Categories
برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع کالا رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی معرفی وب‌سایت برند ها و استارت آپ ها رپورتاژ برند های برتر فروشگاه اینترنتی

روزآهنگ دات کام! کلیک! تحویل کتاب!

هنوز که هنوز است کتاب دیجیتالی نتوانسته جای کتاب کاغذی را بگیرد و اغلب کتابخوانان باید کتاب را در دست بگیرند تا بتوانند آن را به‌راحتی مطالعه کنند. هر چند برتری کتاب واقعی بر کتاب دیجیتالی همچنان برقرار است اما در مورد فروشگاه کتاب اینطور نیست؛ یعنی با توجه به محدودیت جدی کتابفروشی‌ها در کشور و مشکل همیشگی ترافیک و گسترش پوشش شبکه اینترنت در کشور، اقبال به خرید کتاب از فروشگاه‌های اینترنتی کتاب، افزایش یافته و چشم‌انداز رو به گسترشی را نیز نشان می‌دهد.

در کشور ما تعداد نسبتا قابل توجهی کتابفروشی اینترنتی وجود دارد اما کیفیت آن‌ها با یکدیگر بسیار متفاوت است. یک سایت کتابفروشی باید ملاحظات بسیاری از پشتیبانی فنی تا قابلیت جستجو و ارسال سریع و منظم و… را رعایت کند تا مخاطب در سریع‌ترین زمان کتاب مورد نظرش را یافته و به دستش برسد.

این اتفاقی است که در فروشگاه اینترنتی کتاب روزآهنگ افتاده است.

در این کتابفروشی قدرت موتور جستجوی کتاب، چیزی شبیه به موتور جستجوی گوگل است! دسته‌بندی کتاب‌ها بر طبق دسته‌بندی بین‌المللی صورت گرفته و بر طبق همین منطق، کتاب‌های مرتبط و مشابه هر کتاب نمایش داده می‌شود. فروشگاه کتاب روزآهنگ با همکاری با بزرگترین شرکت‌های پخش کتاب، تنوع قابل توجهی به کتاب‌های خود داده و بالغ بر نود هزار عنوان کتاب از ناشران بزرگی چون ؛

انتشارات امیرکبیر، نشر چشمه، نشر میزان، انتشارات سوره مهر، انتشارات قدیانی، نشر نی، نشر مرکز تا ناشران کوچکتری مانند مینوی خرد، گام نو و ترجمان را در سایت خود عرضه کرده است.

این در شرایطی است که متاسفانه علی‌رغم ادعاهای فروشگاه‌های اینترنتی در کشور ما غالبا با کندی موتورهای جستجو، ارسال نامناسب و دیرهنگام کتاب و مشکلات دیگر همراه هستند؛ به نحوی که گاهی مشتری را وادار می‌کنند قید خرید اینترنتی را بزند و خود مستقیم به بازار مراجعه کند. این مشکلات در غالب فروشگاه‌های اینترنتی کتاب، جاری و مبتلابه مشتریان است. وگرنه طبعا همگان مایلند با این ترافیک و دوری راه و گرمی هوا در شهر برای خرید کتاب که کالایی یکه و بدون جنس خوب و بد است، وقت و هزینه خود را صرف مراجعه به کتابفروشی ها نکنند. بماند که در غالب شهرستان‌ها تعداد کتابفروشی‌ها و کیفیت آن‌ها از شهرها نیز ضعیف‌تر است و عملاً دسترسی به بسیاری از کتاب‌ها وجود ندارد.

مشخص است که در هر تجارتی، نظم، دقت و تعهد به مشتری، لازمه پیشبرد فروش و تبدیل شدن به شرکتی بزرگ است. روزآهنگ با مراعات همین اصول، با اصلاح منظم و به‌روز رسانی هر روزه سایت و افزایش قدرت و دقت موتور جستجو و با تحویل منظم، سریع و آسان کتاب، سعی کرده تا اصول تجارت حرفه‌ای را در عرصه فروش اینترنتی کتاب مراعات کند. در این فروشگاه شما می‌توانید تنها در عرض یک روز کاری در تهران و دو تا چهار روز کاری در شهرستان کتاب خریداری شده‌تان را تحویل بگیرید و با خرید کتاب از فروشگاه اینترنتی کتاب روزآهنگ شعار آن را تجربه کنید: «حرفه‌ای کتاب بخرید!»

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle