Categories
اخبار رپورتاژ آگهی پزشکی سئو مقالات رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی موثرترین روش تبلیغات برای صنعت پزشکی و سلامتی

صفحه اول گوگل جای شماست!

ویرلن انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های خبری پربازدید را به عنوان موثرترین روش تبلیغاتی برای پزشکان و کسب و کارهای ارائه دهنده محصولات و خدمات پزشکی ، سلامتی و آرایشی بهداشتی معرفی کرد.

با گسترش فضای مجازی سایت های بی شماری در زمینه های مختلف فعال شده اند به حدی که می توان گفت بخش زیادی از افراد اصلا در دنیای مجازی زندگی می کنند و خریدها، نوشتن ها، روابط اجتماعی و کاری و حتی جزئی ترین کارهای روزانه خود را از طریق این فضا انجام می دهند.

اگر چه فضای مجازی آن قدر گسترده شده که تقریبا هرکس با هر نیازی می تواند به آن مراجعه کند و پاسخ نیازهایش را دریافت کند، اما این کافی نیست؛ در این فضای گسترده، امکانات و انتخاب ها آن قدر گوناگون و فراوان هستند که افراد معمولا نمی توانند از بین آنها جمع بندی کرده و به انتخاب درستی برسند.

تقریبا همه افراد جامعه به سلامت و بهداشت روح و جسم خود اهمیت می دهند و برای هرچه بهتر شدن آن تلاش می کنند. روزی نیست که سایت های مرتبط با سلامتی را باز نکنیم و یا مطلبی درباره آنها مطالعه نکنیم و حتی اگر خودمان هم مشخصا دنبال چنین موضوعاتی نباشیم، تبلیغات وسوسه انگیزی که در سایت های مختلف به چشممان می خورد ما را به سمت چنین موضوعاتی سوق می دهد. کرم های پوست، ماسک های زیبایی، بهترین شامپو برای جلوگیری از ریزش مو، دم نوش های سنتی برای رفع خستگی، بهترین دکتر مغز و اعصاب، بهترین مشاور سلامتی و هزاران موضوع دیگر از این قبیل نشان می دهد که سلامتی و بهداشت همواره در جامعه ما از موضوعات پرطرفدار و قابل توجه است.

اگر فروشنده محصولات پزشکی و سلامت بوده و یا اصلا خودتان پزشک هستید، قطعا به دنبال تعداد زیادی از افراد هستید که محصول و یا خدمات شما را انتخاب کنند؛ اگر هم خریدار باشید یا برای موضوع مورد نظرتان در اینترنت جستجو می کنید، در میان انبوه کالا، خدمات و محتوا باید بتوانید بهترین ها را پیدا کنید. فرقی نمی کند که شما فروشنده باشید یا خریدار یا پزشک و یا حتی یک فرد عادی؛ به هرحال همه اتفاقات مهم در صفحه اول گوگل رقم می خورد!

سئو سایت برای رتبه اول گوگل

بهینه سازی برای موتورهای جستجو یا اصطلاحا سئو ( SEO )، مهم ترین موضوعی است که باید برای آن تلاش کنید.

بیش از یک میلیارد سایت اینترنتی در دنیای مجازی مشغول فعالیت هستند که با هر جستجو در گوگل فقط ۱۰ تای آنها که از نظر سئو، قوی تر باشند در صفحه اول گوگل و موتورهای جستجو نمایش داده می شوند.

اگرچه کیفیت محتوا در بهینه سازی سایت و سئو حرف اول را می زند، اما به تنهایی کافی نیست؛ سایت های بسیاری وجود دارند که علی‌رغم محتواهای زیاد و مناسبی که روی آنها بارگذاری شده، همچنان به حدی ناشناخته مانده اند که اصلا انگار وجود ندارند!

علاوه بر محتوا ، سئو فاکتورهای زیادی دارد که از جمله مهم ترین آنها می توان به بک لینک اشاره کرد. اگر لینکی از صفحه اول یا لینک هایی از محتوای سایت شما در سایت های دیگر گذاشته شود، اصطلاحا گفته می شود که سایت شما دارای بک لینک است. به عنوان مثال گاهی ممکن است برخی از بازدیدکنندگان، سایت شما را بپسندند و بخواهند در سایتشان به دیگران هم معرفی کنند؛ در این حالت آدرس سایت شما را به صورت لینک قابل کلیک کردن (که اصطلاحا به آن هایپرلینک یا لینک های فالو گفته می شود) در سایتشان قرار می دهند. هرچه تعداد سایت هایی که به سایت شما لینک بدهند، زیادتر باشد، رتبه سئوی سایت شما نیز بالاتر خواهد بود.

علاوه بر تعداد، کیفیت سایت هایی که به شما لینک داده اند نیز اهمیت دارد؛ امتیازی که سئو سایت شما از قرار گرفتن لینک سایتتان در سایت یک خبرگزاری با روزانه حدود ۴۰۰ هزار بازدیدکننده دریافت می کند، اصلا با امتیازی که از قرار گرفتن لینک سایتتان در وبلاگی با ۳۰ بازدیدکننده دریافت می کند، قابل مقایسه نیست.

رپورتاژ آگهی موثر ترین تکنیک سئو

برای رسیدن به رتبه اول گوگل

موثر ترین تکنیک برای سئو سایت و دریافت بک لینک استاندارد «رپورتاژ آگهی» است .

اما رپورتاژ آگهی چیست ؟ رپورتاژ آگهی به روش تبلیغاتی گفته میشود که خدمات و محصولات تبلیغ دهنده ، بصورت یک خبر تبلیغاتی در سایت های خبری پربازدید منتشر میشود .

در متن خبر رپورتاژ سه کلمه کلیدی به وب سایت تبلیغ دهنده لینک فالو میشود و این اخبار در سایت های خبری آرشیو میشود . همچنین رنک بسیار بالایی که سایت های خبری پربازدید در گوگل دارند اهمیت بسیاری دارد .

همین ویژگی هاست که رپورتاژ آگهی را به موثر ترین و به صرفه ترین روش سئو سایت تبدیل کرده است و امروز متخصصان سئو از این روش برای دستیابی به رتبه اول گوگل استفاده میکنند.

خصوصا این روش برای تبلیغ محصولات پزشکی و خدماتی که مرتبط با سلامتی جامعه است، بیشتر اهمیت دارند؛ چون تبلیغات در این زمینه باید به همراه فرآیند اعتمادسازی انجام شود.

ویرلن یک شرکت تبلیغاتی اینترنتی است که تمام نیازهای تبلیغاتی شرکت ها، نهادها و فروشگاه ها را برآورده می کند. شرکت تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ ویرلن از سال ۱۳۸۶ خدمات حرفه‌ای طراحی سایت ، بازاریابی و تبلیغات اینترنتی ، رپورتاژ آگهی ، تبلیغات در گوگل و سئو سایت را به برترین برندها ارائه داده است و در حال حاضر نیز با بزرگ‌ترین رسانه‌های دیجیتالی برای توسعه کسب و کار مشتریان و شرکت های بزرگ و کوچک همکاری دارد. شرکت ویرلن همچنین با داشتن تیم های حرفه ای متشکل از خبرنگار ، تصویربردار و فیلمبردار ، نشست های خبری را پوشش می دهد.

اهمیت رپورتاژ برای کسب و کار های صنعت پزشکی و سلامتی

کاربران فضای مجازی همواره به دنبال محتواهای مختصر و مفیدی هستند که اطلاعاتشان را بالا ببرد و به آنها اجازه دهد تا با کسب اگاهی بیشتر، خود درباره چیزی که می خواهند تصمیم بگیرند. مثلا آنها قبل از اینکه بخواهند از یک کرم پوست استفاده کنند مایلند درباره خصوصیات آن و تفاوتش با سایر محصولات مشابه بیشتر بدانند.

رپورتاژ در شرکت ویرلن به صورت موضوعی نوشته می شوند و با گنجاندن کلمات کلیدی به همراه لینک فالو روی آن کلمات به سئو سایت و همچنین افزایش آمار بازدید و بهبود رتبه سایت شما در رنکینگ الکسا کمک می کنند.

مشاغل و افرادی که می‌خواهند هرچه بیشتر در اینترنت دیده شوند، از طریق رپورتاژ آگهی در چند سایت خبری پربازدید و معتبر با رنک عالی می توانند به یکباره خود را در بین انبوه نتایج موتورهای جستجو برای یک موضوع معین، بالا بکشانند و محصول یا خدماتشان را به مخاطبان نشان دهند.

شرکت ویرلن ( www.virlan.co ) ارائه دهنده خدمات سئو سایت و تبلیغات اینترنتی است و از تولید محتوا برای رپورتاژ آگهی تا انتشار آن در سایت های خبری پربازدید همراه برندهای معتبر است .

بنابراین ویرلن علاوه بر کمک به رونق کسب کارهای مختلف ، به کاربران نیز کمک می کند تا درباره جنبه های مختلف یک موضوع معین، بیشتر بدانند و در عین حال احساس نکنند که در معرض هجوم تبلیغات قرار گرفته اند!

منبع : یک پزشک

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle