Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات

اهمیت سئو در طراحی سایت [وب وان]

طراحی وب سایت و عملکرد موتورهای جستجو همواره با هم مرتبط هستند. این یعنی  طراحی ، تاثیر قابل توجهی در توانایی وب سایت برای کسب رتبه‌ مناسب در گوگل دارد.

ارتباط بین طراحی وب و جستجوگرها پیچیده و در عین حال کاملا دوطرفه است. شاید درک ارتباط دو طرفه بین  طراحی سایت  و SEO  برای بسیاری از افراد آنچنان درک نشده باشد. اگر بخواهیم این ارتباط را ساده بیان کنیم باید بگوییم که طراحی وب سایت با جنبه های بصری مرتبط است، و SEO  بر نحوه دست یابی یک سایت تاثیر گذار است. البته این نکته را در نظر داشته باشید که تنها ظاهر سایت بر سئو تاثیر گذار نیست بلکه برخی فاکتورهای فنی در طراحی نیز بر سئو تاثیر می گذارد.

کاربران هدف اصلی سئو و طراحی سایت

شما از طریق طراحی وب سایت جلوه های بصری و فنی مورد نیاز سایت را طراحی می کنید و آن را در اختیار کاربران و موتورهای جستجو قرار می دهید. از طرفی بهینه سازی سایت شامل رعایت مجموعه دستورالعمل هایی در طراحی ( هم در مباحث ظاهری و هم در مباحث فنی ) است که باعث می شود موتورهایی جستجو بهتر مطالب شما را کاوش کند ، به آن رتبه دهد و در اختیار کاربران قرار دهد.

در نهایت می توان گفت که هم طراحی سایت و هم سئو یک هدف را دنبال می کنند و آن هم رضایت کاربر است. موتورهای جستجو بعد از بررسی سایت شما و کسب اطمینان از مفید بودن سایت شما در نظر کاربر به آن امتیاز داده و رتبه بهتر را به آن نسبت می دهند.

اگر شما صرفا یک سایت زیبا داشته باشید که کسی از وجود آن مطلع نشود فایده ای ندارددر عین حال اگر در رتبه یک گوگل باشید و طراحی نامناسبی داشته باشید کاربران وقت زیادی در سایت شما نمی مانند.در حقیقت بهینه سازی سایت ایده آل کاربران را به سایت شما متصل می کند و طراحی سایت ایده آل کاربران را در سایت شما نگه میدارد.

 

طراحی و سئو جدا از یکدیگر کار می کنند؟

شاید تصور کید که اگر طراحی وب سایت خود را به شخصی بسپارید که هر دو زمینه طراحی و بهینه سازی را باهم انجام دهد شما با یک تیر دو نشان زده اید، اما این تصور غلطی است…!!

طراحی سایت و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یا به طور کلی سئو سایت ، هرکدام فرایند جداگانه ای هستند که نیاز به دانش و تخصص حرفه ای در زمینه خود را دارند. بنابراین بهتر است تیم طراحی وب سایت شما و تیم سئو هریک جداگانه استراتژی های سایت شما به صورت تخصصی به پیش برند.

در اینجا اصلی ترین دلایلی که شما نیاز دارید تا یک مشارکت استراتژیک بین طراحی وب حرفه ای و بهینه سازی ایده ال برای جستجوگرها داشته باشید را بیان می کنیم :

SEO شما بهتر کار خواهد کرد، اگر طراح وب شما در زمینه کد نویسی سایت مسائل فنی را در نظر گرفته باشد وصفحات سایت شما را هم برای بازدید کننده و هم برای موتورهای جستجو طراحی کرده باشد.

SEO حرفه ای باید ایجاد محتوا را هدایت و آنالیز کند در حالی که طراح سایت شما تصمیم می گیرد محتوای شما در کدام قسمت سایت نمایش داده شود تا برای کاربر جذابیت بیشتری داشته باشد.

شما در سئو سایت خود به نتیجه بهتری دست می یابید  ، اگر طراح سایت شما سرعت بارگذاری سایت را درنظر گرفته باشد. یک طراح حرفه ای می داند که حتی یک ثانیه بیشتر در بارگذاری سایت به معنای از دست دادن بازدید کننده سایت شما خواهد بود. بنابراین تمام فاکتورهای مربوط به سرعت را رعایت می کند.

SEO شما بهتر کار خواهد کرد، اگر طراح سایت شما بداند که عناصراصلی سایت ، عکس ها ، متن ها ، لینک ها ، بنر، تیترها و … را در کدام قسمت بارگذاری کند تا در درجه اول تجربه کاربری ایده ال و در درجه دوم مناسب موتورهای جستجو باشد.

SEO شما بهتر کار خواهد کرد، اگر سایت شما به گونه ای طراحی شده باشد که پاسخگوی انواع پلت فرم های تلفن همراه ، تبلت و … باشد.

بنابراین با توجه به مطالب گفته شده اگر به دنبال طراحی سایت در زمینه کاری خود هستید بهتر است سئو سایت را فراموش نکنید. آنچه که مسلم است طراحی یک سایت زیبا به تنهایی عامل موفقیت در کسب و کارتان نیست . فاکتور مهم در این زمینه بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است که می تواند سایت شما را به کاربر نمایش دهد ، ترافیک بیشتر برایتان ایجاد کند و در نهایت فروش بیشتر را برایتان به دنبال داشته باشد.

پس لازم است در انتظارات خود از شرکت های طراحی سایت تجدید نظر کرده و سئو سایت را نیز مد نظر قرار دهید و هنگام تحقیق در مورد شرکتی که قصد دارید  طراحی سایت خود را به آن بسپارید در مورد مسائل زیر تحقیق کنید:

  • آیا شرکت طراحی سایت از قالب آماده استفاده می کند یا می توانید یک طراحی سفارشی داشته باشید ؟
  • آیا شرکت طراحی سایت از یک تیم طراحی و یک تیم سئو به طور جداگانه بهره مند هست ؟
  • آیا  درکدنویسی سایت اصول سئو را رعایت می کند؟
  • ایا سایتی که برای شما طراحی می شود نسخه موبایل را پشتیبانی می کند؟
  • ایا شرکت طراحی سایت  تضمین می دهد که سرعت بارگذاری سایت شما برای سئو مشکلی نخواهد داشت؟
  • ایا سایت شما در صورت نیاز در آینده قابلیت بروز رسانی خواهد داشت؟
  • ایا شرکت مورد نظر تیم پشتیبانی قوی بهره مند دارد یا خیر؟

یک شرکت طراحی سایت خوب طراحی سایت شما را به صورت حرفه ای بگونه ای انجام می دهد که شما بتوانید کلیه خدمات سئو سایت را درزمینه کاری خود در اختیار داشته باشید و از بابت مسائل فنی مشکلی برای بهتر دیده شدن توسط موتورهای جستجو نداشته باشید.

اگر قصد دارید یک وب سایت جذاب ، زیبا و کارامد و منطبق با استانداردهای سئو داشته باشید می توانید به مجموعه وب وان با سال ها تجربه در زمینه طراحی سایت ، خدمات سئو و برگزاری دوره آموزش سئو اطمینان کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات طراحی سایت و سئو ، می توانید با کارشناسان وب وان از طریق شماره تلفن      ۰۲۱-۴۱۶۵۸ و سایت https://webone.co/  در ارتباط باشید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle