Categories
اخبار رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی برند ها رپورتاژ خبر برند های اپراتور تلفن همراه

رمضان شوکت زیبایی و زیبنده شدن

امسال به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان شرکت ایرانسل کمپینی را در راستای معرفی برنامه‌های کاربردی مناسب با این ماه برگزار کرده است.

کاربران محترم امکان دانلود و استفاده از این برنامه‌ها را در راستای کسب فضایل این ماه مبارک خواهند داشت. این کمپین از ابتدا تا انتهای ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، همچنین امکان شرکت در قرعه کشی یک دستگاه خودرو تویوتا CHR، بسته‌های شارژ و اینترنت رایگان ایرانسل نیز برای آنان فراهم شده است. استفاده از هرکدام از این اپلیکیشن‌ها به صورت روزانه فقط 300 تومان هزینه دارد که در مقابل کاربران محترم می‌توانند از تمامی محتوای این اپلیکیشن‌ها استفاده نمایند.
این شش برنامه به شرح زیر است:

ماه رحمت

این اپلیکیشن یک شبکه اجتماعی ویدئو محور که با موضوعات رژیم‌ها و توصیه‌های حفظ سلامتی، ادعیه و اذکار مخصوص، معجزات قرآن و آفرینش، آشپزی و تغذیه ویژه رمضان، تزیین غذاها و سفره آرایی افطار، آداب و رسوم شهرها و کشورهای مختلف و … است که روزه داران را در ماه رمضان همراهی خواهد کرد.

نسیم

این اپلیکیشن شبکه‌ای جامع با بیش از 4000 محتوای مذهبی اعم از دعای روزهای هفته، کلیپ‌های عزاداری و مداحی است که امکان به اشتراک گذاری انواع محتوای متنی، صوتی، تصویری و ویدیویی را برای کاربران فراهم کرده است.

آسمانی

اپلیکیشن آسمانی قرآن همراه شماست. در این اپلیکیشن می‌توانید به قرائت‌ها و تفاسیر مختلف از قرآن دسترسی داشته باشید. ترجمه آیات به زبان انگلیسی، انتخاب سوره و آیه مورد نظر تنها با اشاره انگشت، تکرار مجدد آیات و قابلیت تغییر فونت از جمله  امکانات دیگر این اپلیکیشن است. آسمانی دارای سه ترجمه و دو تفسیر متفاوت از قرآن بوده، از دیگر ویژگی‌های بی‌نظیر این اپلیکیشن می‌توان به امکان تنظیم تکرار آیات تا ۱۰ مرتبه جهت حفظ قرآن اشاره کرد.

کرفس

این اپلیکیشن به کمک روش‌های علمی کمک می‌کند تا کاربر بدون نیاز به حذف غذای دلخواهش و تحمل رژیم‌های سخت، رژیم بگیرد. با اپلیکیشن «کرفس» کاربر به سادگی غذاهای هر وعده و فعالیت روزانه خود را به اپلیکیشن می‌دهد و سپس برنامه به کاربر می‌گوید که چقدر کالری دریافت کرده و چه مقدار آن را سوزانده است. بر این اساس کاربر می‌تواند بدون حذف غذای دلخواهش، هر غذا را به اندازه مصرف کند بدون اینکه تناسب اندام‌اش از تعادل خارج شود.

    زعفرون

این اپلیکیشن یک استارت آپ آموزش و شبکه اجتماعی آشپزی است که با روشی نوین و برای اولین بار، فوت و فن‌های آشپزی رو با فیلم و عکس و متن، به طور کامل و مرحله به مرحله آموزش می‌دهد. همه‌ی ویدئوها و تصاویر این برنامه اختصاصی و تولیدی در استودیو زعفرون است. در حال حاضر بخش اجتماعی به محصول اضافه شده است که به تمام کاربران امکان می‌دهد دستور غذایی شخصی خود را در اختیار دیگران قرار دهند.

    ترنجستان

یک بات تلگرامی مذهبی است که با در نظر داشتن نیاز عموم مردم در ماه مبارک رمضان، طراحی و اجرا شده است. از سایر ویژگی‌های بی‌نظیر بات ترنجستان می‌توان به: اطلاع از اوقات شرعی دقیق بر اساس موقعیت جغرافیایی، قرائت تمام سوره و جزء‌های قرآن کریم به صورت صوت و تصویری، استفاده از ادعیه مستحب و روزانه ماه مبارک رمضان، ارائه دستورهای تغذیه‌ای متناسب با ماه رمضان، انتخاب نام چندین قاری برای دریافت قرائت قرآن و ادعیه مذهبی اشاره کرد.

توجه: کاربران جهت اطلاع بیشتر در مورد کمپین رمضان، عضویت و شرکت در قرعه‌کشی می‌توانند به آدرس که صرفا توسط فروشگاه برنامه کاربردی چهارخونه مهیا شده است مراجعه نمایند.

همچنین مشترکین ایرانسل می‌توانند جهت رویت لیست سرویس‌های مذکور و عضویت در هر کدام، کد دستوری *1396# را از تلفن همراه خود شماره گیری نمایند.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle