Categories
برترینها رپرتاژ آگهی برند های پزشکی و سلامت رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی معرفی وب‌سایت برند ها و استارت آپ ها رپورتاژ برند ها و استارت آپ های فناوری و آی‌تی

ساده‌ترین شیوه سفارش آنلاین غذا با زودفود

این روزها با پیشرفت همه جانبه‌ی فناوری‌های دیجیتال در سراسر جهان پای این نوآوری‌ها به حوزه‌ی غذا نیز باز شده و ظرف چند سال اخیر دستاوردهای جذابی در این حوزه به وجود آمده است که بحث سفارش آنلاین غذا را از یک تجربه صرفاً تازه و جدید، به سمت انتخابی روزمره، راحت و در دسترس حرکت داده است.

در ایران نیز زودفود از سال 1388 به عنوان اولین سامانه سفارش آنلاین غذا در ایران وارد این بازار شد و تا امروز با ارتقای پیوسته‌ کیفیت در ارائه خدمات، به عنوان قدرت‌مندترین و محبوب‌ترین سامانه سفارش آنلاین غذا نزد مشتریان و بهترین رستوران‌های سراسر ایران شناخته می‌شود.

همچنین کاربران زودفود با در اختیار داشتن برنامه‌های Android و iOS بر روی تلفن همراه خود سهولت دوچندانی را در امر سفارش و دریافت غذای مورد علاقه خود تجربه می‌کنند. در حال حاضر هزاران کاربر این برنامه‌ها قادرند در کنار سفارش آنلاین غذا از مزایای دیگری همچون به اشتراک‌گذاری تصویر غذای خود با دیگر کاربران، دریافت استفاده از طرح‌های تشویقی متعدد، مشاهده امتیاز کاربران به رستوران‌ها و اطلاع از نظرات سایر مشتریان استفاده کنند. زودفود همچنین با دریافت نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت بستر مناسبی را برای انجام تراکنش‌های راحت و امن مشتریان خود ایجاد نموده و علاوه بر آن امکان پرداخت به سه روش نقدی، اعتباری و آنلاین را فراهم نموده است.

با زودفود مشتریان به سادگی می‌توانند بر اساس نام محل، نام غذا و نام رستوران اقدام به سفارش آنلاین غذای مورد علاقه‌ خود کنند و در حقیقت تنها با چند کلیک و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را به ثبت رسانده و در محل مورد نظر دریافت کنند. مشتریان در تمام این مراحل تا لحظه تحویل غذا، از پشتیبانی لحظه به لحظه  امور مشتریان زودفود بهره‌مند خواهند بود.

 

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle