Categories
دسته‌بندی نشده

فروشگاه اینترنتی خرید گل بلومن

فروشگاه آنلاین گل بلومن فعالیت خود را در زمینه خرید گل به صورت  انلاین  از طریق وبسایت و اپلیکیشن این شرکت از سال 1396 آغاز کرد.

ایده اولیه این فروشگاه توسط دو فرد که هر دو در زمینه های برنامه نویسی و کامپیوتر مهارت داشتند شکل گرفت و پس از بررسی بازار های موجود در این عرصه و مقایسه آن با بقیه بازارها اقدام به شکل گیری این فروشگاه آنلاین شد. این فروشگاه بر اساس تقاضای روز افزون افراد برای هدیه کردن گل و یا حتی عرض تسلیت به وسیله تاج گل و همچنین افزایش چشم گیر استفاده کاربران از اینترنت برای رفع نیاز های خود شکل گرفت. از اهداف این فروشگاه میتوان چهار اصل کلی را برشمرد.

اولین هدف این فروشگاه سعی در راحت تر کردن فرایند ارسال گل بوده است. این بدین معنی است که شخص نیازی به حضور در مغازه گل فروشی ندارد و میتواند از خانه و یا محل کار خود فقط با چند کلیک برای هر نقطه ای از ایران گل ارسال کند. ارسال گل در بلومن به صورت کاملا رایگان صورت می پدیزد به همین خاطر نیازی نیست که سفارش دهنده متحمل هزینه ارسال شود. در روز هایی مانند روز مادر و ولنتاین گلفروشی ها بسیار شلوغ و عموما گل ها بی کیفیت هستند به همین دلیل خرید از یک وبسایت و یا اپلیکیشن میتواند کار را بسیار راحت تر کند. این موضوع علاوه بر صرفه جویی در وقت به مشکل ترافیک و الودگی هوا نیز کمک کرده است. البته برخی از گل فروشی ها اقدام به ارسال گل به صورت سفارش تلفنی می کنند اما از انجایی که ارسال گل کار اصلی این مغاره ها نمیباشد، خطر بسیار بالایی وجود دارد که گل ها در راه اسیب ببیند. با این حال بلومن از سیستم ارسال خاص خود استفاده میکنده که با تجربه فراوان در ارسال صد ها دسته و جعبه و تاج گل، سالم رسیدن گل را به مقصد تضمین میکند.

خرید گل

از دومین هدفی که این فروشگاه دنبال کرده میتوان به مساله کیفیت گل اشاره کرد. کیفیت گل ها اغلب در گل فروشی ها به علت مدت زمان زیادی که مجبور هستند در فضای ازاد برای جلب مشتری بمانند پایین است. اما با سفارش گل از بلومن مطمئن میشوید که گل ها از کیفیت لازم برخوردار هستند چرا که گل ها به صورت روزانه تهیه شده اند بدین دلیل که فروشگاه بلومن نیازی به نگه داشتن گل ها به مدت طولانی برای نمایش به مشتریان را ندارد و فقط به اندازه سفارش هر روز برای همان روز گل تهیه میکند.

سومین هدف را میتوان تنوع در محصولات نامید. بلومن از بین بیش از صد محصول متفاوت در تمامی زمینه ها برای هر مناسبتی به شما حق انتخاب میدهد. چنین تنوعی را در کمتر گل فروشی میتوان یافت به علاوه این نکته که گل یک کالای لوکس و حاوی پیام عشق و یا تسلی شماست به همین جهت بلومن متنی را که شما هنگام سفارش نوشته اید در پاکتی مهر و موم شده قرار میدهد تا اطمینان حاصل کند پیام و منظور شما از ارسال این گل به گیرنده آن میرسد. یکی از کار هایی که بلومن در آن پیشرو بوده است احیا کردن گل های ایرانی است. البته که رز در رتبه یک محبوب ترین گل ها قرار دارد اما فروشگاه بلومن برای اولین بار دست به تولید جعبه و دسته گل هایی صرفا با گل های ایرانی مثل مریم و میخک و داودی کرده است که علاوه بر زیبایی منحصر به فرد دارای اصالتی ایرانی می باشد.

چهارمین هدف بلومن ارایه محصولات مناسب با قیمت مناسب است.

یکی از مشکلاتی که در سفارش آنلاین گل وجود دارد قیمت بالای گل هاست. در همین راستا بلومن سعی کرده که تمامی محصولات را با قیمتی منصفانه عرضه کند که تمامی اقشار جامعه بتوانند از پس آن بر آیند. با در نظر گرفتن این نکته که در عین مناسب بودن قیمت این موضوع به هیچ عنوان باعث پایین امدن کیفیت محصولات نخواهد شد.در اخر فروشگاه بلومن برای اطمینان هر چه بیشتر افراد به کسب و کار های انلاین، محصولات خود را ضمانت میکند. به این صورت که اگر به هر نحو محصولات با انچه که در وبسایت دیده شده مغایرت داشت تمامی وجه را به خریدار محصول بازمیگرداند .

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle