Categories
خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی معرفی وب‌سایت برند ها و استارت آپ ها رپورتاژ برند ها و استارت آپ های فناوری و آی‌تی

آشنایی با خدمات قدیمی ترین شرکت طراحی سایت

زمانی بود که داشتن وب سایت نه یک اولویت که بیشتر یک کالای لوکس به حساب می آمد.

در زمانه ای که اخبار و اطلاعات از راههای سنتی منتقل میشدند، کمتر کسی به فکر ایجاد وبسایت و پرداخت هزینه برای آن بود. اما امروزه نمیتوان کسب و کاری را تصور کرد که حداقل یک وب سایت نداشته باشد و در آن به معرفی خدمات و محصولات خویش نپردازد.

 

ایران سایت بعنوان قدیمی ترین مجموعه طراحی وبسایت و بهینه سازی سایت (سئو) در ایران مفتخر است خدمات زیر را برای صاحبان کسب و کار و ارائه کنندگان خدمات عرضه کند:

 

 طراحی سایت

طراحی سایت از ویژگیها و بدیهیات خاصی برخوردار است مثلا نمایش درست یک سایت در موبایل (موبایل رسپانسیو) یکی از ویژگیهای اصلی سایت شما می بایست باشد.

یکی دیگر از این ویژگیها که از بدیهیات به حساب می آید طراحی یک سایت قابل مدیریت می باشد. بعبارتی سایت شما باید به گونه ای طراحی شود که براحتی و بدون دانش زیادی از طراحی سایت بتوانید سایت خود را خود مدیریت کنید و صفحات و طراحی های متعددی برای صفحات مختلف داشته باشید.

به گزارش ویرلن ؛ دیگر ویژگی مهم طراحی یک سایت قابلیت توسعه پذیری آن است. در یک جمله شما سایتی نیاز دارید که روزی بتواند توسعه پیدا کرده و مثلا به یک فروشگاه آنلاین تبدیل شود.

یکی دیگر از ویژگیهای مهم یک سایت هاست قوی سایت شماست. یک هاست قوی نباید در سال اول طراحی سایت شما مشکلی از لحاظ فضا و پهنای باند و حتی سرعت ایجاد کند و این یکی از اصول اجتناب ناپذیر یک وبسایت است. اگر یک شرکت طراحی سایت را انتخاب کنید که خود دیتاسنتر شخصی و هاستینگ خود را داشته باشد براحتی می توانید تا 10 سال آینده از هاست و دامنه وبسایت خود مطمئن باشید.

از دیگر پارامترهای حیاتی یک سایت بهینه بودن آن در موتورهای جستجو است. سایت های طراحی شده یک شرکت طراحی سایت را بررسی کنید تا در نهایت اگر سایت های قوی ای در موتورهای جستجو داشت و در کلمات کلیدی بسیاری این سایت ها در صفحات اول گوگل بودند با آن شرکت وارد همکاری شوید.

 

بهینه سازی وب سایت

بهینه سازی سایت یا همان سئو که مخفف بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوست شاید به گوش همه ما خورده باشد. جالب است بدانید سئو یا بهینه سازی یک کار تخصصی است که نمیتوانید از هر شرکت طراحی سایت انتظار داشته باشید.

سئو یا بهینه سازی سایت از سه رکن مهم تشکیل شده است که در صورت درست عمل کردن به آن میتوانید امید داشته باشید سایت شما در صفحات اول و حتی لینک های اول در کنار رقبای شما ظاهر گردد. این سه رکن بهینه سازی عبارت است از: تولید محتوا ، طراحی استاندارد صفحات ، تبلیغات درست

که اگر یک تیم بهینه سازی به درستی این ارکان را اجرا نماید بدون شک سایت شما رتبه های خوبی در موتورهای جستجو را کسب خواهد کرد.

امروزه بیشتر کسب و کارها در فضای مجازی دیده می‌شوند و رقبای شما از نبودن شما در صفحه اول گوگل بیشترین بهره را میبرند.

در ایران سایت به کمک وحید افشاری، باسابقه ترین کارشناس ایرانی Woorank، وبسایت شما به بهترین شکل، آماده کسب رتبه بالا در موتورهای جستجو خواهد شد.

 

خدمات هاست و دامنه

هاست یکی از ارکان اصلی و مهم در طراحی یک سایت حرفه ای است. یک هاست قوی در صورت نامحدود بودن منابع می تواند تا حد امکان پیشرفت یک سایت، باعث موفقیت و شهرت آن شود. حال اینکه یک هاست می بایست هزینه های معقولی هم داشته باشد امری اجتناب ناپذیر است ولی سعی داشته باشید کیفیت را فدای هزینه های نهایت چند هزار تومانی نکنید!

 

تبلیغات گوگلی

گوگل ادورد که از آن به تبلیغات گوگل هم یاد می شود می تواند موثرترین تبلیغات برای کسب و کار شما به حساب بیاید. این تبلیغات که در نهایت با شارژ اکانت گوگل ادورد یا کارت های اعتباری درج شده در حساب گوگل اتفاق میافتد بازای هر کلیک کاربران روی کلمات شما چند سنت از اعتبار شما کسر کرده ولی در نهایت سرعت در بازخورد فروش کالاهایی که مخاطب زیادی دارد یکی از تخصص های گوگل ادورد است.

 

ایران سایت که در سال 1997 با کوشش جوانترین کارشناسان طراحی سایت کشور تاسیس گردید با تجربه کارشناسان خود می تواند به راحتی با آنالیز کسب و کار شما، بهترین خدمات مورد نیاز شما را به شما ارایه کند.

برای مشاوره درباره خدمات اعلام شده لطفا با شماره 021 88886450 تماس بگیرید و یا از وب سایت ما به آدرس https://iransite.com بازدید کنید.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle