فوتبال

نتایج زنده فوتبال بیش از 200 تورنومنت معتبر داخلی و خارجی را به صورت لحظه به لحظه در وب سایت فوتبال 11 دنبال کنید.

امروز طرفداری بازیکنان مشهور تیم های ورزشی و بخصوص فوتبال در ایران جایگاه خاص و مهمی پیدا کرده است و مردم همواره پیگیر تمام اتفاقات مربوط به بازیکنان و تیم های محبوب خود هستند.

ما عاشقان فوتبال همیشه در وب سایت های مختلف بدنبال اخباری هستیم که نتیجه بازی های مختلف فوتبال در لیگ های مورد علاقه خود را دنبال کنیم و اینکار معمولا وقت ما را برای جستجو میگیرد.

خبر خوش اینکه وب سایت footba11.net برای ارائه گسترده ترین اطلاعات و نتایج زنده فوتبال برترین لیگ های جهان رونمایی شده است.

اطلاعات فوتبال 11 بصورت کاملا تخصصی شامل نتایج زنده فوتبال، آمار بازی‌ها، آمار تیم‌ ها و بازیکنان ، جدول لیگ‌ها و برنامه مسابقات است و حالا ما از طریق موبایل یا لپ تاپ براحتی و در چند دقیقه میتوانیم نتیجه بازی های مورد نظرمان را دنبال کنیم.

همچنین خلاصه بازی‌های مهم از جدول لیگ برتر ایران و لیگ‌های معتبر اروپایی مثل لیگ برتر انگلیس، لالیگا اسپانیا، بوندسلیگا آلمان، سری آ ایتالیا، لیگ 1 فرانسه و … را می‌توانید در صفحه اختصاصی هر بازی مشاهده کنید.

صفحه اختصاصی هر بازی شامل اطلاعاتی از قبیل: محل برگزاری مسابقه فوتبال، داور بازی، بازی‌های قبلی دو تیم، بازی‌های رودررو، ترکیب تیم‌ها قبل و پس از شروع مسابقه، اتفاقات و گلزنان مسابقه، آمار بازی و بازیکنان، و همچنین جایگاه دو تیم در جدول لیگ می‌باشد.

نتایج زنده فوتبال

امکان انتخاب لیگ های کشور های مختلف و مشاهده جداول کامل و نتایج در تاریخ مورد نظرمان ، امکان افزودن لیگ های مورد علاقه به بخش (مسابقات من) برای بررسی سریعتر آن و ارائه اطلاعات بسیار جامع و بروز از بازیکنان و تیم ها جزو ویژگی های منحصر به فرد این وب سایت است که باعث محبوبیت آن میان طرفداران ورزش فوتبال شده است .

اکنون در وب سایت footba11.net نتایج زنده و جداول بازی های تیم های فوتبال پرطرفدار و محبوب لیگ برتر ایران مانند پرسپولیس ، استقلال ، سپاهان و … و تیم های خارجی مانند رئال مادرید ، بارسلونا ، منچستر یونایتد ، بایرن مونیخ ، اینترمیلان و … را لحظه به لحظه دنبال کنید . وضعیت آماری بازیکنان محبوب ایرانی و خارجی را از نظر تعداد گل زده یا تعدا کارت زرد دریافت شده بررسی کنید و همیشه بروز باشید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle