Categories
اخبار رپورتاژ آگهی

سنگ ماه تولدم چیه؟

از گذشته های دور قدما برای هر ماه سنگی در نظر گرفته اند و برخی برای این سنگ ها خواص جادویی را ذکر کرده اند رفته رفته با پیشرفت علم و تکنولوژی، دانشمندان رشته سنگ شناسی نیز به این خواص پی بردند و برای سنگه های موجود در طبیعت ویژگی هایی یافتند،که مشابه با حرف پیشینیان، راجع به سنگ های ماه تولد بود .

داستان های زیادی در مورد سنگ ماه تولد نقل شده و گفته شده است که هر سنگ مخصوص متولدین ماه خاصی است و درواقع متولدین هر ماه باید سنگ تولد آن ماه را به همراه داشته باشند، تا بیشترین بهره را ازسنگ ها ببرند.

البته اگر سنگ خاصی را استفاده میکنید که متعلق به ماه تولد شما نیست نگران نباشید این سنگ تولد تاثیردارد!!! اما تاثیرش  کمتراز سنگ تولد شما است.

اگر می خواهید بیشترین تاثیر را ازسنگ های ماه تولد ببرید بهتر است سنگ های تمام ماه های سال را داشته باشید و درهرماه از سنگ مخصوص همان ماه استفاده کنید.

همانطور که در متن خواندید سنگ ها خواصی دارند که توسط متخصصان سنگ شناسی به تایید رسیده و از گذشته نیزاعتقاد براین بوده که هر سنگ تولد خواصی دارد و مخصوص متولدین ماه خاصی است خیلی از خانم ها و آقایون نیز موقع خرید بدلیجات و زیورآلات وانگشتر به سنگ نگین انگشتر، توجه ویژه ای دارند ودنبال سنگ خود هستند .

هر یک از سنگ های ماه تولد خواصی دارند، برای مثال یکی از  سنگ های ماه تولد باعث  زیاد کردن عشق بین عاشق و معشوق می شود و خواص سنگ  ماه تولد دیگر، متعادل کردن قوای روحی وجسمی شما و سنگ تولد دیگری خوش شانسی می آورد.

سنگ فروردینی ها الماس است و بر اساس مستندات و مدارک موجود، استفاده از الماس کانی مخصوص متولدین فروردین ماه،به سال ها قبل از میلاد مسیح (ع) برمیگردد .

سنگ مخصوص متولدین اردیبهشت ماه زمرد است زمرد یکی از سنگهایی است که از گذشته های خیلی دور مورد استفاده درمانی قرار میگرفته است  زمرد یا همان سنگ سبزی که در نگین انگشترها و گردنی های گردنبندها مورد استفاده قرار میگیرد زمرد این سنگ مخصوص متولدین اردیبهشت ماه برای اولین بار ازمعادن کلمبیا استخراج میشود .

سنگ مخصوص متولدین خرداد ماهی ها  مروارید است. مروارید سنگ خردادی ها ظاهری شیک دارد ودر رنگ های مختلفی چون سفید براق ، صورتی، سبزٍ،شیری و سیاه ممکن است متفاوف باشد

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle