Categories
برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع کالا

بررسی سایت های فروش آنلاین بازی های ویدیویی [کروکوگیم]

با گسترش روز افزون بازی های ویدیویی و استفاده از کنسول های گیمینگ، وبسایت های فراوانی برای تامین نیاز کاربران به وجود آمده اند. در این مقاله به بررسی ویژگی آن ها می پردازیم. در پایان نیز یکی از این وب سایت های برتر را به شما معرفی خواهیم کرد.

ویژگی های یک وبسایت فروشگاهی در حوزه بازی های ویدیویی

مانند تمام فروشگاه های فیزیکی و اینترنتی سراسر دنیا، در حوزه بازی های ویدیویی نیز المان های مختلفی برای مقایسه و انتخاب بهترین فروشگاه وجود دارد. با کنار هم قرار دادن این فاکتورها به سادگی به این مساله پی خواهیم برد که تعداد وبسایت های قابل اعتماد برای خرید Playstation و Xbox 1 و  Nintendo Switch بسیار کم تر از حد انتظار است. در چنین شرایطی بررسی و تحقیق قبل از خرید، امری ضروری به حساب می آید.

اعتبار فروشگاه

قطعا یکی از مهم ترین پارامترهای انتخاب یک وبسایت جهت خرید بازی PS4 و  Xbox 1 و Nintendo switch اعتبار آن فروشگاه است. اگر قصد خرید بازی ویدیویی از یک وبسایت را دارید، دقت کنید که بازی مورد نظرتان حاوی بر چسب سبز رنگ بنیاد ملی بازی های رایانه ای باشد. نکته ی دیگر، پلمب اصلی شرکت سازنده است. بسیاری از فروشگا ه ها بازی های کارکرده را در بسته بندی جعلی به فروش می رسانند. به همین علت سعی کنید از وبسایت های معتبر جهت خرید بازی های ویدیویی استفاده کنید.

قیمت منصفانه و رقابتی

با توجه به ارزش دلار در ایران، فروشگاه های کوچک و واسطه مجبور به فروش کنسول، بازی و لوازم جانبی با قیمت بالا هستند. در این میان، تنها وبسایت ها و فروشگاه هایی که خود اقدام به واردات مستقیم کالا به کشور می کنند، توانایی عرضه محصولات با کم ترین قیمت را دارند. در نتیجه خرید کنسول PS4 و Xbox 1 و  Nintendo switch را با قیمت مناسب و از طریق وارد کننده های معتبر انجام دهید.

ارسال سریع به سراسر نقاط کشور

در دنیای امروز راه های زیادی جهت ارسال مرسوله های پستی وجود دارد. بسیاری از وب سایت های کوچک و کم اعتبار از روش های غیر حرفه ای -مانند پیک موتوری- جهت ارسال مرسولات مشتریان استفاده می کنند. این روش های سنتی در کنار بسته بندی های غیر تخصصی، گاها موجب خسارت به کالا می شود. کنسول های بازی و سایر لوازم جانبی PS4 ، Xbox 1 و Nintendo switch نیز از این قاعده مستثنا نیستند. لیکن لزوم بسته بندی صحیح و استفاده از پست های رسمی کشور (همراه با بیمه) بیش از گشته احساس می شود.

تخفیف های ویژه

اگر به شما بگویند فروشگاهی وجود دارد که هر هفته محبوب ترین کالاهای خود را با تخفیف استثنایی به فروش می رساند، چه فکری می کنید؟

احتمالا این قضیه به ذهن شما خطور می کند که این هم یک شعار تبلیغاتی است و احتمالا کالا های ارائه شده، بی کیفیت و یا فاقد تاریخ مصرف هستند. اما طبق بررسی ما، وبسایت هایی در ایران وجود دارند که بازی های روز دنیا را در کنار کنسول و لوازم جانبی با تخفیف ویژه به فروش می رسانند. این تخفیف ها تنها در روزهای خاص (پنج شنبه و جمعه هر هفته) در درسترس قرار می گیرد.

آیا وبسایتی وجود دارد که تمام خدمات فوق را عرضه کند؟

شاید نام بردن این سایت کار درستی نباشد و نیاز به اجازه از مالکین آن داشته باشد. اما از آنجایی که می بینیم هموطنان عزیزمان چنین کار با کیفیتی را به جلو پیش می برند، خوشحال و سرشار می شویم. پس آنها را به شما معرفی می کنیم. فروشگاه و رسانه آنلاین کروکوگیم به آدرس crocogame.com حتما توصیه می کنیم یک بار از آنجا خرید بفرمایید.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle