Categories
برترینها رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی برند ها رپورتاژ آگهی برند ها و استارت آپ های دارای اپلیکیشن رپورتاژ آگهی برند های برتر حوزه دیجیتال رپورتاژ آگهی صنایع ارتباطات رپورتاژ آگهی معرفی وب‌سایت برند ها و استارت آپ ها رپورتاژ برند ها و استارت آپ های فناوری و آی‌تی رپورتاژ خبر برند های اپراتور تلفن همراه

سرمایه‌گذاری ایرانسل در اسنپ

ایرانسل در سال اقتصاد مقاومتی و با هدف گسترش اشتغال، حمایت از رشد شرکت‌های دانش‌بنیان و توسعه کسب‌وکارهای دیجیتال در راستای تحقق دولت همراه، در شرکت «گروه اینترنت ایران» سرمایه‌گذاری کرد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، گروه اینترنت ایران، شرکتی پیشرو در زمینۀ کسب‌وکارهای اینترنتی است که از جمله شرکت‌های زیرمجموعۀ آن می‌توان به نخستین و بزرگترین سرویس هوشمند درخواست خودرو در کشور «اسنپ»، فروشگاه آنلاین پیشرو در بازار خرید اینترنتی «بامیلو» و بزرگترین پلتفرم سفارش آنلاین غذا «زودفود»، اشاره کرد.

علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل ایرانسل با بیان اینکه این اپراتور «گروه اینترنت ایران» را از زمان شروع به کار آن از نزدیک رصد کرده، گفت: شرکت‌‌های زیر مجموعه این گروه همچون اسنپ و زودفود توانستند در مدت کوتاهی جایگاه خود را به عنوان پیشرو در بازار کشور تثبیت کرده و ضمن ارتقای سطح کیفی خدمت‌رسانی به کاربران در زمینه‌هایی همچون سهولت کاربری و صرفه‌جویی، اقبال عمومی در بین هموطنان را نیز به دست آورند.

وی این اقدام ایرانسل را در راستاي راهبرد كلان اين شركت به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای کشور، در راه‌اندازی کسب‌وکارهای جدید در بازار پر فرصت ديجيتال کشور با هدف گسترش اشتغال و توسعه کسب‌وکارهای اینترنتی و نیز تحقق دولت الکترونیک (همراه) در راستای نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی برشمرد.

به گفته مدیرعامل ایرانسل، این اپراتور علاوه بر سرمایه‌گذاری کلان در زیرساخت شبکه وسیع و پیشرفته خود و ایجاد دسترسی به شبکه برای کاربران، همواره به ایجاد زیست‌بوم تکمیل‌کننده این خدمات از جمله خدمات دیجیتال اهتمام داشته است و اکنون ده‌ها شریک تجاری ایرانسل در حوزه‌های تولید محتوا و اپلیکیشن‌های مختلف با این شرکت همکاری گسترده دارند و انتخاب گروه اینترنت ایران نیز برای تکمیل سبد ارائه محصول و نیل به همین هدف است.

همچنین هرمان سینگ، مدیرکل دیجیتال شرکت MTN، به عنوان یکی دیگر از سهامداران گروه اینترنت ایران نیز با بیان این که طی دو سال گذشته شاهد رشد چشم‌گیری در گروه اینترنتی ایران بوده است گفت که سرمایه‌‌گذاری انجام شده توسط ایرانسل، به عنوان شریک تجاری ایرانی MTN، «گواهی بر قدرت مدل تجاری و تیم مدیریتی این گروه اینترنتی است.» گروه MTN اپراتوری پیشرو در بازاری در حال رشد است که در ۲۲ کشور در آفریقا و آسیا مشغول به خدمات‌رسانی به ۲۳۳ میلیون مشترک است.

گروه اینترنت ایران، بزرگترین گروه کسب و کار اینترنتی در ایران است که در حال حاضر پنج کسب و کار اینترنتی را راهبری می‌کند. پس از تاسیس در سال 1393، این گروه توانسته است تحولی بزرگ در روش خرید کاربران در کشور ایجاد کند. این گروه در حال حاضر علاوه بر «اسنپ»، «بامیلو» و «زودفود»، سامانه رزرو آنلاین هتل‌های ایران «پین‌تاپین» و سامانه جست‌وجوی هوشمند ملک «اسکانو» را نیز مدیریت می‌کند.
گروه اینترنت ایران در این زمینه اعلام کرد: ما بسیار خرسندیم که به شرکت ایرانسل به عنوان سرمایه‌گذار خوش‌آمد گفته و امیدواریم تا با حمایت و دانش بومی ایرانسل جایگاه خود را به عنوان شرکتی پیشرو در بازار آنلاین ایران مستحکم‌تر سازیم. این سرمایه‌گذاری نشانۀ موفقیت چشم‌گیر این گروه تا به امروز بوده است و ما به آنچه که تاکنون کسب کرده‌ایم مفتخریم. این فرصت ما را قادر خواهد ساخت تا هزاران فرصت شغلی جدید در بازار استعدادهای ایران ایجاد کنیم. ما همچنین قصد داریم که رشد فوق‌العادۀ 70 درصدی ماهانۀ اسنپ را به واسطۀ همکاری با ایرانسل شتاب دهیم.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle