Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع کالا

چرا سالنامه و تقویم جزو جذاب ترین هدایای تبلیغاتی هستند؟ [پارت]

سررسید، سالنامه و تقویم رومیزی همیشه جزو جذاب ترین و کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی هستند.

آنهایی که اهل برنامه ریزی هستند و برای دستیابی به موفقیت های بیشتر، کار های پیش رو را در سررسید خود یادداشت میکنند، هرساله با رسیدن نوروز منتظر دریافت هدیه سال جدید درقالب سالنامه و تقویم رومیزی از طرف دوستان و آشنایان خود هستند.

معمولا شرکت ها و سازمان ها در فصل زمستان برای چاپ سالنامه و تقویم سال بعد اقدام میکنند تا قبل از نوروز این هدیه تبلیغاتی گرانقدر و پرطرفدار را به دوستان، آشنایان و همکاران خود هدیه دهند.

البته این مجموعه ها اغلب برای سایر هدایای تبلیغاتی نیز برنامه ریزی میکنند اما سررسید ها و تقویم ها همیشه طرفداران بیشتری دارند.

اما چرا سالنامه و تقویم از همه نظر بهترین هدیه تبلیغاتی هستند؟

مهمترین کاربرد یک هدیه تبلیغاتی برای شرکتی که آن را هدیه میدهد حک نام برند خود در ذهن مخاطبان است.

در بسیاری از موارد افرادی که انواع هدایای تبلیغاتی را دریافت میکنند پس از مدتی کوتاه آن را در گوشه ای رها میکنند و به سرعت فراموشش میکنند.

اما اغلب افرادی که سالنامه و تقویم را دریافت میکنند بدلیل کاربردی بودن این هدیه، در طول سال از آن استفاده میکنند.

بنابراین هدیه دادن یک سالنامه و تقویم علاوه بر اینکه برای دریافت کننده آن هدیه ای بسیار جذاب است، به احتمال زیاد همواره در طول سال در معرض دید مخاطب قرار میگیرد و این یکی از بهترین روش های برندینگ در طول زمان است.

به اینصورت نام و لوگو برندی که روی سالنامه چاپ شده است در ذهن مخاطب حک شده و تاثیرگذاری قابل توجهی از نظر بازاریابی و برندینگ خواهد داشت.

قطعا نوع طراحی و کیفیت  سالنامه از نظر جنس جلد ، کاغذ، نوع صحافی و ویژگی ها و اطلاعاتی که دارد میتواند در میزان تاثیرگذاری آن نقش  بسیار مهمی دارد.

بنابراین مدیران شرکت ها و سازمان ها در انتخاب بهترین مجموعه چاپی، جهت سفارش تقویم و سالنامه باید مسائل مختلفی را در نظر بگیرند تا این هدیه تبلیغاتی در بهترین حالت ممکن با بالاترین کیفیت و جدید ترین طراحی، چاپ شده و آماده هدیه دادن باشد.

مجتمع چاپ و صحافی پارت با بیش از یک دهه تجربه در زمینه چاپ، صحافی و تولید انواع سالنامه، یکی از معتبر ترین و مجهز ترین مراکز تهیه سالنامه و تقویم رومیزی است.

این مجموعه با فرام آوردن مجموعه کاملی از ماشین آلات چاپ و صحافی و همچنین طرح ها و مدل های جدید ، امروز محبوبیت بسیاری میان مدیران شرکت ها و سازمان ها پیدا کرده است.

ارائه متنوع ترین مدل های سررسید و انواع تقویم  رومیزی و جیبی با بالاترین کیفیت چاپ و بسته بندی جز ویژگی های خاص برند پارت است.

اما چگونه باید بهترین سررسید و تقویم را انتخاب کرد؟

مشتریان شما به احتمال زیاد سررسیدهای دیگری از سایر سازمان ها و شرکت ها دریافت خواهند کد و لذا قطعا یکی از آنها را جهت استفاده انتخاب می کنند.

انتخاب سررسید مطلوب از دید مشتریان به عوامل زیادی بستگی دارد. سررسیدها دارای چند نوع دسته بندی هستند که هر کدام بسته به نوع مصرف مشتری قابل انتخاب می باشد.

سالنامه و سررسید به طور کلی از لحاظ سایز (قطع)، نوع صفحات داخلی، جنس جلد و نوع صحافی تقسیم بندی می شوند، که در زیر به آنها و موارد استفاده آنها اشاره کرده ایم.

سررسیدها از لحاظ سایز (سایزهای پرمصرف فقط قید شده اند) به آیتم های زیر تقسیم می شوند:

  1. سررسید وزیری

سایز این سررسید 17*24 سانتیمتر بوده و بیشتر برای مشاغلی که اکثر وقت خود را در دفتر کار مشغول می باشند مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا به دلیل سایز، حمل آنها کمی دشوار است.

  1. سررسید اوپایی

سایز این قطع از سررسید 12*22 می باشد که بیشتر برای مشاغلی که خاج از دفتر کار بیشتر وقت خود را می گذرانند مناسب است البته برای سایر مشاغل هم می توان استفاده کرد و این تقسیم بندی ها به صورت کلی است که شامل استثناهایی هم می شود.

  1. سررسید رقعی

سایز این قطع سررسید 14*24 می باشد و از لحاظ نوع استفاده و سایز شبیه سایز اروپایی می باشد.

سایر سایزهای سررسید و سالنامه نیز وجود دارند که می توان به سررسید پالتویی (17*12)، تقویم جیبی (15*10)، سررسید رحلی (29*21) و سررسید خشتی (16*16 – 19*19- 23*23) اشاره کرد.

اما سررسیدها از نوع صفحات داخلی نیز شامل دسته بندی هستند که از انواع رایج آن می توان به مواد زیر اشاره نمود:

سررسید روزانه (هر روز در یک صفحه کامل) ، سررسید روزانه پنجشنبه و جمعه با هم (هر روز در یک صفحه و روزهای پنجشنبه و جمعه با هم در یک صفحه)، سررسید هفته شمار ( هر هفته در یک صفحه و مابقی صفحات یادداشت)، سررسید هفته در دو صفحه ( هر هفته در دو صفحه روبروی هم) و سررسید ماه شمار ( هر ماه در یک صفحه مابقی صفحات به صورت یادداشت). البته انواع دیگری نیز وجود دارد که کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.

اما تقسیم بندی سالنامه ها بر اساس جنس جلد نیز متفاوت است و بسته به نوع خواسته و سلیقه شما قابل انتخاب هستند. سالنامه ها از لحاظ جنس جلد به طورعام به موارد زیر تقسیم می شوند.

جلد سلفونی، سررسید چرمی، سررسید ترمو،  سررسید اشبالت، سررسید گالینگوری، سررسید جیر، سررسید مخمل و …

سالنامه از نظر نوع صحافی نیز شامل دسته بندی ذیل می شود.

سررسید فنردوبل، سررسید چسب گرم و سررسید چسب و دوخت، که می توان گفت پرمصرف ترین و بادوام ترین آنها سررسیدهای چسب و دوختی است.

به این نکته توجه داشته باشید که انتخاب بهترین سررسید و تقویم برای هدیه دادن در میزان تأثیرگذاری برند شما در ذهن مخاطبان تأثیر به سزایی دارد. لذا ما در این مقاله سعی کردیم شما را اندکی با کلیات موضوع آشنا نماییم؛ ولی پیشنهاد می کنیم با مراجعه به وب سایت partcalendar.com و یا part-calendar.com و مطالعه مقالات کاملتر ارائه شده با دید بهتری سررسید مدنظر خودتان را انتخاب نمایید.

این نکته شایان ذکر است که واحد سالنامه پارت تنها واحد ارائه دهنده گارانتی زمان تحویل و کیفیت در کشور است که تا به حال توانسته بیشتر از ده میلیون جلد سررسید را به بیش از هشت هزار مشتری ارائه نماید.

در پایان چنانچه برای سال 98 قصد خرید سررسید دارید به اطلاع می رساند مدل های مجموعه پارت برای سررسید در 25 آذر 97 همزمان با نمایشگاه بین المللی چاپ و تبلیغات ارائه خواهد شد.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle