Categories
برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی معرفی وب‌سایت برند ها و استارت آپ ها رپورتاژ خبری تفریح

رزرو هتل های نوروزی در سفرهای طلایی

رزرو هتل در ایام نوروز همیشه با دردسرها و مشکلاتی همراه بوده.

از طرفی هتل‌های محبوب جایی برای اقامت مسافران ندارند و از طرفی مدت محدود تعطیلات نوروزی باعث می‌شه عرضه و تقاضا برای اقامت و رزرو هتل هیچ تناسبی با هم نداشته باشند.

تمرکز زیاد مسافران ایرانی بر روی چند شهر محدود، مشکلات را چند برابر هم کرده است. ذائقه ایرانی‌ها برای مسافرت‌های داخلی محدود به مشهد، شیراز، اصفهان، کیش و چند شهر محدود دیگر شده است.

ما در سامانه رزرواسیون سفرهای طلایی برای نوروز ۹۶ برنامه‌های ويژه‌ای داریم و امیدواریم که این برنامه‌ها بتواند خاطرات نوروز را در ذهن شما به خاطراتی شیرین و دلپذیر تبدیل کند.

پیش فروش محدود رزرو هتل های نوروزی

برای رزرو هتل در ایام نوروز باید از الان به فکر باشید. شهرهای مسافرخیز ایران با هجوم زیاد گردشگران روبرو خواهند بود و رزرو هتل در روزهای پایانی سال تقریباً غیر ممکن است.

ما برای حل این مشکل برنامه منظمی در نظر گرفته‌ایم. در جشنواره نوروزی سفرهای طلایی هتل‌هایی که امکان رزرو نوروزی و پیش‌فروش اتاق‌های آن‌ها مقدور باشد را هر در فاصله‌های ده روزه ارائه می‌کنیم.

یعنی هر ده روز مجموعه‌ای از هتل‌های آماده پیش فروش را در اختیار خواهید داشت. طبیعی است بعد از پایان مدت ده روزه؛ احتمال رزرو آن دسته از هتل‌ها بسیار کم خواهد بود.

اطلاعات تکمیلی پکیج‌های نوروزی و همچنین هتل‌های شامل جشنواره را می‌توانید در صفحه اختصاصی هتل‌های نوروزی سفرهای طلایی ببینید.

33

گاهی اَیام به کام کلیشه شکن ها می‌شود

توجه متمرکز توریسم ایرانی به چند منطقه خاص، باعث توزیع نامتوازن امکانات گردشگری شده. علاوه بر این در ایام نوروز شهرهای مسافر خیز ایران مثل شیراز و اصفهان آنقدر دچار تراکم مسافر می‌شوند که کیفیت خدمات عمومی به شدت پایین میاد.

به گزارش ویرلن ، مثل چرخه مرغ و تخم‌مرغ می‌مونه معلوم نیست از کجا شروع شده. ولی چیزی که مشخصه اینه که روند غلطی رو پیش گرفتیم. معلوم نیست اول مسافرها بودند که به چند شهر زیاد از حد توجه کردند و از الباقی جاذبه‌های گردشگری ایران غافل شدند. یا اول چند تا شهر تونستن هتل‌ها و امکانات گردشگری توی خودشون نهادینه کنند و باعث جذب توریست‌ها شدند!!!

اما به هر حال ما در سامانه رزرواسیون سفرهای طلایی بر خودمون لازم دونستیم تا سهم خودمون رو برای ایجاد یک تغییر مثبت انجام بدیم. برای این کار بخشی از جشنواره نوروزی سفرهای طلایی را به معرفی جاذبه‌های گردشگری کمتر شناخته شده ایران تحت عنوان «سرزمین عجایب»اختصاص دادیم. البته حواسم ما به خانواده‌ها و گروه‌های نه چندان ماجراجو هم هست. سعی می‌کنیم خیلی افراط نکنیم و مناطقی رو معرفی کنیم که امکان اقامت استاندارد و بی‌دردسر را هم داشته باشند.

22

مسابقه اینستاگرامی ساز سفر

از اول اسفند ۹۵ تا پایان خرداد ۹۶ هر ماه یک برنده داریم. یعنی چهار نفر برنده اقامت در هتل زاگرس خوانسار برای دو نفر خواهند شد. برای شرکت در مسابقه اینستاگرامی #سازسفر کافیه از مسافرت، تفریحات و حتی گردش‌های روزمره عکس بگیرید و با هشتگ #سازسفر در اینستاگرام خود منتشر کنید. ما عکس‌هایی را که با این هشتگ منتشر شده باشند را در اکانت اینستاگرام سفرهای طلایی باز نشر می‌کنیم. در پایان هر ماه به عکسی که بیشترین لایک در اکانت اینستاگرام سفرهای طلایی دریافت کند اقامت رایگان در هتل زاگرس خوانسار برای دو نفر اهدا خواهد شد.

گوش شنوایی داریم…

در طول مسیری که آمده‌ایم تغییرات زیادی را تجربه کردیم. این تغییرات را بیشتر از آنکه نشان از بی‌ثباتی بدانیم حاصل پویایی و انعطاف پذیری بر می‌شماریم. از نظر ما انتقاد جواب دادنی نیست. فکر کردنی است. اگر فکر می‌کنید ایده‌ای برای بهبود خدمات، فرآیندها و ایده‌های سفرهای طلایی دارید. اگر نام شهر یا هتلی را از قلم انداخته‌ایم. نظرات خود را با آدرس pr{at}gt724{dot}com در میان بگذارید. ارتباط مخاطبان و مشتریان برای ما آنچنان لذت‌بخش است که از قدرت توصیف خارج است. پس لطفاً ما را از این لذت محروم نکنید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle