Categories
اخبار سئو مقالات رپورتاژ آگهی ویرلن

آموزش جدید ترین روش های دیجیتال مارکتینگ و سئو

متخصصان تبلیغات اینترنتی و سئو هر روز از روش های جدیدی برای برندسازی و جذب مخاطب استفاده میکنند تا برای کسب و کار خود رونق و توسعه بیشتری را  رقم بزنند.

درواقع برند های محبوب و استارت آپ های موفق در استفاده هرچه بهتر از تکنیک های جدید دیجیتال مارکتینگ و سئو سایت با یکدیگر رقابت دارند.

در این بخش خلاصه ای از آخرین مقالات آموزشی که ویرلن درباره موثر ترین و جدید ترین روش های دیجیتال مارکتینگ و سئو سایت منتشر کرده است را مرور کنیم ؛

 

استراتژی های برتر سئو سایت برای سال ۹۷

تولید محتوا همچنان فاکتور پیشرو سئو برای رنکینگ گوگل

از اوایل سال ۲۰۱۷ موتور های جستجو گوگل، یاهو و بینگ، تلاش خود را برای یافتن نتیجه ای هر چه دقیق تر، بر اساس منظور اصلی کاربرو نه صرفا کلمات کلیدی گذاشته اند و متعاقبا، نتایج مناسب تری نسبت به مکان آنها، جستجو های قبلی و چند پارامتر دیگر، ارائه میدهند. بنابراین برای دستیابی به بیشترین ورودی گوگل لازم است پیوسته اطلاعات خود از نیازهای مخاطبان و کاربران را به روز کنید. برای تحقق این امر کارشناسان و نویسندگان سئو سایت باید بیش از پیش با مخاطبان خود در ارتباط  باشند و محتوای مرتبط تری تولید کنند.

طبق تحقیقات کارشناس استراتژیست کیفیت جستجو گوگل، تولید محتوا با کیفیت و لینک بیلدینگ از طریق رپورتاژ آگهی دو فاکتور اصلی رنکینگ گوگل میباشند. پس به خاطر داشته باشید که کلمات کلیدی تنها زمانی تاثیرگذار خواهند بود که در محتوایی با کیفیت به کار برده شوند.

از سال ۲۰۱۵ گوگل توجه خود را به کیفیت محتوا از لحاظ دقیق و صحیح بودن، معطوف کرده است. و از آن پس هر ساله از این فاکتور در الگوریتم های رنکینگ گوگل بیشتر استفاده می شود. از این رو، از منابع معتبر بهره ببرید واز درج این منابع مورد استفاده در پایان مطلبتان، غافل نشوید.

سئو

محتوای ۲۰۰۰ کلمه ای برای سئو سال ۲۰۱۸

در روزهای نخستین سئو، اکثر کارشناسان بازاریابی اینترنتی ، مطلبی ۲۰۰ الی ۲۵۰ کلمه ای حاوی کلمات کلیدی را، بهترین الگو متناسب با استاندارد ها و تکنیک ها سئو در نظر میگرفتند. اما در سال ۲۰۱۸ این رقم به ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ کلمه افزایش یافته است زیرا که طبق آخرین آمار محتوای بالای ۲۰۰۰ کلمه به تولید بیشتر بک لینک و به اشتراک گذاری در شبکه ای اجتمایی می‌انجامند که متعاقبا به معنای تولید ترافیک بیشتر برای وبسایت شما خواهد بود.

ممکن است تصور کنید که تولید محتوای بالای ۲۰۰۰ کلمه امری طاقت فرسا و زمان بر است اما اگر چند ترفند ساده آموزش سئو را تمرین کنید به سادگی قادر به تولید محتوای طولانی تر خواهید بود…

( ادامه مقاله در سایت ویرلن )

 


 

از اینفلوئنسر مارکتینگ بیشترین بهره را ببرید

۷ ترفند ساده برای موفقیت در دیجیتال مارکتینگ با استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

اینفلوئنسر مارکتینگ به معنای برقراری ارتباط با افرادی است که میتوانند از طریق وبلاگ و شبکه های اجتمایی برای شما مخاطبانی بیابند، که شاید برند شما به تنهایی قادر به این کار نباشد. این استراتژی برای سالیان است که فعالیت میکند اما میتوان گفت در طی چند سال اخیر به صورت جدی مورد توجه بازاریابان حرفه ای آنلاین قرار گرفته است. برخی یک اینفلوئنسر را فقط به یک فرد مشهور به صرف داشتن تعداد فالوئر بالا، در نظر میگیرند. اما واقعیت این است که اینفلوئنسر هر شخصی است که میتواند مخاطب خود را تحت تاثیر قرار بدهد و محصول و یا سرویس شما را به صورتی تبلیغ کند که مخاطبان تبدیل به مشتریان شما بشوند.

اینفلوئنسر مارکتینگ

به راستی که سال ۲۰۱۷ سال شکوفایی اینفلوئنسر مارکتینگ بوده است. برند های معتبر برای جذب اینفلوئنسرها در رقابت تنگاتنگی از یکدیگر برای تبلیغ هر چه بیشتر محصول و سرویس خود، پیشی میگیرند و به وضوح این روند در سال ۲۰۱۸ بیشتر مشاهده خواهد شد.

اما سوال این است که، ما از چه ترفند هایی در این زمینه میتوانیم استفاده کنیم که در سال ۲۰۱۸ نیز موفقییت آمیز و کارآمد باشند؟ …

( ادامه مقاله در سایت ویرلن )


 

دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات در فیسبوک

همانطور که میدانید فیسبوک پدیده ای جدید نیست و امروز هر کارآفرین و مدیر کسب و کاری که در هر نوع تجارتی هست میداند که باید برای دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات در فیسبوک برنامه داشته باشد.

از زمان حضور فیسبوک در عرصه تبلیغات اینترنتی ، تغییرات بسیاری ایجاد شده است. اکنون بزرگترین شبکه اجتمایی جهان به گونه ای عمل میکند که ۱۰ سال پیش حتی تصورش هم غیر ممکن بود.

تبلیغات در فیسبوک

امکاناتی چون ویدیو های ۳۶۰ درجه، فروش محصولات از طریق بات و منبع خبری نمونه هایی از دستآورد های خارق العاده فیسبوک است. این شبکه اجتمایی به صورت روزانه ۱٫۸ میلیارد کاربر فعال دارد. این رقم ۵ برابر جمعیت آمریکا و ۱۵ درصد از جمعییت کل جهان است! اما فقط تعداد افراد فعال به تنهایی دلیل موفقییت این رسانه در زمینه تبلیغات نیست بلکه عامل تعیین کننده ی دیگر، میزان توجهی است که فیسبوک جلب میکند بدین صورت که به طور میانگین هر کاربر روزانه ۵۰ دقیقه در فیسبوک فعالییت میکند که این آمار خود حاکی از اهمیت فیسبوک در زندگی کاربرانش است.

دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات در فیسبوک به تعهد بلند مدت شما نیاز دارد، اما مطمئن باشد که این تعهد در آگاهی و تقضای بیشتر مخاطبان جبران میشود.

( ادامه مقاله در سایت ویرلن )

 


 

تبلیغات در لینکدین بهترین روش بازاریابی B2B است

تبلیغات در لینکدیناگر شما یک بازاریاب B2B هستید که برای تبلیغات کلیکی هدفمند هزینه میکنید linkedin.com صفحه‌ی دارت شما است. لینکدین شامل میلیون ها متخصص کسب و کار است که یک آنالیز دقیق و خاصی از این افراد مرکز هدف شمارا میسازد.

علاوه بر این، شبکه تبلیغات لینکدین به بازاریابان B2B تمامی اطلاعاتی که برای رسیدن به این اهداف نیاز دارند، می دهد.

در ایران نیز تعداد بالایی از متخصصان و مدیران در شبکه اجتماعی لینکدین پروفایل دارند و فعال هستند.

 

اهمیت حضور متخصصان آگاه به تکنولوژی در این شبکه

به عنوان یک بازاریاب B2B شما باید حرفه ای ها را هدف قرار دهید و لینکدین شامل میلیون ها نفر از این افراد است. به گفته‌ی کیم سلستر، یک تحلیلگر فورستر، اعضاء حرفه ای لینکدین به شدت از پروفایل های خود مراقبت میکنند و جزئیات کار خود را به روز نگه میدارند. متخصصان تازه کار نیز معمولا از پروفایل لینکدین خود به عنوان رزومه استفاده میکنند و متخصصان با تجربه هم از اطلاعات حساب خود برای اهداف شبکه ای استفاده میکنند…

( ادامه مقاله در سایت ویرلن )

 


دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات در توییتر

طی چند سال گذشته، توییتر به عنوان یکی از ۳ پلتفرم های برتر شبکه های اجتمایی، در کنار فیسبوک و اینستاگرام، جایگاه خود را در عرصه دیجیتال مارکتینگ به خوبی حفظ کرده است. با پایان سال ۲۰۱۷ تعداد کاربران توییتر ۳۰۰ میلیون نفر اعلام شد! و البته طبق همین آمار، میزان فعالیت در آن روزانه ۱۲ درصد افزایش می یابد؛ این دو رقم به تنهایی دلایل کافی برای تبلیغات در توییتر میباشند و ما در این مقاله سعی خواهیم کرد به چرایی و البته چگونگی تبلیغات در توییتر بپردازیم.

 

 چرا باید در توییتر سرمایه گذاری کنیم؟

تبلیغات در توییترروزانه به تعداد کاربران توییتر افزوده میشود و پیشبینی میشود که انگیزه و دلیل آنها از عضویت در این رسانه، آسان، مختصر و سریع بودن آن باشد. اما ارقام به خودی خود واضح تر از هر توضیح دیگری بازگو کننده حقیقت هستند پس بیایید نگاهی بیاندیزیم به آخرین آمار ماه دسامبر ۲۰۱۷:

هم اکنون توییتر ۳۳۰ میلیون عضو فعال دارد و طبق نظرسنجی انجام شده از کاربران، تاکنون ۶۹ درصد آنها از طریق توییتر طرفدار یک برند شده اند و ۷۹ درصد آنها، آن برند را به دوستان خود از طریق ریتوییت معرفی کرده اند.

بنابراین زمان آن رسیده است که بیشتر با این شبکه آشنا شوید تا از یافتن مخاطبین حداکثری و البته متنوع در شبکه های اجتمایی متفاوت بهره مند شوید…

( ادامه مقاله در سایت ویرلن )

 


 

چگونه از رپورتاژ آگهی برای افزایش فروش استفاده کنیم؟

به دنبال راهی جدید برای برندینگ هستید ؟ درعین‌حال می‌خواهید بازدید سایت و میزان فروش و درآمد خود را افزایش دهید ؟
بهترین توصیه این است که از تمام پتانسیل های رپورتاژ آگهی (PR) استفاده کنید

چگونه از رپورتاژ آگهی برای افزایش فروش استفاده کنیم؟ما در شرکت ویرلن در تلاش هستیم که رپورتاژ را از نقش مهمی که در سئو سایت دارد فراتر ببریم . زیرا در دنیای جدیدِ مبتنی بر وب ، فرصت‌های جدیدی برای جذب مشتری، افزایش تقاضا برای محصولات و خدمات، بالا بردن میزان فروش و سود شرکت وجود دارد . همچنین اکنون راحت‌تر می‌توان از طریق سیستم های تجزیه تحلیل ، ارتباط رپورتاژ و نتایج واقعی افزایش درآمد را درک کرد.

هدف ما این است که نه تنها از رپورتاژ به بهترین نحو برای سئو استفاده کنیم ، بلکه آن را به وسیله ای کارآمد و موثر برای برندینگ و افزایش فروش تبدیل کنیم. اما چگونه ؟ …

 

( ادامه مقاله در سایت ویرلن )

 

 


 

دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات در پوش نوتیفیکیشن موبایل

چطور یک استراتژی بازاریابی اینترنتی پوش نوتیفیکیشن (Push notifications) را پیاده سازی کنیم؟

تبلیغات پوش نوتیفیکیشنپوش نوتیفیکیشن موبایل چیست؟ پوش نوتیفیکیشن ، یک پیام است که بر روی یک دستگاه تلفن همراه ظاهر می شود. ناشران اپلیکیشن، می توانند هر زمان که می خواهند این پیام ها را ارسال کنند.

برای دریافت این پیامها، کاربران حتما نباید درون برنامه باشند و یا از دستگاه های خود استفاده کنند. پوش نوتیفیکیشن ها می توانند کارهای زیادی را انجام دهند؛ برای مثال، آنها می توانند آخرین نتایج ورزشی را نشان دهند، کاربر را به انجام کارهایی مانند خرید یک کوپن، تشویق کنند. یا به یک کاربر در مورد یک رویداد اطلاع دهند…

 

( ادامه مقاله در سایت ویرلن )


 

دیجیتال مارکتینگ با تبلیغات کلیکی در گوگل

تبلیغات کلیکی گوگل یا تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک گوگل Google AdWords چیست؟

تبلیغات در گوگلدیجیتال مارکتینگ و تبلیغات در موتورهای جستجوگر یکی از محبوب‌ترین روش‌های تبلیغات پرداخت برای کلیک یا همان PPC می باشد.

این ابزار بازاریابی اینترنتی به شما امکان قرار دادن تبلیغات در نتایج جستجوی گوگل برای بیشتر دیده شدن و کلیک خوردن لینک‌هایتان را می دهد. برای مثال شما برای کلمه کلیدی مورد نظر ، هزینه می‌پردازید، در این حالت موتورهای جستجوگر موظف به نمایش لینک شما (نه لزوما در جزو اولین نتایج) در جستجوهایی که شامل این کلمه کلیدی می‌شوند، می‌باشند…

 

( ادامه مقاله در سایت ویرلن )


 

دیجیتال مارکتینگ با استفاده از بلاک‌چین و بیت‌کوین

دیجیتال مارکتینگ با بیت‌کوینارز دیجیتالی (پول دیجیتال یا پول الکترونیک یا ارز الکترونیکی) یک نوع ارزی است که فقط در قالب دیجیتالی موجود است، نه در قالب فیزیکی (مانند پول نقد و سکه).
البته ویژگی هایی مشابه با ارزهای فیزیکی را دارد، اما فرصتی ایجاد می کند تا معاملات به صورت لحظه ای و انتقال بدون محدودیت مرزی انجام شود. به عنوان مثال ارزهای مجازی و یا ارز پنهان(Cryptocurrencies) . مانند پول سنتی، این ارزها ممکن است برای خرید کالاها و خدمات فیزیکی استفاده شوند، اما ممکن است برای جوامعی خاص مانند استفاده کنندگان بازی های آنلاین یا شبکه های اجتماعی بیشتر مورد استفاده قرار گیرد…

 

( ادامه مقاله در سایت ویرلن )


 

رپورتاژ آگهی برند های برتر چه ویژگی هایی دارد ؟

مدیران دیجیتال مارکتینگ استارت آپ ها و برند های مشهور در تمامی بخش های تبلیغات و بازاریابی آنلاین برای اطلاع رسانی و برندسازی استراتژی های منحصر به فردی را بکار میگیرند . آنها میدانند که امروز یکی از مهمترین بخش های دیجیتال مارکتینگ و سئو رپرتاژ آگهی است که استفاده درست از تمام پتانسیل های آن برای موفقیت هر برندی حیاتی است .

رپورتاژ آگهی برند های برتررپورتاژ روزنامه و رپورتاژ آگهی تلویزیونی از قدیم به عنوان استراتژی های بازاریابی و تبلیغات مورد استفاده برند های بزرگ در تمام دنیا بوده است و حالا رپورتاژ خبر و مقاله در سایت های خبری محبوب به عنوان یکی از استراتژی های بسیار تاثیرگذار در دیجیتال مارکتینگ و سئو مورد استقبال مدیران موفق قرار گرفته است .

ما در شرکت ویرلن پس از انتشار هزاران رپورتاژ آگهی برای برند ها و استارت آپ های برتر شاهد استراتژی های مختلفی بوده ایم که توسط متخصصان این شرکت ها بکار گرفته شده اند و با بررسی میزان تاثیرگذاری هریک از این روش ها امروز کوله باری از تجربه در این زمینه داریم …

 

( ادامه مقاله در سایت ویرلن )


 

شبکه ‌های اجتماعی تا چه اندازه در سئو تاثیرگذار هستند ؟

تاثیر شبکه ‌های اجتماعی در سئو نشریه‌ی Quicksprout اخیراً در یک مقاله در خصوص سئو به این موضوع پرداخته که در چند سال گذشته وضعیت سئو در مقابل بازی‌های متنوع گوگل برای بروزرسانی الگوریتم‌های مورد نیاز به چه شکل بوده و چگونه تولید محتوا به عنوان یک عامل تعیین کننده در رتبه بندی سایت عمل می‌کند.

در این مقاله به اهمیت شبکه های اجتماعی در بین سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف و استراتژی‌های این سازمان‌ها در حوزه‌ی تأمین محتوا برای شبکه های اجتماعی به دفعات پرداخته شده است. ۷۲ درصد از شرکت‌ها و ۸۲ درصد از آژانس‌های مختلف از شبکه های اجتماعی به عنوان یکی از تکنیک‌های سئو استفاده می‌کنند…

 

( ادامه مقاله در سایت ویرلن )


 

۱۰ ابزار برتر سئو در سال ۲۰۱۸

در بسیاری از موارد، بروزرسانی‌های گوگل برنامه‌ریزی‌های بازاریابان و سئوکار ها را بهم می‌ریزد.
ابزارهای سئو البته به وضوح مشخص است که این اعمال تغییرات، جهت رفع اشکالات و بهبود سیستم برای یافتن نتایج جستجوی مرتبط‌تر می‌باشد؛ با این حال پیش رفتن با این تغییرات همیشه آسان نخواهد بود. به همین منظور ابزارهای سئو در اختیار شماست تا وب‌سایت خود را همانطور که گوگل آن را می‌بیند، ببینید.

از آنجا که این ابزارها جهت شناخت المان‌های مورد نظر گوگل به کار گرفته می‌شوند؛ برای استراتژی جستجوی اتوماتیک شما حیاتی هستند. در این مطلب با ویرلن همراه باشید تا به بررسی ۱۰ ابزار برتر سئو در سال ۲۰۱۸ بپردازیم تا راحتتر بتوانید به شیوه‌ای که گوگل سایت شما را آنالیز می‌کند، آن را آنالیز کنید.

ابزارهای وب مستر گوگل Google’s Webmaster Tools
شاید بهترین راه برای دیدن وبسایت خود از چشم گوگل، استفاده از ابزارهای وب مستر گوگل Google’s Webmaster Tools باشد…

( ادامه مقاله در سایت ویرلن )


 

برترین کنفرانس‌های سئو در سال ۲۰۱۸

یادگیری و تقویت مهارت خود در تخصص سئو سایت دارند.

کلاس آموزش سئوبرای این منظور گزینه‌های متعددی از جمله خواندن مقاله و شرکت در سمینار‌های مجازی وجود دارد. اما یکی از مهم‌ترین و مفیدترین راه‌ها شرکت در کنفرانس‌های آموزش سئو است و از آنجا که انتخاب بهترین کنفرانس در کسب اطلاعات بهتر موثر است، ما نیز در این مطلب سعی کردیم برترین کنفرانس‌های سئو ۲۰۱۸ را از حیث ویژگی معرفی کنیم، با ویرلن همراه باشید ؛

چرا باید در کنفرانس سئو شرکت کنیم؟

برای هر فرد، شرکت در کنفرانس‌های تخصصی مربوط به زمینه کاری خود ضروری است چرا که این تنها راه یادگیری نکات ویژه است. کنفرانس‌ها فرصتی گرانبها برای یادگیری در اختیارتان می‌گذارند که شاید هرجایی یافت نشود. اما این ویژگی مشترک همه کنفرانس‌هاست پس کنفرانس سئو چه ویژگی منحصربه‌فردی دارد که نباید از دستش داد؟ …

( ادامه مقاله در سایت ویرلن )


 

برای مطالعه ادامه مقالات آموزش دیجیتال مارکتینگ به سایت ویرلن virlan.co مراجعه کنید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle