Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات

سرمایه گذاری با بازده مالی بالا [ایران رنتر]

افرادی که با دنیای سرمایه‌گذاری سر‌و‌کار دارند، برای انتخاب محل مناسب برای سرمایه‌گذاری موارد زیادی را مورد بررسی قرار می‌دهند.

یکی از مهم‌ترین موارد «بازده سرمایه‌گذاری» است. سرمایه‌گذاران نه تنها برای ارزیابیِ چگونگی عملکردِ سرمایه‌گذاری‌شان، بلکه برای مقایسه‌ عملکرد سرمایه‌گذاری‌های مختلف در انواع و اندازه‌های متفاوت هم به این مفهوم توجه می‌کنند.

بهتر است بدانید بازده‌ سرمایه‌گذاری لزوماً همان سود نیست. بازده سرمایه‌گذاری با پولی که در شرکت سرمایه‌گذاری می‌کنید و بازدهی که بر مبنای سود خالص کسب‌و‌کار از آن پول به‌دست می‌آورید، سر‌و‌کار دارد. سود، از سوی دیگر، عملکرد کسب‌و‌کار را اندازه‌گیری می‌کند.

 

اما کدام بازارهای مالی از بازدهی بالایی برخوردار هستند؟

بازار آتی سکه: قراردادآتی (Futures) یکی از انواع ابزار مشتقه به حساب می‌آید. این قرارداد در سال‌های اخیر به خصوص در حوزه معاملات آتی سکه، مورد استقبال فراوانی قرار گرفته‌ و برای بسیاری از سرمایه‌گذاران جذاب بوده است. به‌طور خلاصه قرارداد آتی «توافقنامه‌ای است مبتنی بر خرید یا فروش دارایی مشخص در زمان معینی در آینده، با قیمت مشخص حال».  افراد باهوش مالی بالا همواره به دنبال یافتن فرصت‌های سرمایه‌گذاری با قابلیت اهرمی (leverage) هستند. بازار آتی این اهرم را از طریق سرمایه اولیه برای معامله‌گران سکه ایجاد کرده است. یعنی با در اختیار داشتن مبلغ یک سکه بهار آزادی می‌توانند بر روی ۱۰ سکه سرمایه‌گذاری کنند و سود ۱۰ برابری و  یا زیان ۱۰ برابری به حساب آن‌ها منظور گردد. خاصیت اهرمی می‌تواند سودهای سرشاری را نصیب سرمایه­‌گذاران کند همچنین به نسبت بازدهی بالا، قراردادهای آتی از ریسک بالایی نیز برخوردار هستند. به همین دلیل سرمایه­گذاری در قراردادهای آتی مستلزم داشتن دانش سرمایه­‌گذاری بالایی است.

بازارفارکس: بازار فارکس یک بازار جهانی نامتمرکز است که در آن همه ارزهای جهان در برابر یکدیگر معامله می‌شوند و معامله‌گران از تغییرات قیمت ارزها سود و زیان می‌کنند. بازار فارکس به شما اجازه می‌دهد در هر موقعیتی با نوسانات نرخ ارز درآمد کسب کنید. اگر تقاضا برای یک ارز کم می‌شود این نشان‌دهنده آن است که تقاضا برای ارز دیگری افزایش خواهد یافت و نرخ آن افزایش خواهد یافت. مبادله‌ ارز ، فعالیتی در حوزه‌ اقتصاد کلان است. برای شناخت و استفاده بهینه از عواملی که باعث تغییر ارزش ارز کشورها می‌شود، معامله‌گر باید به دنبال کسب اطلاعات درباره‌ اقتصاد کشورهای مختلف و ارتباطات میان آن‌ها باشد.

خرید ملک و زمین در حومه شهر تهران: یکی از سرمایه گذاری های پر بازده در سالیان اخیر سرمایه گذاری دربازار مسکن و زمین در حومه شهر تهران بوده است که با سود عالی و ‌بازده بالا سرمایه‌گذاران را راضی نگه داشته است. در بعضی مناطق برگشت سرمایه با بازده ۳۰۰% تا ۴۰۰% همراه بوده است که این امر باعث شده است تا افراد بیشتری به دنبال سرمایه‌گذاری در بخش زمین و مسکن در حومه شهر تهران باشند.  با رشد روزافزون وسعت شهر تهران، پیش‌بینی می‌شود به‌زودی شهرهای حومه وارد حریم شهر تهران شده و به محله‌های آن تبدیل شوند. قرار گرفتن در محدوده تهران افزایش قیمت ملک و زمین در مناطقی که سابقاً حومه محسوب می‌شده‌اند را در پی خواهد داشت. به‌این‌ترتیب خریدوفروش ملک و زمین در حومه تهران نوعی سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت محسوب می‌شود.

«نسبت ریسک به بازده» یکی دیگر از اصول مربوط به مدیریت سرمایه است که رعایت آن می‌تواند به مثبت شدن برآیند حساب سرمایه‌گذار کمک کند. اصولاً سرمایه‌گذار باید حدودی از بازده مورد‌انتظار و ریسک معامله مورد‌نظر را محاسبه و بر اساس آن تصمیم بگیرد.

با یک نگاه اجمالی به این اشکال سرمایه‌گذاری می‌توانید متوجه شوید که هرچه بازده سرمایه‌گذاری بالاتر باشد، ریسک سرمایه‌گذاری نیز بالاتر می‌رود. اما آیا بازاری موجود است که در عین داشتن بازده بالا برای سرمایه‌گذاری ریسک کمی داشته باشد؟

فروش اقساطی

 

یک سرمایه‌گذاری با بازده قابل ‌توجه و ریسک کم

ایران‌رنتر، یک پلتفرم خرید اعتباری هوشمند است که بر اساس مفهوم به‌روز سرمایه‌گذاری فرد‌به‌فرد (Peer to Peer Lending) و تطابق این مفهوم با ساختارهای قانونی و شرعی کشور شکل گرفته است.

وسیله درخواستی متقاضیان خرید اقساطی پس از اعتبارسنجی در این پلتفرم  در لیست «در انتظار تأمین» قرار می‌گیرد. تأمین‌کنندگان به وسیله عقد قرارداد خرید اقساطی و تأمین وجه برای خرید وسایل، اقدام به سرمایه‌گذاری در ایران‌رنتر می‌کنند. در واقع ایران‌رنتر واسطی میان خریداران اقساطی و تأمین‌کنندگان وجه وسایل یا همان سرمایه‌گذاران است.

با مقایسه بازده به دست آمده از فروش اقساطی در این پلتفرم در مقابل بازدهی که بانک‌ها برای سرمایه‌گذاری شما در نظر می‌گیرند، متوجه بازده قابل‌توجه و ثابت این روش سرمایه‌گذاری خواهید شد. به علاوه توزیع و مدیریت ریسک از طریق تعیین سقف 4میلیونی برای خرید اقساطی و تقسیم سرمایه سرمایه‌گذاران میان افراد مختلف، ایران‌رنتر را به روشی هوشمندانه برای سرمایه‌گذاری تبدیل کرده است. شرعی بودن این روش و ارائه پنل اختصاصی به تأمین کنندگان از دیگر مزیت‌های سرمایه‌گذاری در این پلتفرم فروش اقساطی است.

با این وجود و با توجه به ریسک بالایی که بازارهای مالی دیگر دارند. می‌توانید با مراجعه به سایت ایران‌رنتر به آدرس (www.iranrenter.com) یک سرمایه‌گذاری هوشمند با بازده قابل‌توجه و ریسک کم را تجربه کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این روش سرمایه‌گذاری می‌توانید به صفحه راهنمای این سایت مراجعه کنید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle