Categories
برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع کالا رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی برند ها رپورتاژ آگهی برند های برتر حوزه دیجیتال رپورتاژ آگهی معرفی وب‌سایت برند ها و استارت آپ ها رپورتاژ برند ها و استارت آپ های فناوری و آی‌تی رپورتاژ برند های برتر فروشگاه اینترنتی رپورتاژ جشنواره

دیجی‌کالا ؛ بزرگ‌ترین نمایشگاه آنلاین کتاب ایران

دیجی‌کالا اعلام کرد: از ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت ۹۶، بزرگ‌ترین نمایشگاه آنلاین کتاب ایران در این فروشگاه اینترنتی برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه بیش از۴۰ هزار عنوان کتاب از ۳۰۰ ناشر معتبر به فروش می‌رسد. کتاب‌های این نمایشگاه تا سقف ۳۰ درصد دارای تخفیف هستند.

تنها دو روز تا شروع نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باقی مانده است. شاید شما هم در حال جمع و جور کردن فهرستی از کتاب‌های مورد علاقه‌تان باشید. اما نمایشگاه کتاب با همه‌ شور و اشتیاقی که ایجاد می‌کند، دردسرهایی هم دارد. دوری راه و ترافیک، شلوغی و ازدحام جمعیت به‌خصوص در روز جمعه، خیلی‌ها را خسته می‌کند.

اما در هیاهوی دنیای پرمشغله‌ امروز، نگران از دست دادن فرصت خرید از نمایشگاه کتاب نباشید.

دیجی‌کالا این فرصت را برای همه مردم از گوشه و کنار ایران فراهم کرده است. «بزرگ‌ترین نمایشگاه آنلاین کتاب ایران» هم‌زمان با نمایشگاه کتاب تهران و از ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا برگزار می‌شود.

نمایشگاه کتاب ایران و نه‌فقط تهران

نمایشگاه آنلاین کتاب ایران یعنی نمایشگاه کتاب در خانه‌ هر ایرانی. هر کجای ایران که هستید، از تهران گرفته تا شهرستان‌ها یا روستاهای کوچک می‌توانید در این نمایشگاه اینترنتی کتاب دیجی‌کالا شرکت کنید.

بسیاری از دوستداران کتاب از ماه‌ها قبل به‌دنبال رزرو بلیت و هتل در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران هستند. باید بگوییم هیجان روزهای نمایشگاه و دیدن دانش‌آموزان بستنی به دست و دانشجویان با پاکت‌های پلاستیکی پر از کتاب، برای هرکسی جذاب است.

با این‌ حال رفتن به نمایشگاه کتاب تهران برای خیلی از ما سخت یا حتی غیرممکن است. شاید بهترین گزینه ممکن نمایشگاه آنلاین کتاب باشد.

وقت و کتاب هردو طلاست

اینجا نه از ترافیک و اتلاف وقت برای پیداکردن جای پارک خبری است، نه شلوغی‌های مترو. دیگر نیازی نیست ساعت‌ها برای خرید چند کتاب بین ردیف‌ها و راهروهای شلوغ نمایشگاه کتاب دنبال غرفه‌ مورد نظرتان بگردید یا در صفی طولانی بایستید تا آدرس غرفه را از متصدی اطلاعات بگیرید.

همه کتاب‌ها در نمایشگاه آنلاین کتاب دیجی‌کالا بر اساس موضوع، رده‌ سنی و نام انتشارات دسته‌بندی شده‌اند.

علاقه‌مندان می‌توانند با چند کلیک ساده و در کمترین زمان ممکن کتاب‌های دلخواه خود را پیدا کنند. پیدا کردن کتاب با جست‌وجوی نام آن در سایت قطعا راحت‌ترین کار است. درنهایت بدون ایستادن در صف یا منتظر ماندن می‌توانید کتابتان را بخرید.

نمایشگاهی برای همه‌ سلیقه‌ها

از ادبیات کلاسیک و مدرن گرفته تا کامپیوتر، مدیریت، زبان و روانشناسی؛ با هر سلیقه و در هر رشته‌ای می‌توانید کتاب مورد علاقه‌تان را در نمایشگاه آنلاین کتاب دیجی‌کالا پیدا کنید. کتاب‌های تخصصی، دانشگاهی و حتی مجلات خارجی و کتاب‌های زبان‌اصلی را هم می‌توانید از سایت دیجی‌کالا خریداری کنید.

انتشارات چشمه، مرکز، ققنوس، نی، سخن، قطره، نیلوفر، افق و هرمس تنها چند نمونه از ۳۰۰ انتشارات معتبر و محبوب کشور هستند که در نمایشگاه کتاب اینترنتی دیجی‌کالا، کتاب‌هایشان را به فروش می‌رسانند.

ما به شما کمک می‌کنیم آگاهانه انتخاب کنید

همه کتاب‌های روی سایت شناسنامه‌ کامل دارند. دفعات چاپ، تیراژ، سال نشر و حتی نوع جلد و تعداد صفحات را هم می‌توانید ببینید. مهم‌تر از همه این است که کارشناسان کتاب دیجی‌کالا، برای هر کتاب توضیح کاملی آماده کرده‌اند.

در کنار این، ما پرفروش‌ترین کتاب‌های سال و تازه‌های نشر را به شما معرفی می‌کنیم. همه‌ این‌ها برای این است که بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. یعنی بدون اینکه جلوی غرفه‌ها بایستید و در صفحات کتاب‌ها دنبال آن چه می‌خواهید بگردید، می‌توانید روی کاناپه لم بدهید، صفحات وب را روی گوشی یا لپ‌تاپ‌تان مرور کنید و کتابی که می‌خواهید را انتخاب کنید و بخرید. از این راحت‌تر هم می‌شود کتاب خرید؟

تخفیف ویژه‌ نمایشگاه آنلاین کتاب

یکی از چیزهایی که بهار هرسال ما را به نمایشگاه کتاب تهران می‌کشاند، تخفیف ویژه‌ی نمایشگاه روی قیمت کتاب‌هاست.

خبر خوب اینکه همه کتاب‌ها در نمایشگاه آنلاین کتاب دیجی‌کالا تا ۳۰ درصد تخفیف ویژه دارند. تخفیف کتاب فقط مختص دانش‌آموزان و دانشجویان نیست، بلکه همه مشتریان می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و کتاب‌های موردعلاقه‌شان را با قیمت مناسب بخرند.

دیجی کالا اعلام کرد: خبر خوب دیگر اینکه اگر برای مدرسه، مؤسسات، دانشگاه‌ و یا کتابخانه‌ها خرید می‌کنید، می‌توانید از تسهیلات سازمانی و خرید عمده‌ دیجی‌کالا بهره‌مند شوید. با خرید آنلاین کتاب می‌توانید بدون اینکه به تهران و شهر آفتاب بروید با کم‌ترین هزینه و زمان کتاب‌های مورد نظرتان را انتخاب، خریداری و دریافت کنید.

کتاب‌هایتان را در خانه تحویل بگیرید

حمل و نقل کتاب‌ها از دردسرهای نمایشگاه کتاب است. بردن بسته‌های سنگین کتاب از یک سالن تا سالن دیگر و حمل آن‌ها تا خروجی شهر آفتاب کار راحتی نیست. به‌خصوص اگر با ماشین شخصی‌تان نرفته باشید و بخواهید با تاکسی و مترو تا خانه بروید.

خرید از نمایشگاه آنلاین کتاب خیال شما را از این بابت راحت می‌کند. شما می‌توانید کتاب‌هایی که خریداری می‌کنید را با کمترین هزینه در خانه تحویل بگیرید. با خرید بالای صد هزار تومان هم دیجی‌کالا خریدتان را به‌طور رایگان برای شما ارسال می‌کند.

مسابقه، جایزه و هدیه

هدیه‌ دیجی‌کالا برای دوستداران کتاب مسابقات جالب و جایزه‌های هیجان‌انگیز است.

مسابقه‌ «هایکو کتاب» که از پرطرفدارترین و دوست‌داشتنی‌ترین مسابقات سال گذشته در دیجی‌کالا بود، امسال هم برگزار می‌شود اما با جایزه‌های بیشتر و هیجان‌انگیزتر.

در این مسابقه با چیدن چند کتاب روی‌هم با عنوان آن‌ها شعر هایکو (شعری با تصویرسازی زیبا) بسازید و عکس بگیرید. با این‌ کار یک اثر هنری ادبی ارزشمند خلق می‌کنید. این مسابقه نه‌تنها برای شرکت‌کنندگان بلکه برای بینندگان و دنبال کنندگان مسابقه هم جالب است.

می‌توانید در دیجی‌کالا مگ نتایج و برندگان هایکو کتاب سال گذشته را ببینید. جوایز امسال یک سفر هیجان‌انگیز، آیفون و آیپد است.

برنامه‌ دیگر ما برای طرفداران کتاب و کتاب‌خوانی کمپین ویدئویی کتاب‌خوانی در شبکه‌های اجتماعی است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این کمپین و مسابقات نمایشگاه کتاب، در روزهای آینده همراه دیجی‌کالا مگ باشید.

منتظر خبرهای هیجان‌انگیز دیگر ما در زمان برگزاری نمایشگاه آنلاین کتاب دیجی‌کالا باشید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle