Categories
تبلیغات مقالات رپورتاژ آگهی

نکاتی درباره راهکار های جدید تبلیغات آنلاین

براساس آمار های معتبر اکنون 92 درصد از مردم بزرگسال دنیا از شبکه های اجتماعی استفاده میکنند و در ایران نیز همین آمار صدق میکند . البته کمی تفاوت میان شبکه های اجتماعی پرطرفدار در ایران و جهان وجود دارد که دلیل آن این است که امکان استفاده از برخی از این شبکه ها در ایران وجود ندارد .

به عنوان مثال همانطور که میدانید فیسبوک ، یوتیوب و توییتر جزو پرطرفدار ترین شبکه های اجتماعی در دنیا هستند که در ایران در دسترس نیستند و اکنون تنها اینستاگرام به عنوان یکی از مشهور ترین اپلیکیشن های سوشیال مدیا ، در ایران قابل استفاده است .

همچنین برنامه های پیام رسان بسیاری در دنیا مورد استفاده قرار میگیرند که واتس اپ و وایبر اکنون محبوب تر از سایر برنامه ها هستند. جالب اینکه شرکت بزرگ گوگل تاکنون چند اپلیکیشن پیام رسان یا ارتباطی ارائه کرده است که هنوز به موفقیت چندانی دست پیدا نکرده است و تنها اپلکلیشن duo نسبتا در حال پیشرفت است .

بطور کاملا مشخص استفاده بسیار بالای مردم از این شبکه ها مهمترین دلیل ارزش این برنامه ها برای تبلیغات است و به همین دلیل است که مدیران بازاریابی آنلاین و دیجیتال مارکتینگ بصورت قابل توجهی درصدد استفاده از ابزار های جدید برای تبلیغات در سوشیال مدیا هستند .

در ایران تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام بسیار پرطرفدار شده است و این درحالی است که اینستاگرام پلتفرم تبلیغات کلیکی خود را در این ایران ارائه نمیدهد و تلگرام هم بطور کل هنوز پلتفرم تبلیغاتی ارائه نکرده است و تبلیغ در این برنامه ها از روش های غیر مستقیم و غیر سیستمی امکان‌پذیر است.

 

تبلیغات در تلگرام

امروز کانال های بسیار زیادی در تلگرام وجود دارد که مطالب مختلفی را به مخاطبان خود ارائه میدهد، مانند اخبار ، مقالات آموزشی ، جک و لطیفه ، کلیپ های دیدنی و یا مطالب متفرقه دیگر و هر کانال طرفداران خود را دارد .

اما نکته قابل توجه این است که تا چه حد اعضاء این کانالها واقعی هستند و چند درصد از این اعضاء فیک یا مصنوعی هستند ؟! درواقع درصد قابل توجهی از کاربران برخی از کانال های تلگرام غیرواقعی هستند و درصد قابل توجهی نیز بصورت ناخواسته به عضویت این کانال ها درآمده اند ! بنابراین قطعا بسیاری از مطالبی که در آن قرار میگیرد دیده نمیشود !

با در نظر گرفتن تمام این موارد در زمانی که قصد تبلیغات در تلگرام را دارید باید به میزان اعتبار آن کانال توجه کنید .

کانال های قابل اعتماد و معتبر : تعداد بسیاری از پربازدید ترین کانال های تلگرامی متعلق به سایت ها و خبرگزاری های پربازدید هستند . در واقع اکثر سایت های پربازدید حالا یک کانال در تلگرام دارند تا مخاطبان بتوانند اخبار و مطالب مورد نظر خود را از طریق این کانال ها نیز دریافت کنند.

 

بازاریابی محتوا با ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ یکی از مهمترین و موثر ترین روش های برندینگ و تبلیغات اینترنتی است که برای جذب مشتری بسیار مناسب است ، اما برای اینکه مشتریانتان باز هم از خدمات شما استفاده کنند لازم است بصورت منظم مقالات آموزشی ، خدمات و محصولات جدید خود را از طریق ایمیل برای مشتری های خود ارسال کنید .

اگر میخواهید ارسال ایمیل تبلیغاتی بر سئو سایت و جذب کاربران وفادار تاثیر بیشتری داشته باشد بهتر است از درج شماره تلفن در مطلب خودداری کنید و با هایپر لینک کردن کلمات کلیدی مخاطبان را تشویق کنید که برای کسب اطلاعات بیشتر بروی کلمات لینک شده کلیک کنند و به وب سایت شما وارد شوند.

 

تبلیغات در لینکدین بهترین روش بازاریابی B2B

اگر شما یک بازاریاب B2B هستید که برای تبلیغات کلیکی هدفمند هزینه میکنید linkedin.com صفحه‌ی دارت شما است. لینکدین شامل میلیون ها متخصص کسب و کار است که یک آنالیز دقیق و خاصی از این افراد مرکز هدف شمارا میسازد.علاوه بر این، تبلیغات در لینکدین به بازاریابان B2B تمامی اطلاعاتی که برای رسیدن به این اهداف نیاز دارند، می دهد.

در ایران نیز تعداد بالایی از متخصصان و مدیران در شبکه اجتماعی لینکدین پروفایل دارند و فعال هستند. در ادامه با ویرلن همراه باشید تا برخی از ویژگی های ارزشمند تبلیغات لینکدین برای بازاریابی B2B را بررسی کنیم :

به عنوان یک بازاریاب B2B شما باید حرفه ای ها را هدف قرار دهید و لینکدین شامل میلیون ها نفر از این افراد است. به گفته‌ی کیم سلستر، یک تحلیلگر فورستر، اعضاء حرفه ای لینکدین به شدت از پروفایل های خود مراقبت میکنند و جزئیات کار خود را به روز نگه میدارند. متخصصان تازه کار نیز معمولا از پروفایل لینکدین خود به عنوان رزومه استفاده میکنند و متخصصان با تجربه هم از اطلاعات حساب خود برای اهداف شبکه ای استفاده میکنند.

درواقع یک بازاریاب B2B میتواند از لینکدین به عنوان یک معدن طلای اطلاعات که به طور مداوم به روز میشود استفاده کند. بازاریابان B2B که تبلیغات در لینکدین را خریداری می کنند، می توانند هدف خود را از میان داده های باکیفیت پروفایل‌های کاربران برای یک هدف گذاری بسیار دقیق استفاده کنند.

در یک پروفایل حرفه ای کاربران خود را با شرکت، صنعت و عنوان شغلی یا عملکرد حرفه ای خود معرفی میکنند.

سیستم تبلیغات لینکدین اطلاعات کاملی را درباره همه کاربرانش جمع آوری میکنند تا آن را در اختیار ما قرار دهد. به این صورت ما میدانیم که هر شخص چه شغلی دارد ، در چه شرکتی کار میکند و در کدام شهر یا کشور ساکن است.

بنابراین برای تبلیغات در لینکدین هربار میتوانید به مرکز هدف خود بزنید. ویژگی های مخاطبان هدف گذاری که در لینکدین میتوانید انتخاب کنید:

  • عنوان شغلی
  • تحصیلات
  • مقام و تجربه
  • نام کمپانی
  • صنعت
  • جنسیت/ سن
  • اندازه‌ی کمپانی
  • شهر/ کشور
  • مهارت

لینکدین به تبلیغ کنندگان اجازه میدهد که صنعت، اندازه برند ، عنوان شغلی و سایر موارد فوق را به عنوان هدف برای نمایش تبلیغات انتخاب کنند. همچنین لینکدین روش ایده آلی برای بازاریابی مبتنی بر فرد است، زیرا شما میتوانید تبلیغات خود را به افرادی که در شرکتهای خاص کار میکنند نشان دهید.

نکته مهم ؛ ارائه یک چشم انداز بدون هدف که برای شما هزینه تبلیغات دارد تنها بدلیل جلب کنجکاوی مخاطبان فایده ای ندارد، بنابراین شایسته است که یک بازاریاب B2B به اندازه ی ممکن هدفمند عمل کند. لینکدین این اجازه را به شما می دهد.

اگر به بدنبال مقالات آموزشی در مورد انواع روش های تبلیغات اینترنتی و سئو هستید به وب سایت شرکت ویرلن مراجعه کنید .

 

منبع : نفت ما

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle