Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات

سرویس حسابداری آنلاین؛ نسل جدید مدیریت کسب و کارها

حساب فا، جدید ترین نسل مدیریت حسابداری آنلاین را بصورت نرم افزار تحت وب برای کسب و کارهای کوچک ارائه داد.

اگر شما مدیر یک استارت آپ جدید هستید و یا به تازگی شرکت و یا فروشگاه خود را راه اندازی کرده اید از چه سیستمی برای حسابداری و صدور فاکتور استفاده میکنید ؟ آیا بطور کلی از یک سیستم جامع و یکپارچه برای مدیریت امور حسابداری خود استفاده میکنید و یا هنوز نیاز آن را احساس نکرده اید ؟

در سال های پیش، نرافزار های بسیاری با انواع امکانات برای مدیران حسابداری وجود داشت که فارغ از آپشن هایی مختلفی که هر کدام داشتند ، همگی در امکان دسترسی به نرم افزار و بررسی آرشیو سال های گذشته با مشکل مواجه بودند. چرا که معمولا حسابداران نرم افزار حسابداری را بروی سیستم کامپیوتر در محل شرکت نصب می کردند و اگر در خارج از محیط کاری نیازی به آن داشتند با مشکل مواجه می شدند.

نرم افزار های حسابداری ابری تحت وب یا به اصطلاح سیستم های حسابداری آنلاین که امروز در تمام دنیا طرفداران بسیاری دارند برای برطرف کردن همین مشکل بوجود آمدند.

یک نرم افزار حسابداری آنلاین درواقع یک سیستم پیشرفته و درعین حال ساده است که درقالب یک وب سایت و بصورت تحت وب به کاربران ارائه می شود.

مهمترین ویژگی این سرویس امکان دسترسی آسان از طریق کامپیوتر، لپ تاپ ، تبلت  و یا موبایل است. همچنین بروز رسانی همیشگی امکانات نرم افزار و رفع مشکلات آن بدون نیاز به نصب مجدد نرم افزار یکی دیگر از ویژگی های این سیستم جدید است.

در ایران نیز جدید ترین و پیشرفته ترین سیستم حسابداری تحت وب توسط حساب فا، و از طریق وب سایت این مجموعه ارائه شده است.

نرم افزار حسابداری آنلاین “حساب فا” بصورت سیستم ابری و تحت وب برای کسب و کارهای کوچک طراحی شده است .

حسابداری آنلاین

 

حالا کاربران این مجموعه معتبر تنها از طریق مراجعه به وب سایت www.hesabfa.com و بدون نیاز به نصب و نگهداری یک نرم افزار بروی کامپیوتر خود می توانند عملیات حسابداری کسب و کار خود را در هر مکان، هر زمان و با هر دستگاهی مدیریت کنند.

امکان صدور فاکتور آنلاین یکی از بخش های محبوب این سیستم حسابداری ابری است. کاربران حساب فا به راحتی فاکتورهایی حرفه ای تهیه می کنند و بصورت PDF  یا چاپ شده برای مشتریان خود ارسال می کنند.

امکان تهیه فهرست كالاها و خدمات یکی دیگر از بخش های این وب سایت است که سرعت ثبت فاکتور شما را افزایش داده و در هنگام خرید و فروش موجودی شما را کنترل می کند. در بخش دیگری مدیران حسابداری می توانند از طریق پنل مدیریت كاربران ، کارمندان و همکاران خود را وارد سیستم کنند تا با سطح اختیاراتی که تعیین می شود، به فعالیت بپردازند و در بخش آمار و گزارشات، نمودارها و گزارش های متنوع روند کسب و کار خود را در هر لحظه پیگیری و کسب و کار خود را به چابک ترین شیوه مدیریت نمایند.

نرم افزار حسابداری حساب فا، تمامی ابزارهای مورد نياز برای صرفه جويی در وقت را كه برای رشد كسب و كار خود نياز داريد، در اختيار شما قرار مي دهد.

نکته قابل توجه اینکه؛ این سرویس آنلاین حسابداری به منظور خدمت رسانی به موسسات خدماتی و بازرگانی کوچک یا اصطلاحاً “Small Business”  طراحی شده است. نظیر مغازه ها، فروشگاه ها، شرکت های کوچک و متوسط و بطور کلی موسساتی که مبادرت به ارائه خدمات یا خرید و فروش محصولات می کنند.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle