Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات رپورتاژ آگهی رپورتاژ برند ها و استارت آپ های فناوری و آی‌تی

زولا؛ بازی اکشن کامپیوتری و “شوتر آنلاین” پرطرفدار اکنون در ایران

اگر بالای 15 سال دارید و به بازی های کامپیوتری شوتر آنلاین (مشابه کانتر استریک) علاقه‌مند هستید ، بازی زولا را میتوانید بصورت رایگان دانلود کنید و از هیجان بالا و کیفیت عالی این بازی لذت ببرید.

اغلب ما که اهل هیجان هستیم و به بازی های کامپیوتری علاقه داردیم، بازی های به اصطلاح بکش بکش را در هرسنی که باشیم دوست داریم. بازی هایی که در آن به عنوان یک حرفه ای، بخش های مختلف شهر و ساختمان ها را بدنبال اشخاص تبه‌کار ها جستجو کنیم و با تفنگ های بزرگ و کوچک ، دنیا را از شر سوژه های مورد نظر پاک کنیم.

آنهایی که حرفه ای بازی میکنند امروز بدنبال بازی های آنلاین و باکیفیت بالای گرافیکی هستند و بازی Zula در این مدل بازی یکی از بهترین انتخاب هاست که توسط تیم زولای ایران بومی سازی شده و در دست هم‌میهنان عزیز برای تجربه ای متفاوت از یک بازی اول شخص اکشن وجود دارد.

 

 

اولین تریلر رسمی بازی زولا را مشاهده کنید:

 

با مراجعه به بخش آموزش بازی زولا میتوانید بصورت ویدئویی کاملا با این بازی اکشن آشنا شوید .

بازی شوتر آنلاین زولا در سبک شوتر اول شخص می باشد و مراحل متنوعی برای مودهای مختلف دارد، این بازی مانند بازی های اول شخص استاندارد بین المللی دارای مود های مختلف مانند: بازی با شاتگان‌، بازی‌ با تفنگ دوربین‌دار، بازی با چاقو، بازی کشت‌وکشتار، بازی تصاحب پرچم، فعال کردن بمب و غیره می باشد.

 

سخت افزار مورد نیاز برای اجرای بازی

این بازی برای سیستم عامل ویندوز طراحی شده است و با ویندوز نسخه 7 به بالا سازگاری کامل دارد. سخت افزار مورد نیاز برای اجرای بازی، یک سیستم معمولی است که در اکثر خانه ها پیدا می شود، پس زیاد نگران سخت افزار گران قیمت نباشید، بازی به راحتی با کارت گرافیک های سری 7000 و سی پی یو های دو هسته ای معمولی اجرا می شود. و شما به راحتی با اینترنت 256 هم می توانید این بازی را به بدون لگ (وقفه) انجام بدهید.

بازی زولا

شما در این بازی در قالب دو تیم می توانید بازی کنید، تیم تبهکاران و گروه ضربت، که هر تیم شخصیت های متنوع خود را دارد و شما می توانید با ورود به اتاق های مختلف بازی، شخصیت مورد علاقه خود را انتخاب کنید، با توجه به مود انتخاب شده توسط شما، هدف تیمی یا فردی خود را در هر مرحله دنبال کنید.

 

بازی تیمی

با توجه به اینکه اکثر مود های بازی زولا به صورت تیمی هستند، شما بعد از مدتی می توانید گروه رسمی خودتان را تشکیل دهید و در این گروه نماد و اسم خودتان را داشته باشید و به همراه اعضا گروه برای بالا بردن رتبه و امتیاز خود با گروه های مختلف دیگر رقابت کنید.

 

در بازی زولا، شما می توانید اسلحه ها و متعلقات درون بازی را به طور کامل سفارشی کنید، به طور مثال برای اسلحه کلاشینکف خود صدا خفه کن نصب کنید و یا رنگ اسلحه را تغییر دهید و یا مگسک و ادوات دیگر را به اسلحه خود اضافه کنید.

 

بازی آنلاین

از دیگر مشخصه های مهم این بازی، اجرای روان آن بر روی بستر اینترنت ایران است، این بازی برای اینترنت های سرعت پایین طراحی شده است و کاربران در سراسر کشور می تواند با کمترین سرعت اینترنت نیز این بازی را به راحتی انجام دهند. و با توجه به اینکه سرورهای این بازی در دیتا سنترهای مختلف در سراسر کشور پخش شده اند، بازی بدون هیچ لگی (تاخیری) اجرا می شود.

دانلود بازی زولا

 

بازی شوتر آنلاین زولا برای تمام بازیکنان به صورت رایگان عرضه می شود و کاربران در صورت نیاز به سفارشی کردن اسلحه ها می توانند با کارت شتاب خود درون بازی طلا خرید نمایند.

همانطور که گفته شد ZULA یک بازی آنلاین رایگان است و همانند بسیاری از بازیهای Free-to-Play دیگر در زولا امکان خرید درون برنامه‌ای برای دسترسی به آیتم‌های ویژه وجود دارد. شما حتی می‌توانید سلاح‌ها و یا تجهیزات ویژه‌ای را خریداری کرده و به دوستان تان هدیه دهید.

 

گرافیک بازی

بازی زولا همچنین از گرافیک خوبی در بین بازی‌های Free-to-Play امروزی برخوردار است و اگر چه فیزیک و جلوه‌های بصری آن را به خوبی بازی‌هایی چون قسمت‌های جدید سری بازی‌های پرطرفداری همچون Battlefield و یا Call of Duty نیست اما مطمئن باشید، زمانی که رقابت‌های پرهیجان زولا آدرنالین را در رگ‌هایتان به جریان بیاندازد، فاکتور‌هایی همچون گرافیک و یا صداگذاری دیگر دغدغه شما نخواهد بود و سرگرمی تنها چیزی است که به آن فکر می‌کنید. زولا در لیست ۱۰ بازی Free-to-Play پرطرفدار سال ۲۰۱۶ قرار دارد و توانسته طرفداران بسیار زیادی را در خارج از کشور جذب خود کند.

 

رقابت در مسابقات دوره ای

با توجه به ماهیت رقابتی بودن این بازی، تیم زولا در نظر دارد پس از گذشت زمان اندکی از زمان انتشار بازی زولا، برای آن مسابقات دوره ای در سراسر کشور به صورت آنلاین برگزار کنند. این مسابقات کاملا به صورت آنلاین و رایگان برگزار خواهند شد و به برندگان هر دوره جوایز ارزنده ای اهداء خواهد شد.

با توجه به اینکه به زودی مسابقات دوره ای برای این بازی برگزار خواهد شد، از کلیه گیم نت ها و وب سایت های علاقه مند دعوت به ثبت نام به عنوان همکار می شود، این همکاران امتیاز های ویژه ای در برگزاری مسابقات و رنک بندی بین گیم نت ها، خواهند داشت.

 

دانلود رایگان بازی زولا

شما می توانید بازی زولا را به صورت رایگان از این لینک دانلود کنید.

خبر خوب اینکه ؛ با همکاری خوب مجموعه شاتل و مخابرات، از این پس کاربران این دو شرکت خدمات دهنده اینترنتی می توانند بازی را بدون مصرف شدن حجم اینترنت دانلود نمایند. (کاربران این شرکتها،  اگر بازی را دانلود کنند، هیچ حجمی از آنها کم نخواهد شد). برای استفاده از این طرح تشویقی لطفاً به سایت رسمی بازی شوتر آنلاین زولا مراجعه کنید.

 

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle