Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع کالا رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی برند های برتر حوزه دیجیتال

آوند پرینتر برترین مرجع تخصصی و فروشگاه اینترنتی ماشین های اداری

شرکت آوند پرینتر امکان خرید اینترنتی برترین ماشین های اداری را فراهم کرد.

دستگاه کپی از مهمترین محصولاتی است که توسط شرکت آوندپرینتر تامین می شود چرا که این دستگاه در واقع عمومی ترین و پرکاربرد ترین محصول در بین ماشین های اداری قلمداد می شود و آوندپرینتر به عنوان یکی از تخصصی ترین مراکز فروش و تامین قطعات ماشین های اداری طبعاً باید موضوع دستگاه کپی را پوشش دهد.
فرقی نمی کند شما دستگاه کپی کوچک بخواهید یا بزرگ؛ دستگاه کپی دست دوم بخواهید یا نو؛ دستگاه کپی استوک بخواهید یا آکبند؛ دستگاه کپی خانگی بخواهید یا صنعتی؛ دستگاه کپی سیاه و سفید بخواهید یا رنگی؛ دستگاه کپی ارزان بخواهید یا گران.

امروزه آوندپرینتر در این بازار، تمام نیاز های شما را پوشش می دهد .

اگر نگوییم تنها بازیگر اصلی این میدان است، بدون تردید قطعاً یکی از بازیگران اصلی است؛ چراکه با وجود طیف گسترده خدمات پوشش داده شده و همچنین قیمت رقابتی هرگز این موارد، موجب افت کیفیت در محصولات عرضه شده توسط آوندپرینتر نگردیده است. بگونه ای که در طول بیش از ده سال فعالیت، همواره تلاش کرده است تا قیمت رقابتی، کیفیت مناسب و تنوع خدمات را به صورت توامان در محصولاتی که به مشتریان عرضه کرده عجین نماید.

از جمله کالاهایی که آوند پرینتر عرضه می کند: کارتریج، تونر شارژ، چیپست، دستگاه کپی، بارکد خوان، صندوق فروشگاهی، فیش پرینتر، لیبل پرینتر، کاغذ عکاسی، انواع لیبل و ریبون، پول شمار، پرینتر سوزنی، تانک جوهر، جوهر، موبایل پرینتر، ماشین حساب و… می باشد. قیمت دستگاه کپی عرضه شده در آوندپرینتر بسیار مناسب و عمدتاً حتی به مراتب از قیمت بازار پایین تر عرضه شده بعنوان مثال قیمت دستگاه کپی توشیبا عرضه شده در آوندپرینتر نسبت به قیمت محصول مشابه آن در بازار حداقل 10 درصد پایین تر است.
تنوع مدل ها و برندهای مختلف امتیاز برجسته دیگری است که آوندپرینتر را از سایر رقبا متمایز می سازد. تنها از دستگاه کپی hp یا دستگاه کپی ریکو شما می توانید ده ها مدل مختلف را در ویترین فروشگاه اینترنتی آوندپرینتر پیدا کنید، برای اینکه پاسخ سؤالاتی نظیر:

  • بهترین دستگاه کپی از نظر کیفیت چیست؟
  • فینیشر دستگاه کپی چیست؟
  • قیمت دستگاه کپی رنگی نو چند است؟
  • بهترین دستگاه کپی رومیزی چیست؟

و صدها و بلکه هزاران سؤال دیگر مثل اینها و همچنین برای مطالعه راهنمای خرید دستگاه کپی به صورت کامل و جامع، و مقایسه قیمت دستگاه کپی کوچک با بزرگ کافی است سری به بخش مقالات آوندپرینتر بزنید؛ این بخش مرتبا به صورت روزانه با مقالات کاملا عالی و آموزنده بروز می شود. این بخش، مرجع آموزشی جامع و کاملی برای علاقمندان به مطالب و مقالات تخصصی در زمینه ماشین های اداری است. جلب اعتماد عمومی مصرف کنندگان موجب توسعه مشتریان شرکت به طیف وسیعی از خریداران گردیده است که عبارتند از:
– دستگاه ها و نهادهای دولتی و عمومی
– شرکت های خصوصی
– مصرف کنندگان شخصی

دفتر فروشگاه آوندپرینتر تهران، خیابان سمیه واقع گردیده است. و با تلفن 02188847492 به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و پشتیبانی از کاربران می باشد.

علاوه بر این سامانه پیامکی این فروشگاه با شماره پیامک: 5000127006109 نیز در کنار سایر راه های ارتباطی آماده دریافت پیام مخاطبان است.

وبسایت این فروشگاه نیز با نشانی avandprinter.com همواره در دسترس و آماده دریافت سفارش می باشد؛ این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیک 1 ستاره از وزارت صنعت معدن و تجارت بوده و همچنین لوگوی طلایی ثبت در ستاد ساماندهی سایت های اینترنتی و گواهی SSL می باشد. در نتیجه شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی از به خرید اینترنتی از فروشگاه آوندپرینتر اقدام نمایید. آوند پرینتر به طور فعال در شبکه های اجتماعی مختلف حضور داشته و افراد زیادی صفحات مختلف آوندپرینتر در فضای مجازی را دنبال می کنند. به عنوان مثال صفحه رسمی آوندپرینتر در اینستاگرام بیش از 5000 دنبال کننده دارد. این فالوورها غالبا از مشتریان ثابت آوندپرینتر هستند.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle