Categories
رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی برند ها رپورتاژ خبر برند های اپراتور تلفن همراه

برگزاری دومین رویداد هم‌آفرینی همراه‌اول

دومین رویداد از مجموعه رویدادهای هم‌آفرینی همراه اول با موضوع «خدمات مبتنی بر موبایل در حوزه گردشگری»، بهمن‌ماه امسال در مشهد مقدس، برگزار می‌شود.

رویدادهای کار آفرینی همراه‌اول، با رویکرد رویدادهای متداول در این حوزه و انتخاب کسب و کارهای نوپا برگزار می‌شود که در این رویدادها با در نظر گرفتن فضای حاکم بر اکوسیستم کارآفرینی کشور و برطرف‌کردن نقاط ضعف موجود در رویدادهای مشابه فعلی و نیز نیازهای همراه‌اول، بومی سازی‌های لازم صورت پذیرفته است.
این رویدادها با نگاه حمایت همراه‌اول از کسب و کارهای نوپا و نوآور و همچنین ایجاد فضای کارآفرینی به نام رویدادهای «هم‌آفرینی» نامگذاری شده است.
موضوعات این رویداد که با مشارکت پژوهشکده نوین شهر معنوی ثامن برگزار می‌شود، در حوزه ICT و صرفاً شامل خدمات مبتنی بر موبایل در حوزه «گردشگری با رویکرد مشهد ۲۰۱۷»، «تجارت الکترونیک» و «بازی‌های رایانه‌ای» است.
تیم‌های علاقه‌مند جهت شرکت در این رویداد، تا ۳۰ آذرماه می‌توانند از طریق نشانی www.mci.ir/hamafarini  ثبت‌نام کنند.
ارزیابی اولیه تیم‌ها توسط کمیته تخصصی انجام شده و تیم‌های برگزیده جهت شرکت در رویداد انتخاب می‌شوند. جایزه  تیم اول ۱۰میلیون تومان، تیم دوم  ۵ میلیون تومان و تیم سوم ۳ میلیون تومان اعلام شده که در روز اختتامیه به سه طرح برتر اهدا می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle