Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی بانک ها و موسسات مالی رپرتاژ تجارت رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی برند ها رپورتاژ جشنواره رپورتاژ خبری اقتصادی

صدور کارت شهروندی با تخفیف ۵۰ درصدی در ماه رمضان

مدیرعامل بانک شهر از صدور کارت شهروندی با تخفیف ۵۰ درصدی در ایام ماه مبارک رمضان خبرداد.

حسین محمد پورزرندی مدیرعامل بانک شهر با اعلام این خبر گفت: در راستای افزایش رضایتمندی و جلب نظر هموطنان در ارائه خدمات متنوع بانکی، کارت شهروندی بانک شهر با تخفیف ویژه در ماه مبارک رمضان به شهروندان ارایه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کارت شهروندی محصولی متفاوت از بانک شهر است که حاوی یک کیف پول الکترونیکی هوشمند، به منظور تسهیل پرداخت‌های روزانه شهروندان است، افزود: با در دست داشتن این کارت، مشتریان می‌توانند با اطمینان خاطر و امنیت بالا همه پرداخت‌های خرد و کلان خود را انجام دهند.

پورزرندی تصریح کرد: این کارت در مراکز خرید، سامانه‌های حمل و نقل شهری مانند اتوبوس، مترو و در آینده نزدیک در تاکسی‌ها قابل استفاده است.

وی با تاکید بر اینکه کارت شهروندی به عنوان بستری امن، سریع، قابل اطمینان و منعطف در راستای ارائه خدمات نوین بانکی و به منظور رفاه عمومی شهروندان طراحی شده است، بیان کرد: مهم‌ترین هدف این کارت، ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریان و سرعت بخشیدن به فرآیندهای مالی خرد است که این نوع پرداخت‎ها بدون نیاز به اتصال به شبکه و واردکردن رمز با سرعت بالا میسر می‎شود.

مدیرعامل بانک شهر در ادامه با اشاره به اهمیت نقش کارت‌های شهروندی در زندگی روزمره شهروندان گفت‌: توسعه کارت‌ شهروندی یکی از برنامه‌های مهم این بانک در راستای مدیریت پول خرد است‌.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle