Categories
رپرتاژ آگهی برند های پزشکی و سلامت رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی برند ها

تولید سالم‌ترین روغن جامد جهان در ایران

شرکت صنعتی بهشهر اعلام‌کرد: سالم‌ترین روغن جامد جهان با افتخار برای اولین بار در ایران و توسط شرکت صنعتی بهشهر تولید شد.

خط تولید این محصول با عنوان روغن لادن طلایی امگا در کارخانه شرکت صنعتی بهشهر افتتاح شد.

محمود شه رضایی، مدیرعامل شرکت صنعتی بهشهر در حاشیه مراسم افتتاح خط تولید این محصول خاطرنشان کرد که رسیدن به این فرمولاسیون و طراحی در راستای سیاست‌های سلامت محور وزارت بهداشت و احترام به ذائقه مصرف‌کننده ایرانی بوده است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های تولید شرکت صنعتی بهشهر و با احتساب این که مصرف روغن جامد در کشور ما به دلیل طعم و ذائقه ایرانی از استقبال خوبی برخوردار است و از طرفی رسیدن به شاخص‌های کیفی و سلامت محصول برای این شرکت همیشه در اولویت بوده، شرکت صنعتی بهشهر تصمیم به تولید محصول جدیدی گرفتند که ضمن دارا بودن ویژگی‌های روغن مایع، به صورت جامد تولید شود.

این فعال بخش خصوصی ادامه داد: واحد تحقیق و توسعه شرکت صنعتی بهشهر (سهامی عام)، با در نظرگرفتن تمام استانداردها و شرایط سلامت داخلی و بین‌المللی، فرمولاسیون خاص و شیوه تولید منحصر به فرد این محصول را پنج ماه گذشته ثبت کرده و این شرکت موفق شده، امروز این محصول را با نام تجاری لادن طلایی که درصد بالایی از روغن کلزا  در آن وجود دارد، وارد بازار کنند. با توجه به خواص غذایی روغن کلزا ، روغن جدید تولیدی این شرکت سرشار از امگا 3 است. ویژگی‌های محصول جدید لادن طلایی به اندازه‌ای متمایز است که تولید آن را می‌توان افتخاری دیگر برای متخصصان و صنعت کشور به شمار آورد.

این فعال بخش خصوصی بیان کرد: شرکت صنعتی بهشهر (سهامی عام) در حال برنامه‌ریزی برای صادرات این محصول و برند ایرانی است و پیش‌بینی می‌کند صدور آن به مراتب آسان‌تر از محصولات پیشین انجام شود؛ چرا که با استانداردهای جهانی انطباق بیشتری دارد و یکی از فرصت‌های افتخارآفرین برای کشور است. شرکت صنعتی بهشهر(سهامی عام)  تمامی حقوق مادی و معنوی این فرمولاسیون و محصول جدید را براساس شرایط حقوقی تمامی کشورهای جهان ثبت کرده و این محصول متمایز با ویژگی‌های کنونی متعلق به صنعت کشور ما است.

شرکت صنعتی بهشهر و سهم نخست در بازار

محمد عباسعلی‌پور، رییس هیات‌مدیره شرکت صنعتی بهشهر (سهامی عام) نیز در حاشیه مراسم افتتاح خط تولید روغن لادن طلایی امگا گفت: شرکت صنعتی بهشهر (سهامی عام) به تامین نیازهای مصرف‌کننده و حفظ سلامتی او به صورت توامان توجه دارد و تولید محصول جدید روغن جامد نیز در همین راستا قرار می‌گیرد.

عباسعلی‌پور افزود: این شرکت، بزرگ‌ترین تولیدکننده روغن خوارکی در کشور محسوب می‌شود که یکی از دلایل این موفقیت فعالیت‌های مستمر واحد تحقیق و توسعه برای دستیابی به فرمول‌های جدید است.

توجه به سلامتی و سازگاری با فرهنگ

مدیر ارشد تحقیقات و کنترل کیفیت شرکت صنعتی بهشهر(سهامی عام)  نیز با اشاره به سازگاری محصول جدید این شرکت با فرهنگ پخت و پز در ایران گفت: در روغن لادن طلایی جدید شاخص‌های منفی روغن جامد شامل دو گروه چربی‌های ترانس و اشباع‌شده به حداقل و پایین‌ترین حد ممکن رسیده است.

منوچهر بهمنی افزود: این شاخص‌ها و کیفیت سلامت این محصول توسط سازمان‌های جهانی و وزارت بهداشت ایران تاکید و تایید شده و تولید آزمایشی لادن طلایی امگا در حضور گروهی متشکل از نمایندگان وزارت بهداشت، انستیتو تغذیه ایران، سازمان غذا و دارو، اداره کل آزمایشگاه‌های وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تهران و معاونت غذا و دارو صورت گرفته و متعاقباً مجوزهای لازم اخذ شده است.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle