Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات سئو

سئو سایت و تاثیر درخشان آن در افزایش 500% درآمد [امیر قمصری]

سئو سایت به معنای بهینه سازی موتور جستجو است که از عبارت انگلیسی Search Engine Optimization گرفته شده است و به این معنی است که یک سئوکار وب سایت را بهینه سازی می کند تا صفحات آن سایت در نتایج جستجوی گوگل بهتر ظاهر شوند.

هدف اصلی سئو سایت این است که تضمین کند یک وب سایت ترافیک بیشتری از موتورهای جستجو دریافت کرده و کاربران بیشتری برای کلمات کلیدی به کار رفته شده در محتوای سایت جستجو کنند.

حال ممکن است برای برای شما سؤال پیش بیاید که منظور از اصطلاحاتی مانند موتور جستجو، لینک سازی، آموزش تولید محتوا، بک لینک و …، چیست و چه نقشی در بهبود رتبه سایت دارد. اگر با این مفاهیم آشنایی ندارید پیشنهاد می‌کنیم تا از مقاله های وب سایت نیوسئو که با عنوان اصطلاحات کاربردی سئو سایت نوشته شده اند، استفاده کرده تا بتوانید به خوبی در زمینه بهینه سازی سایت اطلاعات خود را افزایش دهید.

سئو سایت چیست؟

اکنون بهتر است دقیقتر به این موضوع بپردازیم که سئو به چه معنا بوده و چگونه در روند بهبود رتبه سایت ما موثر خواهد بود. در این مقاله سعی می کنیم مرحله به مرحله به شما توضیح دهیم که مفهوم سئو چیست.

امیر قمصری در اکثر کلاس های آموزش سئو خود برای افراد مبتدی، بهینه سازی سایت را به این شکل توصیف می کند:

تصور کنید که فردی دارای کسب و کار کوچکی می باشد. هدف کلی این کسب و کار، فروش کفش برای بانوان است و قیمت این کفش ها بسیار به صرفه می باشد. این فرد مغازه‌ای دارد که خیلی مشهور نبوده و به همین علت فروش مناسبی در این کسب و کار نداشته است.

این فرد طبیعتا می خواهد که فروش محصولات خود را شدیدا افزایش دهد به همین منظور مطالعاتی انجام می‌دهد و می فهمد که اکثر مردم قبل از خرید یک محصول، در اینترنت و دنیای مجازی درباره آن جستجو کرده تا اطلاعات مناسبی کسب کنند. گوگل یکی از معتبرترین منابع مراجعه در این زمینه برای کاربران می باشد.

این فرد به همین منظور یک سایت راه اندازی می کند و تمامی محصولات خود را در آن قرار می دهد تا کاربران بتوانند با مراجعه به وب سایت علاوه بر کسب اطلاعات در مورد محصول مورد نظر خود، خرید را نیز به صورت اینترنتی انجام دهند.

فرد مورد نظر پس از راه اندازی وب سایت متوجه می شود که سایت در نتایج جستجوی گوگل رتبه خوبی ندارد و به همین منظور شروع می‌کند به تبلیغ کردن وب سایت در بین دوستان و آشنایان خود؛ همچنین هزینه هایی را صرف تبلیغ وب سایتش در سایت های دیگر می کند اما نتیجه ای از این کارها نمی گیرد. در نتیجه بازهم به مطالعه مقاله های معتبر وب سایت های سئو سایت از جمله Newseo می پردازد و متوجه می شود که باید یک سری فعالیت انجام بدهد تا رنک سایت افزایش پیدا کند که در نتیجه باعث می شود مشتریان او نیز بیشتر شده و فروش کسب و کار او بهبود پیدا کند.

بنابراین برای بهبود رتبه سایت و همچنین افزایش بازدید سایت خود به مراکز معتبر آموزش سئو سایت مراجعه می کند؛ تا هم بتواند از نکات مختلف آموزشی آن ها مثل آموزش تولید محتوا، آموزش ایمیل مارکتینگ، لینک سازی و غیره استفاده کند و هم بتواند بهینه سازی سایت خود را به آن ها بسپارد تا این مراکز بتوانند مشتریان به وب سایتش را به شکل قابل توجهی افزایش دهند. نیوسئو به عنوان یکی از معتبرترین مراکز، همیشه بهترین عملکردها را در زمینه آموزشی خود داشته است.

اکنون ممکن است که اهمیت سئو سایت را به خوبی درک کرده باشید. فردی که در مثال بالا ذکر شد، هیچ فعالیت خاصی غیر از این که از نکات مهم آموزش سئو استفاده کند انجام نداده است. بنابراین نتیجه می گیریم که هیچ روش بازاریابی اینترنتی به اندازه سئو سایت تاثیری در موفقیت کسب و کار شما نخواهد داشت.

عملکرد سئو سایت به چه صورت است

حال که با مفهوم سئو سایت آشنا شدید بهتر است با چگونگی عملکرد آن نیز آشنا شوید. امیر قمصری مدیر و مؤسس سایت نیوسئو همیشه در دوره های آموزش سئو خود این نکته را بیان می کند که در ابتدا تمامی افراد باید یاد بگیرند که موتورهای جستجو چگونه عمل می‌کنند. اگر موتورهای جستجو را به خوبی بشناسند، بهینه سازی سایت را به راحتی خواهند آموخت.

گوگل و موتورهای جستجوی دیگر فاکتورهای مخصوص به خود را دارند که با استفاده از آن ها صفحات سایت های مختلف را دسته بندی می کنند و به هر کدام از آنها رنک متفاوتی می دهند. هدف اصلی گوگل رضایت کاربران خود است؛ این موتور جستجو می خواهد که کاربرانش در بهترین حالت و در سریعترین زمان به پاسخ پرسش های خود دست پیدا کنند.

بنابراین اگر در مورد موضوعی در گوگل جستجو کنیم بهترین محتوای که در آن زمینه تولید شده است برای ما نشان داده می شود. در نتیجه خیلی اهمیت دارد نکات مهم آموزش تولید محتوا را نیز در روند بهبود رتبه سایت خود در نظر بگیرید.

آنچه که صاحبان کسب و کارهای مختلف می خواهند طبیعتاً افزایش ترافیک سایت می باشد. در نتیجه اگر آن ها تولید محتوای خود را به خوبی انجام دهند، تجربه کاربری را بهبود بخشند و استراتژی های سایت خود را بروز کنند، به راحتی می توانند رنک بسیار خوبی از گوگل کسب کنند.

در نهایت باید بگوییم که این عملیات صد درصد به نفع همه خواهد بود. به این صورت که صاحبان کسب و کارها، موتورهای جستجو و نیز کاربران از بهبود کیفیت سایت ها سود می برند؛ به دلایل زیر:

  • کاربران بهترین محتوای مورد نیاز خود دست پیدا می کنند.
  • صاحبان کسب و کارها در روند جذب مشتری هدفمند پیشرفت خواهند کرد.
  • موتور جستجو نیز توانسته است نیاز هر دو طرف را به خوبی برآورده کند.

در انتها امیدواریم با توجه به مواردی که گفته شد و درک بهتر مفهوم سئو سایت و اهمیت آن، هر چه سریعتر برای جلو افتادن از رقبایتان شروع به استفاده از نکات آموزش سئو بکنید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle