Categories
اخبار برترینها رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی برند های برتر حوزه دیجیتال رپورتاژ آگهی معرفی وب‌سایت برند ها و استارت آپ ها رپورتاژ آگهی نمایشگاه ها رپورتاژ برند ها و استارت آپ های فناوری و آی‌تی رپورتاژ خبری اقتصادی

موفقیت در پیاده‌سازی تحول دیجیتال با راهکارهای نرم‌افزاری نوماتک

بستر NEF چه ناممکن‌هایی را ممکن می‌کند؟

بیست و سومین دوره نمایشگاه الکامپ از تاریخ ۳۰ تیر تا ۲مرداد ۱۳۹۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود و شرکت نرم‌افزاری نوماتک، همانند سال‌های گذشته برای معرفی آخرین راهکارهای نرم‌افزاری سازمانی در این رویداد حضور دارد.

ارائه راهکارهای نرم‌افزاری بر بستر NEF که منحصراً توسط شرکت نوماتک توسعه داده شده است، مزایای زیادی از جمله بهبود سرعت، تجربه کاربری و عملکرد را برای کسب‌وکارهای بزرگ و متوسط ایجاد کرده است. قابلیت پیش‌بینی نیازمندی‌های کسب‌وکار و انعطاف کافی برای توسعه بر این اساس، رویکردی در توسعه راهکارهای نرم‌افزاری است که برای اولین بار در ایران پیاده‌سازی و به بازار عرضه شده است.

این راهکارها در حوزه‌های مختلف به کسب‌وکارها کمک می‌کند و شامل سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع سازمان، مدیریت زنجیره تأمین، مدیریت و برنامه‌ریزی تولید، مدیریت حمل‌ونقل، حسابداری مالی و حسابداری مدیریت، مدیریت منابع انسانی، مدیریت ارتباط با مشتری و اتوماسیون اداری است.

لازم به ذکر است شرکت نرم‌افزاری نوماتک در بیست‌وسومین نمایشگاه الکامپ در سالن خلیج فارس، پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

همچنین امکان دموی راهکارهای نرم‌افزاری نوماتک در نمایشگاه الکامپ فراهم شده است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق نشانی زیر ثبت‌نام خود را برای تنظیم زمان جلسه، تکمیل کنند:

https://www.nomatec.net/LandingPage/Elecomp1396

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle