Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات

اولین مرحله شروع کسب و کار در ایران

هر روزه خیلی ها به این فکر می افتند که چگونه می توان یک فعالیت اقتصادی در ایران را شروع کرد؟

خیلی ها ایده ای در ذهن دارند که می خواهند آن را پیاده سازی کنند و خیلی ها نیز فعالیت اقتصادی شان را شروع کرده اند ولی شاید هنوز پیشنیاز های اولیه آن را رعایت نکرده باشند، شاید الان همه چیز به خوبی و خوشی پیش برود ولی قطعا اگر یکسری از پیشنیاز ها رعایت نشود در آینده ای نزدیک باعث بروز مشکلات خواهد شد.

اولین مرحله شروع کسب و کار در هر کشوری ثبت قانونی کسب و کارتان در مراجع قانونی و ذیصلاح آن کشور جهت بهره مندی از مزایای قانونی هویت حقوقی و جلوگیری از بروز مشکلات آتی خواهد بود.

پس اولین مرحله قانونی برای شروع کسب و کارتان ثبت شرکت می باشد ، نحوه ثبت شرکت در ایران بدین گونه است که ابتدا باید با توجه به فعالیت مورد نظرتان مدل شرکت تان را انتخاب نمایید، عموما اشخاصی که می خواهند شرکت شان را ثبت نمایید یکی از 2 مدل مسئولیت محدود و سهامی خاص را انتخاب می نماید.

پس از انتخاب نمودن مدل شرکت تان و تهیه پیشنیاز های اولیه می توانید این امر مهم را به یکی از موسسات قانونی ثبت شرکت بسپارید که موسسه ثبتی نخستین ثبت پیشرو در امور ثبت و تغییرات شرکت ، ثبت برند دیگر امورات ثبتی به نشانی www.nokhostinsabt.com یکی از موسسات برتر و مورد توجه بسیاری از ارگان های دولتی و خصوصی کشور می باشد.

ثبت شرکت

لازم به ذکر است، با ثبت شرکت علاوه بر اینکه یکی از پیشنیاز های مهم و قانونی شروع کسب و کارتان را رعایت نموده اید، از اعتبار و جایگاه بالاتری برخوردار خواهید شد و در انظار عمومی نیز اعتبار بیشتری خواهید داشت.

یکی دیگر از مزایای ثبت شرکت ، توانایی عقد قرارداد با مجموعه های خصوصی و دولتی در ایران می باشد.

مثلا مجموعه ای را فرض کنید که به مدت 10 سال است که در حوزه هاست و دامین فعالیت می کند، این مجموعه سالهاست که به این حرفه مشغول و اعتبار کسب کرده است، حال بعد سالها، طی فعالیت هایی که در زمینه سئو سایت خود انجام داده اند، مجموعه ای دولتی با آن ها آشنا شده و مایل است با آنها ها قرارداد همکاری عقد نماید ولی یکی از شروط عقد قرارداد با آن مجموعه دولتی این است که شرکت ثبت شده ای با حداقل 10 سال سابقه کار داشته باشند، حال اگر این مجموعه 10 سال پیش اقدام به ثبت شرکت نمی کرد ، آیا می توانست با آن مجموعه دولتی قرارداد همکاری ببندد ؟ قطعا خیر.

البته اولین سوالی که برای هر شخصی پیش می آید این است که هزینه ثبت شرکت چقدر می باشد؟

هزینه ثبت شرکت نسبت به متغییر های بسیاری می تواند متفاوت باشد و یک رقم مشخص و ثابتی ندارد، لذا بهتر است برای اطلاع از هرینه ثبت شرکت مورد نظرتان با شماره اختصاصی 02188881235 و 02188881245 تماس حاصل نموده و یا در وبسایت مجموعه به نشانیwww.sabtpasargad.com  به صورت رایگان از کارشناسان مجموعه مشاوره تخصصی دریافت و از هزینه های ثبت شرکت نیز مطلع شوید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle