Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری تفریح

سفر پائیزی به هند، لذت کامل از زیبایی، طبیعت و هنر

پاییز برخلاف تصور، یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به کشورهایی با آب‌ و هوای معتدل یا گرم و دیدنی‌های زیبای پاییزی است. هند قطعا یکی از این جاذبه‌هاست که شما را به سرزمین رویایی رنگ‌ها، گل‌ها و شگفتی‌ها می‌برد. آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان قصد نشان دهد که گوشه‌ای از زیبایی‌های دل‌ربای هند، می‌تواند چه خاطره‌ی خوشی را برای همیشه برایتان به‌یادگار بگذارد.

در آب و هوای دلچسب پاییزی اگر می‌خواهید به دیدن شگفتی‌های معماری و تاریخی جهان بروید و از نزدیک با این هنر بی‌نظیر آشنا شوید، بدون تردید تور هند را در فهرست اولین مقصدهای گردشگری خود بگذارید. سرزمینی آمیخته از هنر معماری تنیده شده در زیبایی‌های طبیعت این امکان را به شما می‌دهد که خاطره‌ای فراموش نشدنی را در دفتر خاطرات زندگی‌تان ثبت کنید.

اگر حتی برنامه‌ریزی برای شما کمی سخت یا حتی غیرقابل باور است، خیلی ساده می‌توانید از تور لحظه‌ آخری هند استفاده کنید و برای رفتن به این دنیای اعجاب‌انگیز آسیا آماده شوید.

هند همانطور که سرشار از زیبایی هنر و معماری است، سرزمینی است با فستیوال‌های قشنگ و دیدنی. فستیوال‌هایی که در همه‌ي ماه‌های سال در هر گوشه‌ی این سرزمین برگزار می‌شود شما را به حال و هوای جشن‌های محلی و سنتی ایران نزدیک می‌کند، به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌دهیم که برای لذت از تعطیلات عید، تور هند نوروز 97 را انتخاب کنید و این‌ سال جدید را با جشن‌های پارسیان هند، نو کنید و بهاری متفاوت را تجربه کنید.

مثلث‌طلایی را به‌خاطر بسپارید

هندوستان را به‌سادگی می‌توان سرزمین عجایب نامید. شاید برای همین است که با تور دهلی آگرا جیپور یعنی سفر به سه‌شهر زیبای این سرزمین قدم به مثلث‌طلایی هند می‌گذارید، مثلثی که به مانند مثلث برمودا قادر است افراد زیادی را به خود جذب کند و تور مثلث طلایی جز پرطرفدارترین مقاصد جهان است و سالانه پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر دنیاست.

دهلی؛ شهر طعم به‌یادماندنی غذای هندی

در دهلی راس اول این مثلث جادویی شما به‌واقع وارد هند می‌شوید! دروازه‌ی هند دروازه‌ای که از سنگ ماسه‌ی قرمز و گرانیت ساخته شده است و در قلب دهلی، در دهلی نو قرار دارد. این بنا که ارتفاعی ۴۲ متری دارد به عنوان یادبودی از تمامی جنگ‌های هندوستان است و توسط یک معمار بریتانیایی طراحی شده است و نام نود هزار سرباز کشته ‌شده‌ی هندی روی دیوارهای این دروازه‌ی عظیم و باشکوه حک شده است.

در کنار زیبایی‌های معماری که در این شهر می‌بینید، طعم دهلی را هم در سفر باید مزه کنید، در این شهر مشهور‌ترین و البته لوکس‌ترین رستوارن‌ها میزبان گردشگران هستند و خوشمزه‌ترین غذاهای محلی هندی را با طعم بی‌نظیری از ادویه‌های محلی برای شما سِرو می‌کنند. اگر قصد دارید در فضایی شرقی یک شام ایده‌آل بخورید و در بین منو انواع غذاهای هندی را انتخاب کنید، حتما به رستوران‌های مشهور این شهر سر بزنید.

آگرا؛ مروارید هندوستان

چشم‌های خود را که ببندید و از دهلی به سوی راس دوم مثلث‌طلایی حرکت کنید، به‌محض رسیدن به مقصد شما چشم‌های خود را در بهشت باز می‌کنید. آگرا یکی از زیباترین شهرهای هند در میان گردشگران دنیا به بهشت بر روی زمین مشهور است. به‌تنهایی همین که به دیدن تاج‌محل بروید با این عنوان برازنده برای این شهر آشنا می‌شوید. بنایی مرمرین با بیش از ۱۰۰۰ نوع گیاه سبز و گل‌های رنگارنگ مروارید هندوستان است. بنایی که شما را خیلی از وطن دور نمی‌کند و وقتی در میان آن ایستادید می‌بینید که ترکیبی از معماری ایرانی، هند و اسلامی دارد. حتی در متن‌های مختلف آمده که در ساخت آن ۲۰۰۰۰ معمار و هنرمند از مناطق مختلف آسیای میانه، شبه قاره‌ی هند و ایران همکاری داشته‌اند.

اما این تنها زیبایی آگرا نیست، قلعه آگرا که شکوه معماری ایرانی اسلامی را در قرن شانزدهم میلادی نشان می‌دهد در کنار مجموعه‌ی فاتح پورسیکری که به معنای شهر پیروزی است، از دیدنی‌ها جذاب این شهر است.

جیپور؛ جواهر زیبا و گران‌قیمت

کم‌کم که آگرا را به سمت راس سوم مثلث‌طلایی ترک و به‌سوی جیپور حرکت می‌کنید، با جواهری چشم‌گیر و منحصر به‌فرد روبه‌رو می‌شوید. شما در جیپور در کنار  معماری‌های بی‌نظیر هندی، وارد دنیای صنایع سنتی، جواهرات و زیورآلات هندوستان می‌شوید. شهری که به دلیل داشتن ساختمان‌های صورتی رنگ، به شهر صورتی نیز معروف است. شهری است تمیز که ثروتمندان هند در آن زندگی می‌کنند. و شما می‌توانید زیباترین طلاهای دست‌ساز و زیور‌آلات آراسته شده با جواهر‌‌های گران‌قیمت هندی را از نزدیک ببینید و اگر همراه مطمئن هندی داشتید با قیمت مناسب هم خریداری کنید و به‌یادگار به‌ ایران بیاورید.

گوا

گوا؛ سرزمین آرامش با بازارهای رنگارنگ

حالا که بیشترین دیدنی‌های هنری هند را دیدید و به‌خوبی با شگفتی‌های این دنیای عجیب آشنا شدید با تور گوا می‌توانید به‌یکی از زیباترین ساحل‌های دنیا سفر کنید و در آرامش طبیعت بی‌نظیر این سرزمین غرق شوید. آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان به‌شما پیشنهاد می‌دهد که در آب و هوای استوایی این ساحل در اقامت‌گاه‌های لوکس و با امکانات اقامت کنید و کاملا استراحت کنید و از سفر لذت ببرید. البته می‌توانید در کنار این آرامش سری هم به بازارهای سنتی ساحلی بزنید و از نزدیک با زندگی مردم هند آشنا شوید.

تور گوا

گوا همه ساله میزبان فستیوال‌ها و جشن‌های مختلفی است. یکی از جذابیت‌های این شهر نسبتا کوچک، بازارهایی‌ست که در جای جای آن برپا می‌شود. شاید دلبسته مراکز خرید بزرگ و پرزرق و برق باشید، اما مطمئنا با رفتن به این بازارها یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این سفر را هم به خاطر می‌سپارید.

 

بمبئی؛ قلب هنر، تجارت و تکنولوژی

هند را با تور بمبئی گوا تکمیل کنید. شهری که یکی از بزرگترین مراکز اقتصادی و تجاری هندوستان است و به‌عنوان قلب این کشور معرفی می‌شود. دیدن زندگی پیشرفته مردمان هند و البته چهره‌های شاد و خندان آنها در این شهر حس خوبی به شما می‌دهد. البته این شهر قطعا شما را باز هم با دنیای هنر هند درگیر می‌کند. بمبئی مرکز اصلی بزرگترین استودیوهای تولید فیلم‌های هند و سینمای شگفت‌انگیز بالییود است.

بمبئی را با رویای فیلم‌های سرزنده و پر از امید هندی، ساختمان‌های سربه فلک کشیده و مردمانی مشتاق به زندگی به‌خاطر می‌سپارید.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle