Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر صنایع خودرو

حرفه‌ای ها، فروش خودرو لوکس را به همراه مکانیک می‌سپارند

زندگی لوکس از خانه لوکس، خودرو لوکس، لوازم لوکس، تفریحات لوکس و … تشکیل شده و مهمتر از همه از افرادی که توانسته‌اند با مهارت خود تمامی موارد فوق را کنار یکدیگر جمع کرده تا هر روز زندگی با کیفیت‌تری را تجربه کنند. این افراد به خوبی می‌دانند که چگونه باید از زمانشان به بهترین نحو استفاده کرده وتنها به کارهایی اقدام کنند که درآنها تخصص داشته و یا به عبارت بهتر بتوانند از آن کسب درآمد کنند.

فروش خودرو نیز یک قسمت یا یک مرحله از زندگی افراد حرفه ای است که هرکدام از آنها ممکن است چندین بار با آن مواجه شوند. اما این افراد چه روشی را برای فروش خودرو لوکس استفاده می‌کنند؟ آیا به تنهایی و با آگهی کردن خودرو اقدام به فروش خودرو لوکس می‌کنند؟ یا از نمایشگاه‌های خودرو برای اینکار استفاده می‌کنند؟ آیا روش حرفه‌ای‌تری برای فروش بی دغذغه خودرو لوکس وجود دارد؟

دغدغه‌های فروش خودرو لوکس

اگرچه فروش خودروهای عرف موجود در بازار به نسبت ساده است، اما فروش خودرو لوکس پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. از مختصات فنی و آپشن خودروهای لوکس که بگذریم؛ به دلیل قیمت بسیار بالای فروش خوروهای لوکس، بسیاری از افراد توانایی خرید آنها را ندارند و بنابراین بازار هدف و یا مشتریان خودروهای لوکس محدود بوده که پیدا کردن و متقاعد کردن آنها کار هر کسی نیست.

مشتریان محدود و زمانبر بودن فرآیند فروش خودروهای لوکس باعث شده است مالکان این خودروها به دلیل کمبود وقت، اغلب از خدمات نمایشگاه‌های خودرو استفاده کنند. اما در شرایط فعلی استفاده از نمایشگاه خودرو برای فروش خودرو لوکس معقول و منطقی نیست زیرا در این روش، خودرو زمان زیادی را تا پیدا شدن مشتری مناسب در نمایشگاه می‌ماند که با توجه به نوسانات بی سابقه قیمت خودروها، خصوصا خودروهای وارداتی، ممکن است به قیمت از دست رفتن سرمایه مالک تمام شود تا جایی که حتی قادر به خرید خودرو قبلی نیز نباشد.

اما در شرایط فعلی بهترین و سریعترین راه برای فروش خودروهای لوکس، استفاده از خدمات شرکت‌های تخصصی فروش خودرو است که با سرعت عمل بالا و استفاده از مشاوران و کارشناسان با تجربه در کمترین زمان اقدام به فروش خودرو لوکس و معرفی خودروهای جایگزین می‌کنند.

کمک به معامله بی دغدغه 15000 خودرو لوکس با همراه مکانیک

در حال حاضر اولین و بزرگترین نمایشگاه آنلاین فروش خودرو که به صورت تخصصی در زمینه فروش خودرو لوکس فعالیت می‌کند و به معامله بیش از 15000 خودرو لوکس کمک کرده است شرکت همراه مکانیک است. با سپردن فروش خودرو به همراه مکانیک تمامی مراحل فروش خودرو از ابتدا تا انتها توسط کارشناسان همراه مکانیک انجام می شود.

همچنین در طرح “کلید به کلید همراه مکانیک” با کمک تیم مشاوران و کارشناسان فروش همراه مکانیک، قادر خواهید بود فرایند خرید و فروش خودرو لوکس را به صورت همزمان انجام داده و بلافاصله پس از فروش خودرو لوکس، خودرو مدنظرتان را خریداری کنید.

از مزایای استفاده از این طرح می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. فروش خودرو به قیمت روز بازار

  2. عدم مواجه با دلالان و فروش خودرو به مصرف کننده نهایی

  3. خرید و فروش خودرو لوکس به صورت همزمان بدون اتلاف وقت و با سرعت بالا

  4. کاهش ریسک نوسانات قیمت خودرو

  5. فروش آسان خودرو بدون پاسخگویی به حتی یک تماس

  6. خرید مطمئن خودرو کارشناسی شده

 

برای استفاده از خدمات “طرح کلید به کلید همراه مکانیک” کافیست:

  • به سایت همراه مکانیک به نشانی hamrah-mechanic.com/car-sell/ وارد شوید.
  • فرم ثبت سفارش را تکمیل کنید
  • کارشناسان همراه مکانیک با شما تماس می گیرند و از خودرو بازدید می کنند.
  • خودرو کارشناسی فنی و بدنه شده و قیمت گذاری می شود.
  • آگهی فروش خودرو در سایتهای معتبر منتشر می شود.
  • کارشناسان فروش حرفه ای همراه مکانیک به مشتریان پاسخ می دهند تا خریدار واقعی را پیدا کنند.
  • همزمان کارشناسان فروش همراه مکانیک به شما برای انتخاب خودرو جدید مشاوره می‌دهند و بر اساس نظر و حدود بودجه شما، خودروی مطلوب و کارشناسی شده را به شما معرفی می‌کند.
  • مشاوران همراه مکانیک تا آخرین مرحله تنظیم و عقد قرارداد همراه شما بوده و مشاوره و گزارش می دهند.

 

بنابراین اگر برای دوری از نوسانات قیمت بازار خودرو، قصد خرید و فروش خودرو لوکس به صورت همزمان  بدو ن هدر رفت زمان را دارید پیشنهاد می کنیم از طرح “کلید به کلید همراه مکانیک” استفاه کنید.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle