Categories
اخبار برترینها رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی برند های برتر حوزه دیجیتال رپورتاژ آگهی صنایع ارتباطات رپورتاژ آگهی معرفی وب‌سایت برند ها و استارت آپ ها رپورتاژ خبر برند های اپراتور تلفن همراه

اقبال گسترده بازار به سیم کارتهای سامانتل

عرضه سیم کارتهای اولین اپراتور مجازی تلفن همراه ایران با استقبال گسترده بازار و مخاطبان مواجه شده است.

سیم کارتهای اولین اپراتور مجازی تلفن همراه ایران که با برند سامانتل در آستانه نوروز 96 عرضه شد، رند ترین پیش شماره موبایل در ایران را در اختیار مشترکین خود قرار می دهد.

استفاده این اپراتور از 5 رقم متوالی 9 در ابتدای شماره های خود باعث شده تا با تمامی تعاریف بازار موبایل کشور، تمام شماره های سامانتل در گروه شماره های مرغوب و رند قرارداشته باشند.

از سوی دیگر عرضه این شماره ها در وب سایت سامانتل به نشانی www.samantel.ir و به قیمت های پایه و مصوب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و (عرضه سیم کارتهای دائمی به قیمت 166800 تومان و اعتباری به قیمت 21800 تومان) باعث شده تا همه افراد جامعه از امکان برخورداری از سیم کارتی با شماره رند بهره مند گردند.

عرضه بسته های متنوع اینترنت پرسرعت با توجه به سلیقه و نیاز مشتری و ارائه خدمات مرکز تماس در طول هفته  از دیگر ویژگیهای پایه سیم کارتهای سامانتل است.

علاوه بر اینها، در وب سایت سامانتل اعلام شده که این اپراتور در نظر دارد خدمات نوین بانکی و پرداخت، علی الخصوص از طریق سیم کارتهای مبتنی بر NFC، خدمات ارزش افزوده و …. را به زودی در سبد محصولات خود عرضه نماید.

این در حالی است که عملاً از اپراتورهای مجازی دیگر صدایی به گوش نمی رسد و فقط یکی دیگر از اپراتورها به تبلیغات محیطی در سطح شهر اکتفا کرده است.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle