Categories
اخبار رپورتاژ آگهی برند ها و استارت آپ های دارای اپلیکیشن رپورتاژ خرید و فروش

راهکار هایی برای فروش بلیت‌ تئاتر

یک نمایش ترتیب داده‌اید، مدتی برای آماده کردن آن زحمت کشیده‌اید، ساعت‌های زیادی را تمرین کرده‌اید و حالا زمان فروش بلیت‌های تئاتر رسیده است…

برای آخر هفته‌ی خود برنامه‌ریزی کرده بودید تا تئاتری را تماشا کنید؛ ولی برنامه‌ی دیگری پیش آمده است و حالا نمی‌دانید با بلیت‌هایتان چه کار کنید…

بلیت‌‌های یک نمایش معروف را خریده‌اید و در لحظه‌ی آخر، وقتی تمام بلیت‌ها تمام شد، می‌خواهید این بلیت‌ها را با قیمت بالاتری بفروشید…

 

به هر دلیلی که قصد فروش بلیت‌ تئاتر را دارید، باید به نکاتی توجه کنید تا بتوانید آنها را به پول تبدیل کنید. حالا شما به عنوان فروشنده‌ی مستقیم یا غیر مستقیم باید بدانید چگونه برای فروش بلیت‌هایتان بازاریابی کنید. باید بدانید چه زمانی آنها را ارزانتر و چه زمانی گرانتر بفروشید.

 

کارهایی که باید برای فروش بلیت تئاتر کرد

تا می‌توانید درباره‌ی نمایش‌ اطلاعات جمع آوری کنید، این اطلاعات برای خرید بلیت تئاتر به مشتری‌های شما کمک خواهند کرد.

شما باید در ذهن خودتان به این پرسش‌ها پاسخ دهید: (چه چیزی؟ چه وقت؟ کجا؟ چه کسانی؟ چرا؟)

سپس بر اساس این داده‌ها اطلاعاتی درباره‌ی نام نمایش، زمان نمایش، آدرس محل اجرا و عوامل اجرا منتشر کنید؛ ‌اما مهم‌ترین سوالی که باید به آن جواب بدهید (چرا) است. باید مشتری را متقاعد کنید که چرا باید این بلیت را از شما خریداری کند. در پاسخ به این سوال اسیر کلیشه‌ها نشوید. برای مثال برای متقاعد کردن یک خانواده برای خرید بلیط یک تئاتر کمدی بهتر است ادعا نکنید که مفرح‌ترین تئاتر کمدی قرن هستید، این موضوع یک کلیشه‌ی رایج است.

به گزارش ویرلن؛ طریقه‌ی متقاعد سازی خلاقانه‌ی خاص خودتان را کشف کنید. اگر خودتان مجری این نمایش هستید باید بدانید که شما یک نمایش خلق کرده‌اید؛ خلق یک روش نباید زیاد برای تیم شما  دشوار باشد.

 

از عکس،فیلم و پوستر استفاده کنید

قرار نیست داستان را لو بدهید؛ بلکه قرار است گوشه‌ای از غذای خوشمزه‌ای که برای پختنش زحمت کشیده‌اید را به مشتریان بچشانید و آنها را برای خرید تمام غذا ترغیب کنید. تیزر نمایش خودتان را داشته باشید. عکس‌هایی از لحظات اوج داستان تهیه‌ کنید و آنها را اطلاعات بالا اضافه کنید.

هر نمایش حداقل یک پوستر دارد. پوستر خود را شلوغ نکنید و برای طراحی پوستر از مهم‌ترین موضوع نمایش، شیء خاص در نمایش و یا شخصیت‌های نمایش کمک بگیرید.

 

اطلاعات اضافی بدهید

  • خلاصه‌ی داستان را شرح دهید. درست مثل انتشار تیزر، در تهیه‌ی خلاصه هم نیازی به لو دادن داستان نیست. فقط بخشی از داستان را در حداکثر ۵ جمله به گوش مردم برسانید.
  • شما می‌توانید رده‌ی سنی مخاطب نمایش خود را مشخص کنید. در نظر داشته باشید که مخاطب شما ممکن است یک خانواده‌ی ۴ نفری با دو کودک باشد. شما از شنیدن سر و صدای کودکانی که چیزی از نمایش شما متوجه نمی‌شوند، خوشحال نخواهید شد و فروش بلیت تئاتر به این خانواده تنها به از دست دادن تمرکز و سکوت سالن ختم خواهد شد.
  • نقشه‌ی سالن تئاتر را به اطلاعات اضافه کنید. می‌توانید مکان خود را روی گوگل مپ مشخص کنید و یا تنها به یک کروکی بسنده کنید. مخاطبان بعدا از شما متشکر خواهند شد؛ چون برای رسیدن به محل اجرا متحمل زحمت زیادی نشده‌اند.
  • یک کاتالوگ الکترونیکی که شامل اطلاعات بالا باشد تهیه کنید و لینک آن را برای دانلود در دسترس مخاطبان قرار دهید.

 

هر کاری برای روشن‌تر شدن و برجسته‌تر کردن نمایش‌تان وجود دارد، انجام دهید. فروش بلیت تئاتر کار سختی نخواهد بود، به این شرطی که بدانید دقیقا چه چیزی برای فروش دارید و همچنین باید آن را به چه کسی بفروشید.

 

 

 

 

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle