Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری رپورتاژ آگهی رپورتاژ خبری تفریح

سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما: تیکبان

رزرو آنلاین بلیط هواپیما و هتل را تجربه کرده باشید یا نه، تجربه رزرو آنلاین و آسان بلیط هواپیما، قطار و هتل با جایزه و تخفیف های ویژه برایتان قطعا دلچسب خواهد بود. تا به حال شده به عکس سفرهای قبلیتان نگاه کنید و دلتان بخواهد دوباره به آن شهر سفر کنید؟ تا به حال شده یک عکس از جزیره‌ای در آسیای شرقی،‌ یک کافه قدیمی در بوداپست، یک مرکز خرید بزرگ در استانبول، یا یک غذای خوشمزه چینی را ببینید و دلتان بخواهد کاش آنجا بودید؟

تیک بان، علاوه بر امکان رزرو آنلاین هتل و پرواز با بهترین قیمت‌های رقابتی، در جشنواره پاییزی خود یک دستگاه آیفون X به همه ی افرادی که در سایت ثبت نام کنند یا خریدی از سایت انجام دهد هدیه می کند. فرقی نمی کند اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما کنید با بلیط قطار خود را از تیک بان تهیه کنید یا هتل رزرو کنید. تیک بان همه ی کسانی که در سایت ثبت نام کنند یا از خدمات آن استفاده کنند در قرعه کشی شرکت می دهد.

کاربری آسان سایت تیک بان به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما را پیش ببرید. در هر مرحله‌ای از رزرو آنلاین بلیط هواپیما، بلیط قطار یا رزرو هتل، برای هر گونه سوالی می‌توانید با امور مشتریان تیک بان تماس بگیرید. تیک بان خرید اینترنتی بلیط هواپیما را ارزان و راحت می کند و بهترین قیمت بلیط هواپیما و چارتر را ارائه می دهد. سامانه فروش بلیط تیک بان محصولی از شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هفت اورنگ می باشد که امکان خرید بلیط چارتر و بلیط سیستمی هواپیما را میسر ساخته است.

بلیط های چارتری: بلیط های لحظه آخری هواپیما هستند که بدلیل عدم تکمیل ظرفیت هواپیما و یا رزرو گروهی توسط چارتر کننده با قیمت پایین تر و ارزان تر عرضه می شوند. شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هفت اورنگ با همکاری شرکای تجاری خود مجموعه ای از بلیط ارزان هواپیما با قیمت چارتری و سیستمی را برای عرضه بصورت آنلاین در سایت خود فراهم کرده است.

بلیط های عرضه شده بگونه ای در دسترس قرار گرفته اند که امکان خرید اینترنتی بلیط هواپیما به صورت آسان، ارزان و مطمئن هواپیما توسط شما فراهم شود و گام نخست یک سفر به یادماندنی را تجربه نمایید. توجه داشته باشید در هرمرحله از استفاده و خرید که به سوال یا اشکالی برخوردید تیم پشتیبانی شرکت هفت اورنگ آماده پاسخگویی و مشاوره به شما جهت حل موضوع بوجود آمده است.

اصلا چرا بلیط هواپیما و هتل را آنلاین رزرو کنیم؟

خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو آنلاین هتل،  تنها راهی است که شما بدون واسطه و هزینه‌های اضافی‌، به انتخاب و سلیقه خودتان، سفرتان را انتخاب و برنامه‌ریزی می‌کنید. علاوه بر از این، با رزرو آنلاین بلیط هواپیما یا هتل شما به گستره ی بیشتری از پرواز ها و هتل ها دسترسی خواهید داشت و سفر خود را با چشمان باز و قیمت بسیار مناسبتری برنامه ریزی می کنید. تیک بان در مسیر رزرو بلیط و هتل همواره پشتیبان شما خواهد بود.

در هر ساعتی از شبانه‌روز که تصمیم به سفر بگیرید، کافیست به سایت رزرو آنلاین هتل و پرواز تیک بان سر بزنید، مقصد و تاریخ سفرتان را انتخاب ‌کنید و همه هتل‌ها و پروازهای موجود برای آن مقصد را با تاریخ دلخواه خودتان ببینید و هر کدام از پرواز ها یا هتل‌ها را با توجه به امکانات،‌ هزینه، مکان، عکس‌هایشان و پروازها را با توجه به هزینه،‌ ایرلاین، مسقیم بودن و ساعتشان مقایسه کنید. به این ترتیب از اول تا آخر همه‌ی آنچه برای سفرتان می‌خواهید را به سلیقه خودتان می‌چینید.

بعد از تجربه‌ای آسان از رزرو هتل و بلیط هواپیما، بنشینید و با خیال راحت،‌ راهنمای سفر شهری که به آن سفر می‌کنید را در تیک بان بخوانید تا آماده و حرفه‌ای سفر کنید؛ شهر را بگردید، رستوران و کافه‌گردی کنید، خرید کنید، در کنسرت ها، جشنواره ها و فستیوال‌های مختلف شرکت کنید و خلاصه هر اطلاعاتی که برای سفر نیاز دارید را از قبل بدانید.

آمار ها هم نشان دهنده این هستند که در سال‌های اخیر خرید بلیط هواپیما، بلیط قطار و رزرو هتل به صورت آنلاین برای مسافران ایرانی نیز همچون کشورهای پیشرفته ی دنیا رضایت‌بخش بوده است، چرا که همراه با نرخ رشد رزرو آنلاین هتل و بلیط هواپیما در دنیا، این نمودار در ایران هم رو به بالا بوده است و مسافران ایرانی‌ها هم همگام با دنیا، از رزرو آنلاین بلیط هواپیما و هتل و … استقبال کرده‌اند.

در گذشته هتل‌ها، اتاق هایشان را به صورت عمده در اختیار آژانس های مسافرتی قرار می‌دادند و این هتل‌ها به اپراتورهای تور و بعد به آژانس‌ها سپرده می‌شد و در نهایت به دست مسافر واقعی می‌رسید. در این مدل، رزرو هتل با چندین واسطه و بدون هیچ شفافیتی انجام می‌شد؛ نه مسافر می‌دانست قیمت واقعی هتل چقدر است و نه مسئولین هتل‌ها می‌دانستند که هتل با چه قیمتی به مسافر ارائه شده است.

این روزها، در سایت‌های رزرو آنلاین هتل و پرواز می‌توانید همه‌ی گزینه‌های موجود را با جزئیات و اطلاعات دقیق ببینید و بدون هیچ واسطه‌ و هزینه اضافه‌ رزروتان را به‌ آسانی انجام دهید. مورد مهم‌تر اینکه در تیک بان، می‌توانید هزینه را به صورت ریالی از طریق درگاه‌ معتبر بانک‌های عضو شبکه شتاب پرداخت کنید و بلافاصله پس از پرداخت، رسید و  تاییدیه رزرو از تیک بان به ایمیلتان ارسال خواهد شد.

هواپیما

حتی امروزه هم خدمات سفر مثل رزرو آنلاین هتل و خرید اینترنتی بلیط هواپیما می‌تواند مستقیما از وب‌سایت ایرلاین و هتل انجام شود یا از طریق آژانس‌های مسافرتی آنلاین مثل تیک بان صورت گیرد. این‌طور که آمارها نشان می‌دهند، مردم دنیا خرید از سایت‌های رزرو آنلاین هتل و پرواز را به دلیل حق انتخاب، گستردگی گزینه‌ها، پوشش وسیع و در دسترس بودن به رزرو مستقیم ترجیح می‌دهند. آمارها می‌گویند که 85 درصد از کل مقدار رزرو در صنعت گردشگری از طریق سایت‌های رزرو آنلاین انجام می‌شود و این یعنی، رزرو آنلاین به دلیل آسان و کاربردی بودن تا حد زیادی رضایت مسافران در سراسر دنیا را جلب کرده است.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle