Categories
اخبار تبلیغات رپورتاژ آگهی مقالات رپورتاژ آگهی ویرلن

بهترین روش اطلاع رسانی خبری برای سازمان ها و بانک ها چیست ؟

ویرلن با ارائه کمپین های رپورتاژ خبری در خبرگزاری های معتبر، بهترین و سریع ترین راهکار اطلاع رسانی خبری برای روابط عمومی سازمان ها ، بانک ها و برند ها را ارائه کرد.

اطلاع رسانی سریع و گسترده در خبرگزاری های معتبر و پربازدید همواره یکی از مهمترین دغدغه های سازمان ها و شرکت های بزرگ دولتی و خصوصی بوده و هست.

نهاد های دولتی و سازمان ها از طریق انتشار خبر در خبرگزاری های رسمی ، رویداد ها ، نشست خبری مسئولین ، گزارش برنامه های انجام شده ، اهداف و برنامه های آینده مجموعه را اطلاع رسانی میکنند. به همین دلیل مدیران روابط عمومی همیشه بدنبال ساده ترین و سریع‌ترین روش برای پخش خبر در چند خبرگزاری معتبر و پربازدید هستند تا مخاطبان خود و مردم را در جریان امور قرار دهند.

درواقع استفاده از یک راهکار مطمئن برای اطلاع رسانی خبری گسترده میتواند علاوه بر مزایای بسیاری که دارد ، باعث صرفه جویی در زمان و هزینه برای این مجموعه ها بشود.

در همین راستا شرکت تبلیغاتی ویرلن پس از تجربه یک دهه فعالیت در حوزه دیجیتال مارکتینگ و رسانه ، کمپین های رپورتاژ خبری را به عنوان بهترین راهکار اطلاع رسانی خبری در اختیار سازمان‌ها ، بانک‌ها ، صنایع ، برند ها و استارت‌آپ ها قرار داده است.

کمپین‌های رپورتاژ خبری ویرلن شامل تهیه گزارش ، مصاحبه و تولید محتوای خبری و انتشار آن در خبرگزاری‌های آنلاین و سایت های خبری پربازدید است. ویرلن از این طریق امکان انتشار سریع و گسترده اخبار در 100 سایت خبری معتبر ایران را در اختیار مدیران روابط عمومی قرار داده است.

رپورتاژ خبری یا همان رپورتاژ آگهی همچنین به عنوان برترین تکنیک سئوSEO جهت قرار گرفتن وب سایت در رتبه اول نتایج گوگل در تمام دنیا شناخته شده است .

زیرا در متن خبر چند کلمه کلیدی به وب سایت مورد نظر هایپر لینک فالو میشود و از آنجایی که سایت‌های خبری پربازدید، رنک و اتوریتی بسیار مناسبی دارند این مدل بک لینک تاثیر عالی در سئو سایت دارد.

سئو

برند های برتر و استارت آپ های پرطرفدار نیز از رپورتاژ آگهی برای برندینگ و بازاریابی اینترنتی استفاده میکنند.

مجموع این ویژگی های منحصر به فرد است که باعث محبوبیت کمپین های رپورتاژ ویرلن میان مدیران شده است.

اما در پاسخ به این سوال که رپورتاژ خبری چیست ؟ باید بگوییم رپورتاژ بطور خلاصه یک خبر سفارشی است که با همکاری مدیر روابط عمومی مجموعه شما و مشاوران ویرلن تهیه و تولید میشود و سپس توسط ویرلن در صفحه اول خبرگزاری ها مانند سایر اخبار منتشر میشود.

یکی از ویژگی های خاص خدمات ویرلن که مورد توجه قرار گرفته است امکان انتشار اخبار و رپورتاژ آگهی در پربازدید ترین وب‌ سایتهای ایران است . خبرگزاری ها و سایت های خبری معتبر و پربازدید در حوزه های سیاسی اجتماعی ، اقتصادی و تجاری ، فناوری و آی‌تی ، لایف استایل و سرگرمی ، پزشکی و سلامت ، گردشگری ، خودرو و سایر بخش های پرطرفدار…

همچنین تولید محتوای خبر براساس جدید ترین استاندارد های خبرنگاری و آخرین الگوریتم های سئو و برندسازی، اثرگذاری کمپین های رپورتاژ خبری ویرلن را افزایش داده است .

اکنون بزرگ ترین سازمان ها و برترین برند ها از خدمات ویرلن استفاده میکنند.

 

منبع : خبرگزاری فارس

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle