Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات رپورتاژ آگهی سئو مقالات رپورتاژ آگهی نشست خبری

بهترین تکنیک سئو سایت و تبلیغات اینترنتی چیست ؟

ویرلن انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری ها و سایت های خبری پربازدید را به عنوان بهترین تکنیک سئو سایت و تبلیغات اینترنتی معرفی کرد .

تبلیغات این روز ها فقط برای برندسازی و بازاریابی شرکت ها به کار نمیرود و شخصیت های سیاسی نیز برای اطلاع رسانی از روش های مختلف تبلیغاتی استفاده میکنند .

یکی از روش های نوین اطلاع رسانی و تبلیغات در تمام دنیا و ایران رپورتاژ آگهی است .

رپورتاژ آگهی چیست ؟

رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری که در دنیا به عنوان روابط عمومی دیجیتال ( Digital PR ) نیز شناخته میشود درواقع یک خبر تبلیغاتی است که در ایران توسط شرکت ویرلن در خبرگزاری های معتبر و پربازدید منتشر میشود .

شرکت ها و برندهای بزرگ در تمام درنیا از رپورتاژ آگهی به عنوان یکی از موثر ترین روش های بازاریابی و برندینگ استفاده میکنند و در ایران هم بسیاری از برندهای برتر و استارت آپ های هوشمند از آن استفاده میکنند .

شخصیت های سیاسی ، هنرمندان و ورزشکاران هم برای تبلیغات و همچنین اطلاع رسانی در موارد مختلفی از رپورتاژ آگهی استفاده میکنند .

اشخاص مشهور و برندهای بزرگ برای اطلاع رسانی یک نشست خبری برگزار میکنند و سپس محتوای خبری آن بصورت رپورتاژ آگهی در بسیاری از سایت های خبری پربازدید منتشر میشود .

شرکت ویرلن مجری برگزاری نشست خبری و انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری های معتبر ایران است.

 

مزایای رپورتاژ آگهی برای بازاریابی آنلاین و برندینگ

همانطور که میدانید این روز های تعداد بنر های تبلیغاتی در سایتها بسیار زیاد شده و اغلب کاربران دیگر توجهی به این نوع تبلیغات ندارند . اما رپورتاژ بصورت خبر در سایت ها منتشر میشود و کابران هم برای خواندن خبر به این سایت ها مراجعه میکنند ، بنابراین رپورتاژ آگهی بیشتر خوانده میشود .

تیتر رپورتاژ آگهی مانند سایر اخبار در صفحه اول سایت های خبری منتشر میشود و کاربران بسیاری این مطالب را میخوانند .

در محتوای رپورتاژ بصورت کامل و در چندین پاراگراف خدمات و محصولات برندها معرفی میشود .

انتشار رپورتاژ در خبرگزاری ها اعتبار بسیار بالایی را برای برندها ایجاد میکنند و کاربران با مشاهده این اخبار ، اعتماد بیشتری به برندها میکنند .

روابط عمومی سازمان ها و شرکت ها با انتشار اخبار فعالیت های خود مخاطبان بیشتری را در جریان برنامه های خود قرار میدهند و بخش بیشتری از مردم را با خدمات و محصولات خود آشنا میکنند .

مزایای رپورتاژ آگهی برای سئو سایت

در محتوای رپورتاژ چند کلمه کلیدی به وب سایت تبلیغ دهنده لنیک فالو میشود . همچنین رپوتاژ در سایتها آرشیو میشود و از آنجایی که رنک و اتوریتی سایت های خبری معتبر در گوگل بسیار بالاست ، باعث بهبود رتبه سایت تبلیغ دهنده در جستجوی گوگل میشود .

همین ویژگی های منحصر به فرد است که رپورتاژ آگهی را به برترین راهکار سئو سایت در تمام دنیا تبدیل کرده است .

با انتشار رپورتاژ ، وب سایت برندها در رتبه اول جستجوی گوگل قرار میگرد و خوب در نتیجه بهترین مشتریان به سایت تبلیغ دهنده وارد میشوند .

اهمیت انتشار رپورتاژ بصورت کمپین

یکی از نکات قابل توجه برای تاثیر گذاری بیشتر رپوتاژ از نظر تبلیغات این است که بصورت کمپین در سایت های خبری متعددی منتشر شود تا مخاطبان بیشتری از آن خبردار شوند .

از نظر سئو هم دریافت لینک بیشتر در قالب رپورتاژ از سایت های متعدد تاثیر گذاری آن را چند برابر میکند .

شرکت تبلیغاتی ویرلن مجری انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری ها و سایت های خبری تخصصی

شرکت ویرلن ( www.virlan.co ) مجری انتشار رپوتاژ آگهی اشخاص مشهور و برندهای برتر در پربازدید ترین سایت های خبری ایران است.

ویرلن از تولید محتوا تا انتشار رپورتاژ در خبرگزاری های معتبر و سایت های خبری پربازدید در حوزه های اقتصادی ، فناوری ، آی تی و اپلیکیشن ، پزشکی و سلامتی ، گردشگری ، خودرو و ورزشی ، مورد اعتماد اشخاص مشهور و برند های برتر است .

منبع : عصرایران

رپورتاژ آگهی

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle