Categories
اخبار رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی برند ها و استارت آپ های دارای اپلیکیشن رپورتاژ ساختمان

برای رهن آپارتمان کوچک در پونک چقدر هزینه باید کرد؟

رهن‌کردن آپارتمان از اجاره‌کردن آن بسیار سخت‌تر است و باید بیشتر دنبال آپارتمان رهنی بگردیم.

یکی از دلایل سختی رهن آپارتمان هم هزینه بیشتر پیش کرایه(مبلغ رهن) نسبت به اجاره کردن منزل است. برای رهن‌ آپارتمان در پونک آن هم با متراژ کمتر از ۶۰ متر باید چقدر هزینه کرد؟

یکی از مزایای رهن کردن این است که نیاز نیست شما هر ماه دغدغه پرداخت اجاره خانه را داشته باشید. به همین خاطر، برخی از افراد معتقدند برای محل سکونت خود نباید اجاره ماهیانه بدهند و آن هزینه اجاره را می‌توانند پس‌انداز کرده یا در طول ماه آن را خرج کنند. این افراد به رهن‌کردن محل مسکونی خود علاقه‌مندند و برای رهن آپارتمان منطقه دلخواه خود را زیر و رو می‌کنند.

برای رهن و اجاره آپارتمان در غرب تهران یکی از مناطق خوبی که می‌توان برای سکونت انتخاب کردن منطقه پونک است.

اجاره آپارتمان در پونک برای قشرهای مختلفی از تهران امکان پذیر است. اما همانطور که گفته شد برخی از افراد رهن را بر اجاره ترجیح می‌دهند.

در این مطلب می‌خواهیم به منطقه پونک سر بزنیم و ببینیم که رهن آپارتمان تا ۶۰ متر چه‌قدر باید هزینه کرد.

البته نمونه‌هایی را نیز در این بین با هم مرور می‌کنیم؛

شاید از خود بپرسید چرا آپارتمان ۶۰ متر و کوچک‌تر؟ اول اینکه این متراژ آپارتمان می‌تواند برای زوج‌های جوان، دانشجو و شاغلان هم متراژی مناسب است. مورد دوم اینکه رهن این آپارتمان‌ها برای مستأجران هزینه‌ کمتری را در بر خواهد داشت و نیازی به هزینه زیاد نیست. مورد سوم هم در مورد هزینه‌های تجهیز چنین واحدهای ساختمانی است که بسیار کمتر از متر‌اژهای بالاتر است.

برای رهن آپارتمان در پونک با متراژ ۶۰ متر و کمتر باید این نکته را دانست که مانند بقیه نقاط تهران پیداکردن چنین واحدهایی سخت‌تر از واحدهای آپارتمانی ارائه شده برای اجاره است. اما جای نگرانی ندارد و می‌تواند آپارتمان‌های خوبی را در این مناطق برای رهن‌کردن پیدا کنید.

برای رهن آپارتمان ۶۰ متری و کوچک‌تر در پونک باید حداقل ۶۰ میلیون تومان پول در اختیار داشت. هرچند در برخی مناطق چون سیمون بولیوار آپارتمان ۴۸ متری با ۳۰ میلیون تومان هزینه رهن پیدا می‌شود اما این آپارتمان‌ها بسیار کم هستند و باید برای پیدا کردن آنها وقت بیشتری بگذارید.

اگر ۶۰ میلیون تومان پول در اختیار دارید، آپارتمان ۱۵ ساله ۵۰ متری را به همراه پارکینگ و انباری می‌تواند برای شما گزینه مناسب‌تری باشد. البته با ۵ میلیون تومان بیشتر و تهیه رهن ۶۵ میلیون تومانی می‌توانید آپارتمان‌های ۵۰ تا ۵۵ متری با عمر ۱۰ تا ۱۴ سال یا آپارتمان‌های با سن کمتر و متراژ ۴۵ تا ۵۰ متری رهن کنید.

برای رهن آپارتمان‌های ۵۵ تا ۶۰ متر در منطقه پونک با عمر بیشتر از دو سال نیاز به هزینه ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان دارید. این آپارتمان‌ها بر اساس موقعیت جغرافیایی، عمر ساختمان، امکانات و طبقه‌ی قرار گرفتن واحد آپارتمانی هزینه‌های متفاوتی برای رهن دادن به مستأجران دارند.دقت داشته باشید این قیمت‌ها مربوط به ساختمان‌های نوساز نیست و انتظار رهن کردن آپارتمان نوساز ۶۰ متری با هزینه کمتر از ۱۰۰ میلیون را نداشته باشید.

برای رهن کردن آپارتمان‌های ۵۰ تا ۵۵ متری نوساز در پونک باید ۸۰ تا ۱۰۵ میلیون تومان پول در دست و بال خود داشته باشید. اما اگر به فکر رهن کردن آپارتمان‌های ۵۵ تا ۶۰ متری نوساز در منطقه پونک هستید باید قبل از اقدام بدانید که هزینه رهن چنین آپارتمانی در پونک ۱۰۰ تا ۱۲۵ میلیون تومان است.

رهن اجاره آپارتمان در پونک آن هم با متراژ کمتر از ۶۰ متر برای قشرهای مختلفی از مردم تهران ممکن است. همانطور که با هم بررسی کردیم برای رهن آپارتمان در پونک با متراژ بیان شده می‌توان ۶۰ تا ۱۲۵ میلیون تومان هزینه کرد یا حتی با دقت بیشتر می‌توان با هزینه‌ کمتر از ۶۰ میلیون تومان نیز آپارتمانی را در پونک رهن کرد.

اگر به دنبال اجاره آپارتمان در پونک با متراژ ۶۰ متری هستید:

باید بدانید که با پول پیش کمتر می‌توانید به واحد دلخواه خود دست یابید اما تأمین هزینه ماهانه شاید از لحاظ اقتصادی برای شما دردسر فراهم کند.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle