Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری

بهترین تورهای خارجی برای سفر یک هفته‌ای در تابستان [مقتدر سیر]

با آغاز تابستان سفر‌های ساحلی و خوش‌گذرانی‌های تابستانی شروع می‌شود. این هوای دلچسب با روزهای بهترین زمان سفر به شهر‌های زیباست. آژانس مقتدر سیر با برنامه‌ریزی‌ تور‌های یک هفته‌ای تابستانی اوقات خوشی را به شما پیشنهاد می‌کند.

 

بهترین انتخاب سفر چند روزه؛ تور استانبول


تور استانبول
یکی از به یادماندنی‌ترین سفر های خانواده‌هاست. استانبول یکی از زیباترین شهر‌های ترکیه با امکانات تفریحی مناسب برای گردشگران است از هتل‌های سه ستاره خوب گرفته تا پنج ستاره‌های لوکس هر آنچه از هتل‌ انتظار دارید در این شهر قابل رزو است.

 

آژانس مقتدر سیر با نرخ‌های گوناگون از تور‌های ارزان به استانبول گرفته تا سفر‌های لوکس را برای سفر‌های تابستانی به ترکیه برنامه‌ریزی کرده است.

به همراه دوستان و خانواده برای دیدن استانبول و تفریحات ساحلی مخصوصا در جزایر پرنس و بیوکآدا برنامه‌ریزی کنید کنار ساحل ماسه‌ای آفتاب بگیرید و تنی به آب بزنید.

استانبول هم به شدت دلچسب است قدم زنی در خیابان استقلال و کوچه‌های قدیمی محله سطان احمد به دل می‌نشیند در کنار مردم این شهر در کافه‌ها بنشینید و از چای و قهوه‌های ترک به‌ همراه باقلواهای معروف استانبول نوش جان کنید.
برای این سفر هیچ یک از اعضای خانواده نیازی به ویزا ندارند به راحتی با در دست داشتن پاسپورت می‌توانید برای رزرو تور استانبول از آژانس مقتدر سیر اقدام کنید.

تور‌های آژانس همگی با ترنسفر‌های فرودگاهی هستند و به آسودگی خاطر به هتل می‌رسید معمولا برخی از تور‌ها دارای گشت‌های شهری نیز هستند که می‌توانید اطلاعات دقیق را از کارشناسان آژانس برای تور دلخواه‌تان جویا شوید.
فاصله پروازی با استانبول حدود ۳٫۵ است و با پروازهای چارتر ماهان و اطلس جت به راحتی به فرودگاه استانبول می رسید.
با گردشگران تابستانی آژانس همراه شوید و با خیالی آسوده چمدان ببندید و با مقتدر سیر تماس بگیرید.

 

بهترین تعطیلات تابستانی در ساحل؛ تور تایلند

اسم تور تایلند که می‌آید سواحل زیبا با ماسه‌های سفید را مجسم می‌کنیم. این کشور زیبا طبیعتی بی‌نظیر دارد که باعث شده صنعت توریسم خوبی را هم داشته باشد. هتل‌های چهار و پنج ستاره ارزان با امکاناتی فوق‌العاده که سفری آرامش بخش را برایتان فراهم می‌کند.

تمام هتل‌هایی که آژانس مقتدر سیر پیشنهاد می‌کند دارای استاندارد‌های بالایی هستند و با خیال آسوده در هر یک از شهر‌های بانکوک، پاتایا، پوکت و حتی ساموئی می‌توانید انتخاب کنید.
تور‌های تایلند در تابستان ۹۸ به صورت تک مقصدی پوکت و پاتایا و حتی به صورتا ترکیبی بین بانکوک و شهر های ساحلی برنامه‌ریزی می‌شوند.
امسال تابستان حدود یک هفته را تعطیل کنید و برای خوش گذرانی در سواحل تایلند با آبهای زلالش برنامه‌ریزی کنید.

از تهران به راحتی با پرواز چارتر ماهان به تایلند می‌رسید از فرودگاه به راحتی با ترنسفر‌های مقتدر سیر به هتل می‌رسید. هتل‌ها معمولا دارای صبحانه رایگان هستند و خدمات ماساژ تایلند و استخر‌های رو باز هم دارند.
اگر هیچ وقت به بانکوک نرفته‌‌اید پیشنهاد می‌کنیم دیدنش را از دست ندهید این شهر شبهای روشن دیدنی‌های بسیاری برای گردشگران دارد.
در خیابان سوخومویت و یا میدان سیام می‌توانید حسابی خرید کنید؛ برای دیدن بازار شناور معروف تایلند حتما برنامه ریزی کنی دیدن این بازار جذاب دیدنی و عکاسی از آن تجربه‌ای خاص خواهد بود. وارد شدن به سرزمینی تازه همیشه تجربه‌ای هیجان انگیز است با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و برای خوش گذرانی در کنار دریای آندمان تور مسافرتی خود را رزرو کنید.

 

بهترین اقامت در هتل‌های لوکس ساحلی؛ تور آنتالیا

آنتالیا در ترکیه به هتل‌های فوق مجلل با امکانات بسیار عالی معروف است مردم از سراسر اروپا و آسیا برای گذراندن تعطیلات به این شهر سفر می‌کنند. استاندارد‌های هتل‌ها با کارکنان ترک، روسی و تایلندی بسیار بالاست و از همه جهت می‌توانید سفری آرامش بخش و راحت را تجربه کنید.

آژانس مقتدر سیر برای تمام بودجه‌های مختلف برنامه ریزی تور آنتالیا کرده است با پرواز‌های چارتر ایران ایر و قشم ایر و همین‌طور با پرواز‌های ترک و مستقیم اطلس جت و سان اکسپرس برنامه‌ریزی می‌شوند. هر توری که انتخاب کنید همراه ترانسفر‌های مخصوص آژانس مقتدر سیر تابان به هتل مد‌نظرتان می‌رسید.
معمولا هتل های چهار و پنج ستاره آنتالیا آل و یو آل هستند یعنی هزینه تور شما شامل وعده‌های غذایی روزانه و نوشیدنی‌های تابستانی یز می‌شوند. بهتر است هتلی را انتخاب کنید که دارای ساحل اختصاصی باشد و یا به دریای سیاه نزدیک باشد تا به راحتی به دریا دسترسی داشه باشید.
با تور‌های داخل شهری هتل‌ها می‌توانید همراه شوید و یا خودتان برای گشت زنی با دلموش‌ها به سمت مرکز شهر آنتالیا بروید. در آنجا هم می توانید در مرکز‌خرید‌ها سوغاتی بخرید. البته مرکز خرید دپو و مال آف آنتالیا هم برای خرید بسیار خوب هستند و توصیه می‌کنیم اصلا یک روز را برای گشت زنی در آنها کنار بگذارید.
برای سفر به آنتالیا نیاز به ویزا ندارید چمدانتان را ببندید و با لباس‌های خنک تابستانه آماده سفر شوید فقط لازم است گذرنامه خود را چک کنید تا ۶ ماه اعتبار داشته باشد. با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید با خرید تور آنتالیا تقریبا همه کارها انجام شده تنها مایو‌های خود را جا نگذارید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle