Categories
اخبار رپورتاژ آگهی رپورتاژ ساختمان

راهنمای خرید تراکتور و تیلر

تراکتور چیست ؟

کلمه تراکتور واژه ای انگلیسی می باشد که ریشه آن به معنای کشش است حدود 100 سال قبل ماشین های کشش پیدایش یافت تراکتور های اولیه جهت کشیدن تجهیزات و ادوات کشاورزی مانند گاو آهن مورد استفاده قرار می گرفتند با توجه به مشکلاتی که در تراکتور های اولیه وجود داشت تصمیم به طراحی و ساخت نمونه های مدرن تر و پیشرفته تر گرفته شد . از آنجایی که کاربرد تراکتور در دنیای امروز بسیار گسترده است ، تراکتورهایی که ساخته می شوند دارای توان ، اندازه و طرح های متفاوتی هستند .تحول تدریجی تراکتور ، موجب به وجود آمدن طبقه بندی های گوناگون برای آن شده است . برخی معیار ها مانند اندازه و قدرت تراکتور ها باعث گوناگونی و تنوع آن ها می شود از قبیل تراکتور های دوچرخ کوچک که دارای 10 اسب بخار و تراکتورهای بزرگ کمرشکن ۸ چرخ که دارای بیش از ۵۰۰ اسب بخار قدرت‎ ‎می‌باشند که دلیل اصلی این تنوع کارایی متفاوت و کارهای متفاوتی است که با این وسیله انجام می شود .

از کاربرد های تراکتور می توان شخم زدن، درو کردن، دندانه زدن، تسطیح، بذر افشانی، نرم کردن خاک، سم پاشی، بار کشی و … را نام برد . تراکتور یک وسیله کشنده به حساب می آید که می تواند ادواتی نظیر گاوآهن ها، دیسک‌های سنگین و … را از طریق مالبندی که به تراکتور قلاب شده به دنبال خود بکشد.

یک تراکتور می تواند به عنوان بیل مکانیکی یا جرثقیل مورد استفاده قرار گیرد در صورتی که تجهیزات لازم به آن اضافه شود . تراکتور ها براساس تامین خاصیت کششی، خودرو بودن و موارد استفاده آن ها طبقه بندی می شوند. شرکت کوهستان در راستای تحقق اهداف خود در سال های اخیر اقدام به واردات تراکتور دانگ فنگ با مدل های DF254 G2 و DF404 G2 نموده است که شما می توانید جهت خرید تراکتور باکیفیت مناسب با بخش فروش این شرکت تماس حاصل نمایید .

تراکتور

تیلر چیست ؟

تیلر یک نوع تراکتور است که دارای دو چرخ می باشد و هدایت آن به صورت دستی است به طوری که راننده یا به دننبال آن راه می رود یا بروی وسیله ای که به آن متصل می شود مینشیند. تیلر دستگاهی است چند منظوره که جهت شخم زدن زمین، کندن نهر،  نرم کردن خاک، کشش گاری وتریلرهای کوچک جهت جابه جا کردن محصولات کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد و به نوعی به تراکتور دستی معروف می باشد تیلر ها به علت کوچک بودن و کاربری آسانشان می توانند در باغات و مناطق صعب العبور مورد استفاده قرار گیرند همچنین با اضافه کردن ادوات و تجهیزات لازم می توان از تیلر جهت آبیاری و مکش آب از استخر ها و نهر ها استفاده نمود . تیلر ها دارای دو چرخ لاستیکی و آهنی می باشند که از چرخ های لاستیکی جهت زراعت های سبک کشاورزی و حرکت در جاده ها استفاده می کنند و از چرخ های آهنی پره دار برای شخم زدن زمین های سخت و چرخ های آهنی استوانه ای برای حرکت و شخم زدن شالیزار هایی که دارای گل و لای هستند استفاده می کنند.

شرکت کوهستان با واردات و عرضه این محصولات کمک شایانی در زمینه کشاورزی به کشور عزیزمان نموده است و سعی بر این داشته تا مشکلات و نگرانی های کشاورزان را تا حدی برطرف نماید. بهبود کیفیت محصولات کشاورزی سلامت جامعه را تضمین می نماید. لازمه ی افزایش کیفیت محصولات کشاورزی و توسعه ی پرورش انواع مختلف آنها در کشور، رشد و پیشرفت صنعت کشاورزی می باشد. ماشین آلات کشاورزی پیشرفته در ارتقا سطح کیفی و کمی محصولات کشاورزی نقش اساسی ایفا می کنند. خاک ورزی زمین، شخم زدن، کاشتن و برداشت محصولات از جمله فعالیت هایی می باشد که با استفاده از ماشین آلات کشاورزی به سهولت انجام می پذیرد و روند این پروسه را سرعت می بخشد. شرکت کوهستان با هدف توسعه و آبادانی کشور و پیشرفت صنعت کشاورزی و رفاه حال کشاورزان میهن عزیزمان، اقدام به عرضه ی بهترین ماشین آلات کشاورزی از معتبرترین برندهای جهانی کرده است.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle