Categories
برترینها رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی معرفی وب‌سایت برند ها و استارت آپ ها سئو مقالات رپورتاژ آگهی

بهترین روش برای سئو سایت و رسیدن به رتبه اول گوگل چیست ؟

ویرلن انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های خبری معتبر را به عنوان بهترین و موثرترین روش سئو سایت معرفی کرد .

همانطور که میدانید نمایش وب سایت در رتبه اول جستجوی گوگل امروز یکی از مهمترین بخش های بازاریابی هر کسب و کاری محسوب میشود ، و به همین دلیل است که مدیران شرکت های بزرگ و کوچک ، بازاریابان ، وبمستران و سئوکاران برای رسیدن وب سایت مورد نظرشان به رتبه اول گوگل ، برنامه ریزی میکنند و در طول سال برای رسیدن به این هدف تلاش میکنند .

هدف همه ما از طراحی سایت تا تولید محتوا و سئو سایت این است که به رتبه اول گوگل در کلمات کلیدی پرجستجو برسیم و بهترین مشتری ها را به سایت خود جذب کنیم .

در این مقاله با موثرترین راهکارهای بهینه سازی و سئو سایت برای رتبه اول گوگل آشنا میشویم .

طراحی و بهینه سازی سایت

طراحی و کدنویسی سایت براساس الگوریتم های جدید گوگل و نمایش مناسب در موبایل اهمیت بالایی دارد . در URL صفحات مختلف سایت از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید ، بصورتی که بیشتر از 5 کلمه هم نباشد . در محتوای سایت از لینکدهی کلمات مهم به بخش های مرتبط غافل نشوید .

تولید محتوا

از کپی محتوای سایت های دیگر جدا خودداری کنید و برای تولید محتوای سایت خود برنامه ریزی جدی کنید . تولید محتوا براساس استاندارد های سئو سایت در رنک گوگل سایت شما بسیار تاثیرگذار است .

اخبار و مقالات آموزشی را در مورد کسب و کار خود بنویسید و از کلمات مرتبط به اندازه متعادل استفاده کنید .

سئو سایت براساس الگوریتم های جدید گوگل

بهینه سازی سایت برای موبایل ، بهینه سازی محلی ( local search ) با توجه موقعیت مکانی شما در نقشه گوگل ، بهینه سازی وب سایت برای جستجوی صوتی ( voice search ) ، بهینه سازی برای ریچ انسر ( Rich Answers ) ، بهینه سازی برای الگوریتم هوش مصنوعی رنک برین ( RankBrain ) ، و بسیار از نکات کوچک و بزرگ دیگر در رتبه سایت شما موثر است .

اگر با الگوریتم های جدید گوگل آشنایی ندارید ، حتما لازم است از یک شرکت متخصص سئو مانند ویرلن کمک بگیرید.

دریافت لینک فالو دائمی از طریق رپورتاژ آگهی

استاندارد های لینک بیلدینگ تغییرات زیادی در طول سال های گذشته داشته است و برخلاف تصور برخی از کاربران ، اکنون دریافت بک لینک درقالب تبلیغات متنی نه تنها دیگر تاثیرمثبت در سئو سایت ندارد ، بلکه پس از اتمام مدت نمایش باعث افت رتبه سایت در گوگل خواهد شد .

در حال حاضر متخصصان سئو در تمام دنیا و همچنین ایران برای دریافت لینک از رپورتاژ آگهی ( Digital PR ) استفاده میکنند .

رپورتاژ آگهی چیست ؟

رپورتاژ آگهی یا روابط عمومی دیجیتال ، درواقع یک خبر تبلیغاتی است که توسط شرکت ویرلن در خبرگزاری های معتبر ایران منتشر میشود . این اخبار با نام رپورتاژ خبری نیز شناخته میشوند .

اتوریتی بالای سایت های خبری معتبر ، فالو بودن لینک ها و آرشیو دائمی رپورتاژ در سایت های خبری ، نکاتی است که باعث تاثیرگذاری بسیار بالا و سریع رپورتاژ آگهی برای بهبود رتبه سایت در گوگل میشود .

متخصصین سئو شرکت ویرلن محتوای رپورتاژ را براساس استاندارد های سئو تهیه میکنند و در متن رپرتاژ آگهی چند کلمه کلیدی به سایت شما لینک فالو میشود .

رپورتاژ در صفحه اول برترین سایت های خبری ایران منتشر میشود و برای همیشه در این سایت ها آرشیو میشود .

تولید محتوا بر اساس اصول خبرنگاری ، برندینگ و استاندارد های سئو و انتشار آن در برترین سایت های خبری ایران جزو ویژگی های محبوب ویرلن است .

سئو

شرکت ویرلن مجری انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری ها و 100 سایت خبری برتر ایران است و از از تولید محتوا تا انتشار آن همراه برندهای های برترو استارت‌آپ های هوشمند است .

برای آگاهی بیشتر، مشاهده سایت های خبری و نمونه رپورتاژ آگهی و همچنین خرید رپورتاژ آگهی به سایت ویرلن ( www.virlan.co ) مراجعه کنید .

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle