Categories
اخبار خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر گردشگری

آیا از مهمترین راز خرید بلیط هواپیما مطلع هستید؟ [الی گشت]

با توجه به پیشرفت هایی که در دنیای تکنولوژی امروزی به وجود آمده، دلیلی شده تا افراد در سریع ترین حالت ممکن انتظار برآورده شدن درخواست هایشان را داشته باشند. خرید بلیط هواپیما در سریع ترین زمان ممکن یکی از همین موارد است، شاید برای کسانی که می خواهند سفر تفریحی به جایی داشته باشند این موضوع چندان مهم به نظر نیاید و با یک لبخند ساده بگویند «خوب چرا از قبل فکر سفرت را نکردی که اینطور در زمان سفر استرس نداشته باشی؟» در پاسخ باید گفت عده ای از افراد هستند که سفرهای کاری ضروری دارند و به یکباره مجبور به سفر می شوند، این افراد به جد نیاز دارند تا سامانه ای وجود داشته باشد که برایشان در سریع ترین زمان ممکن اقدام به رزرو بلیط هواپیما نماید تا بخش عمده ای از دغدغه هایشان کاسته شود.

با وجود سهولت و سرعتی که در فرآیند رزرو آنلاین بلیط هواپیما وجود دارد برخی از افراد به دلیل عدم داشتن آگاهی کافی در این باره دچار مشکل می شوند. از همین رو لازم است یک راهنمای گام به گام برای خرید آنلاین بلیط هواپیما وجود داشته باشد تا افراد در مواقع حساس دچار سردرگمی نشوند.

به منظور خرید بلیط هواپیما در کوتاهترین ترین زمان ممکن شما باید اول از همه آژانس های مسافرتی مطمئن و با سابقه را بشناسید. با توجه به بالا بودن تعداد آژانس های مسافرتی در کشور می خواهیم یکی از بهترین مجموعه های مسافرتی که در سال های فعالیت خود توانسته نشان های افتخارآمیز بسیاری که یکی از آن ها «تندیس برتر حمایت از حقوق مصرف کنندگان در سال 97»  بوده را معرفی کنیم.

آژانس مسافرتی الی گشت (Eligasht) با دارای بودن 900 ایرلاین معتبر در 70 کشور دنیا این امکان را به مسافران خود می دهد تا بتوانند در سریع ترین زمان ممکن بلیط هواپیما ارزان را از الی گشت تهیه کنند.

اما این تنها مزیت این شرکت نیست…

مشاوران 24 ساعته ی شرکت مسافرتی الی گشت در تمام طول روز آماده ی ارائه خدمات سفری مورد نیاز مسافران عزیز هستند تا در صورت بروز هر گونه مشکل در خرید بلیط هواپیما به سوالات شما عزیزان پاسخ گو باشند.

از مزایای دیگر مجموعه گردشگری الی گشت، امکان رزرو آنلاین هتل در کنار خرید بلیط هواپیما است تا مسافران به هیچ وجه نگرانی بابت سفرهای ناگهانی خودشان نداشته باشند.

 

اما چطور از الی گشت بلیط هواپیما بخرید؟

شما برای خرید بلیط هواپیما از شرکت الی گشت تنها کافی است که در سایت این مجموعه گردشگری مقصد مورد نظر، اطلاعات مقصد، تاریخ رفت و برگشت و همچنین تعداد مسافران را در فرم جستجو سرچ کنید، پس از آن پروازهایی که به آن مقصد در سیستم هوایی کشور وجود دارد نمایش داده خواهد شد و شما بر اساس مسیری که می خواهید بروید می توانید پرواز مورد نظر را انتخاب نمایید.

نکته قابل توجه، وجود امکان مقایسه و بررسی بلیط های موجود در سیستم است. مسافران عزیز این امکان را دارند تا بلیط خودشان را از لحاظ هزینه و مدت زمانی که در سفر خواهند بود بررسی کنند و با اعمال فیلترهای ایده آل مورد نظرشان خرید بلیط هواپیما را انجام دهند.

سیستم رزرواسیون الی گشت امکان پرداخت آنلاین وجه پرواز را هم فراهم آورده تا مسافران بتوانند در کمتر از 5 دقیقه بلیط هواپیما خودشان را بخرند. توجه داشته باشید که پس از خرید بلیط هواپیما فاکتور پرداخت خرید شما به ایمیلتان ارسال خواهد شد.

دیگر مواردی که آژانس مسافرتی الی گشت برای مسافران خود در خرید آنلاین بلیط هواپیما فراهم آورده نیز به ترتیب زیر است:

  • امکان خرید بلیط هواپیما داخلی به تمامی نقاط کشور از جمله مشهد، کیش، اصفهان، اهواز و …
  • امکان رزرو آنلاین بلیط هواپیما خارجی به سراسر جهان از جمله خرید آنلاین بلیط استانبول، آنتالیا، آنکارا، دبی، بانکوک، پکن، ونکوور و …
  • ارائه بهترین قیمت بلیط هواپیما و رزرو پرواز داخلی و خارجی
  • تنوع در خرید بلیط هواپیما برای مسافران به دلیل دارا بودن بیش از 900 ایرلاین که از جمله ی آن ها می توان به هواپیمایی ماهان، هواپیمایی ایران ایر، هواپیما معراج، تابان، ترکیش ایرلاین، اطلس جت، الامارات، هواپیمایی الاتحاد، هواپیمایی قطر ایرویز، ایرفرانس، هواپیمایی کی ال ام نیز اشاره کرد.
  • شما عزیزان در کنار خرید اینترنتی بلیط هواپیما می توانید از دیگر خدمات این شرکت که شامل ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، اخذ ویزا و همچنین خدمات تشریفات فرودگاهی می شود نیز هستید.
  • شما حتی می توانید فرودگاه مورد نظرتان در شهر مقصد را هم انتخاب کنید.
  • مشاهده ی مدت زمان هر کدام از پروازها
  • انتخاب کلاس پروازی اکونومی، بیزینس و یا فرست کلاس
  • تعیین تعداد توقف ‌هایی که در طول مسیر پیش می آید
  • مشاهده پروازها در هر مقطع زمانی شبانه روز هم از دیگر مواردی است که الی گشت برای خرید آنلاین بلیط هواپیما ارائه می دهد.

 

علاوه بر این مواردی که گفته شد، هموطنان عزیز می توانند با نصب اپلیکیشن الی گشت و تنها با چند کلیک ساده اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما خود بنمایند.

با تمام توضیحاتی که در بالا در خصوص مجموعه موفق گردشگری الی گشت ارائه دادیم، در هر زمان و برای هر مقصدی که خواستید می توانید با بهره‌گیری از تیم مشاوره 24 ساعته، وب سایت سریع آن و یا اپلیکیشن حرفه ای مجموعه الی گشت اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما خود باشید. برای استفاده از خدمات بینظیر این مجموعه و همچنین دانلود اپلیکیشن به وبسایت https://www.eligasht.com مراجعه کنید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle