Categories
رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی برند ها رپورتاژ آگهی نمایشگاه ها رپورتاژ برند ها و استارت آپ های فناوری و آی‌تی

عرضه نسل چهارم DSLBOX در الکامپ ۲۰۱۶

معاون کسب و کار شرکت انتقال داده‌­های آسیاتک از عرضه نسل چهارم DSLBOX در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ خبر داد.

حسین علیمحمدی معاون کسب و کار شرکت انتقال داده‌­های آسیاتک بر حضور همه‌­جانبه، قوی و پر رنگ این شرکت در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ با تکیه بر استفاده هر چه بهتر از تجارب دوره­‌های قبلی این نمایشگاه به همراه دو دوره تجربه حضور در نمایشگاه تلکام تاکید کرد.

علیمحمدی حضور قدرتمند در نمایشگاه و اختصاص فضای نمایشگاهی داخلی و خارجی نزدیک به ۵۰۰ متر مربع ، تجهیز و راه‌اندازی بخش VIP برای مشتریان به همراه رونمایی از خدمات و محصولات جدید را از جمله اقدامات این شرکت برای حضور هر چه بهتر آسیاتک در این نمایشگاه عنوان داشت.

وی این الکامپ را نخستین دوره حضور جدی و عملیاتی شرکت‌­ها پس از اعطای مجوز FCP عنوان کرد و عرضه اقدامات انجام شده شرکت آسیاتک در حوزه LTE و MVNO را در این راستا دانست.

معاون کسب و کار شرکت آسیاتک که از عرضه نسل چهارم DSLBOX از سوی شرکت انتقال داده­‌های آسیاتک در نمایشگاه الکامپ خبرداد، افزود: از ویژگی‌­های خاص این بسته برخورداری از ۱۲۰ گیگ حجم با سرعتK ۱۲۸ تا ۱۶ مگ، استفاده رایگان از ساعت ۴ تا ۱۰ صبح، رانژه و مودم وایرلس رایگان به همراه هدایای خاص این DSLBOX است که با احتساب مالیات و ارزش افزوده با هزینه بسیار مناسب و رقابتی از سوی آسیاتک در نمایشگاه الکامپ عرضه می‌شود.

همچنین طرح‌های جذاب عصرانه­، اکستراگیگ و گیگ باکس نیز با قیمت بسیار مناسب به شرکت‌کنندگان ارایه می‌شود.

وی تجلیل از مشتریان وفادار را نیز از جمله دیگر طرح­‌های ارایه شده این شرکت در نمایشگاه الکامپ عنوان کرد.این طرح شامل مواردی چون ارسال دعوت‌نامه مخصوص، ایجاد جایگاه VIP مشتریان، به همراه انتقال تجربیات و خاطرات مشترکان قدیمی به جدید و برخورداری از فرصت استخدام در شرکت انتقال داده­‌های آسیاتک است.

علیمحمدی ارایه ارزش افزوده به کاربران را از دیگر اهداف شرکت عنوان کرده و همکاری با آی‌سیما، فیلیمو ، آپارات، ایلیا نرم‌افزار و … را در این جهت دانست؛ وی همکاری با     وب‌­سایت‌­های موفق و پرترافیک کشور را در راستای حمایت از تولید محتوای داخلی اعلام کرد.

علیمحمدی با اعلام اینکه برای بازدیدکنندگان برنامه‌­های ویژه­ای در نظر گرفته شده، از همه علاقه‎­مندان جهت بازدید از غرفه­‌های آسیاتک واقع در سالن میلاد بیست و دومین نمایشگاه      بین­‌المللی الکامپ دعوت کرد.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle