Categories
برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع کالا خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر صنایع خودرو رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی برند ها و استارت آپ های دارای اپلیکیشن رپورتاژ آگهی معرفی وب‌سایت برند ها و استارت آپ ها

فروش خودرو بدون پرداخت هزینه دلالی را امتحان کنید!

اگر شما هم می خواهید خودتان خودرو خود را بی آن که گرفتار نمایشگاه های خودرو، دلال ها و واسطه ها شوید، بفروشید و مبلغ زیادی بابت حق دلالی نپردازید، اما نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید امروز پاسخ این نیاز را پیدا خواهید کرد.

خرید و فروش خودرو در نمایشگاه ها و سیستم های واسطه ای خود دغدغه ای بزرگی برای متقاضیان محسوب می شود.

2

همه ما می دانیم که خرید و فروش خودرو کار ساده ای نیست چون مقدمات و مراحل بسیاری دارد. اما در دنیای امروز که خیلی از خدمات را می توان با چند کلیک به دست آورد این کار هم دیگر به دشواری سابق نیست.

استفاده از سایتی مثل سایت شیپور که اپلیکیشن موبایل هم دارد، یکی از راه هایی است که می تواند خرید یا فروش خودرو را ساده تر از چیزی که تا کنون تصور می کرده اید، کند.

1

برای فروش خودرو در سایت شیپور، پیش از هر چیز شما باید چند عکس با کیفیت و واقعی از خودرو تهیه کنید. سعی کنید عکس ها از تمام زوایا گرفته شوند تا خریدار بتواند با آگاهی بیشتری انتخاب کند. در صورتی که عکس های شما واضح و گویا باشد احتمال بازدید آگهی تان تا پنج برابر بیشتر می شود.

بعد از تهیه عکس ها، باید عنوان یا تیتر مناسب و مفیدی برای آگهی بنویسید که بیشتر از ۱۰ حرف داشته باشد. سعی کنید عنوانی که انتخاب می کنید گویای یک آگهی فروش خودرو باشد. یعنی در آن برند، مدل، رنگ و سال تولید خودرو گفته شود.

بعد از انتخاب عنوان مناسب، می رسیم که به قسمت توضیحات یا متن آگهی. در این قسمت شما می توانید توضیحاتی را که خریدار باید درباره خودرو بداند در اختیار او قرار دهید. می توانید از میزان کارکرد خودرو، مزایا یا حتی معایب آن بنویسید چون صداقت در معامله همیشه در درجه اول قرار دارد. پس تمام واقعیت های لازم درباره خودرویتان را در این قسمت بیان کنید.

پس از این مرحله گروه بندی مورد نظر را که ابتدا وسایل نقلیه سپس خودرو و برند آن است، انتخاب کنید و بعد از آن مکان فروش خودرو را هم انتخاب کنید.

قیمت پیشنهادی تان را وارد کنید البته می توانید گزینه توافقی را هم انتخاب کنید. نوع خودرو و سال تولید آخرین گزینه هایی است که باید آن ها را هم در آگهی ثبت کنید.

پس از انجام این مراحل که وقت بسیار کمی از شما می گیرد، آگهی شما ثبت می شود و بعد از بررسی در کوتاه ترین زمان ممکن تایید می شود و روی سایت شیپور قرار می گیرد. حالا دیگر کافی است پاسخ گوی خریدارانی باشید که برای خرید خودرویتان با شما تماس می گیرند.

برای ثبت آگهی رایگان کلیک کنید.

 

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle