Categories
اخبار تبلیغات سئو مقالات رپورتاژ آگهی

راهکار های موثر برای دیجیتال مارکتینگ و سئو برند ها

استارت آپ های بسیاری در سراسر دنیا و همینطور ایران، کسب و کار خود را شروع میکنند اما براساس آمار ها بیش از نود درصد آنها به موفقیت نمیرسند !

اگر دستیابی به یک تجارت و برند موفق را به یک پازل هزار تکه تشبیه کنیم متوجه میشویم که قطعا عوامل بسیاری مانند بخش های مختلف پازل در این موضوع تاثیرگذار هستند . به عنوان مثال ایده اولیه ، میزان دانش ، مهارت و تجربه کارآفرین ، میزان سرمایه گذاری ، موقعیت زمانی و مکانی ، شرایط اجتماعی و بسیاری از موارد دیگر در شروع و ادامه کار تاثیرگذار هستند .

اما شرکت های بسیاری با ایده عالی توسط اشخاص تحصیل کرده و با تجربه راه اندازی میشوند ، سرمایه قابل توجهی را جذب میکنند و برند خود را در شرایط مناسب از نظر موقعیت جغرافیایی در زمان مناسب به مردم معرفی میکنند ، ولی هرگز به موفقیت قابل توجهی دست پیدا نمیکنند و یا حتی تعطیل میشوند !

یکی از مشکلات عمده این کسب و کار ها  این است که نمیتوانند در امر بازاریابی و برندینگ عملکرد مناسبی داشته باشند . بنابراین در بخش فروش هم نتیجه مطلوبی را دریافت نمیکنند و توانایی عرضه گسترده خدمات و محصولات خود را پیدا نمیکنند.

مدیران برخی از این شرکت ها از هزینه های تبلیغات فراری هستند اما نکته قابل توجه این است که حتی بسیاری از مدیران باوجود اینکه هزینه های بسیاری را برای تبلیغات پرداخت کرده اند نیز شکست خورده اند! پس مشکل کجاست ؟! مشکل اینجاست که حرکت در مسیر تبلیغات و بازاریابی مانند قدم زدن بروی یک طناب باریک است . اگر درست و اصولی جلو بروید میتوانید کاری منحصر به فرد را انجام دهید ولی با کوچک ترین اشتباه از دور خارج میشوید و باید از اول شروع کنید.

 

از رپورتاژ آگهی برای افزایش فروش و سئو بصورت همزمان استفاده کنید

ما در شرکت ویرلن در تلاش هستیم که رپورتاژ را از نقش مهمی که در سئو سایت دارد فراتر ببریم . زیرا در دنیای جدیدِ مبتنی بر وب ، فرصت‌های جدیدی برای جذب مشتری، افزایش تقاضا برای محصولات و خدمات، بالا بردن میزان فروش و سود شرکت وجود دارد . همچنین اکنون راحت‌تر می‌توان از طریق سیستم های تجزیه تحلیل ، ارتباط رپورتاژ و نتایج واقعی افزایش درآمد را درک کرد.

هدف ما این است که نه تنها از رپورتاژ به بهترین نحو برای سئو استفاده کنیم ، بلکه آن را به وسیله ای کارآمد و موثر برای برندینگ و افزایش فروش تبدیل کنیم. اما چگونه ؟

استراتژی محتوا را به سودآوری وصل کنید

  • از طریق محتوای خبری مخاطبان را به برند خود علاقه‌مند کنید تا از وب سایت شما بازدید کنند.
  • سپس کاربران را به ثبت نام در سایت و یا تماس برای دریافت مشاوره دعوت کنید.
  • از طریق تولید محتوا در سایت و ارائه محصولات و خدمات در بسته و پکیج های استاندارد مخاطبان را به سفارش و خرید تشویق کنید.

 

چرا اکنون رپورتاژ بیشتر از هرزمان دیگر مهم شده است؟

میتوانیم انتظار داشته باشیم که PR نقش بیشتری در افزایش تقاضا، فروش و سود ایفا کند.

همانطور که میدانید مخاطبان به عنوان مشتریان فعلی و بالقوه اخبار رسانه‌ها را دنبال می‌کنند. بنابراین با کمک ویرلن و خبرگزاری‌های آنلاین رپورتاژ آگهی را در قالب اخبار منتشر کنید تا مشتریان فعلی و بالقوۀ شما آن‌ها را مطالعه کنند و به برند شما بیشتر علاقه پیدا کنند.

برای افزایش تعداد کابرانی که مطالب شما را در رسانه های خبری مشاهده مکنند ، پس از انتشار رپورتاژ آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. در نتیجه میتوانید مطمئن باشید که انتشار رپورتاژ در رسانه‌های خبری پربازدید و معتبر میتواند مستقیماً رتبه سایت شما در نتایج گوگل را بهبود ببخشد و از این طریق بازدید سایت هم بالا میرود . بازدید سایت به اهداف مورد نظر شما منتهی میشود ، بسته های شما شامل کالا یا خدمات به فروش میرسد و درنهایت، درآمدتان افزایش پیدا میکند.

تغییرات در پارامترهای جستجوی گوگل لینک‌ های داخل محتوای اخبار را با ارزش‌تر کرده است و بک لینک فالو در خبر یا مقاله مستقیماً بر روی بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO ) سایت شما تأثیر می‌گذارد.

از طرفی کار روزنامه‌نگاران بیشتر شده و درعین‌حال منابع کمتری در اختیار دارند؛ ازاین‌رو آن‌ها بیشتر از هر زمان دیگری به دنبال مطلب هستند تا به اشتراک‌ بگذارند. با استفاده از رپورتاژ خبری شرکت خود را به یک منبع قابل‌اطمینان محتوا تبدیل می‌کنید و از طریق جذب مخاطبان بیشتر ، درآمد بالاتری به دست می‌آورید.

 

 

استفاده از شبکه ‌های اجتماعی برای تبلیغات و سئو

72  درصد از شرکت‌ها و 82 درصد از آژانس‌های مختلف از شبکه های اجتماعی به عنوان یکی از تکنیک‌های سئو استفاده می‌کنند.

بسیاری از شرکت‌ها و متخصصین سئو اعتقاد دارند که استفاده از لینک‌های معتبر می‌تواند در سئو سایت موثر باشد.

درواقع لینک‌های که در شبکه های اجتماعی هم‌چون فیس بوک، اینستاگرام ، توئیتر، لینکدین، گوگل پلاس و یوتیوب اشتراک گذاری میکنید به موتورهای جستجوگر کمک می‌کنند تا بدانند که وب سایت شما معتبر است و چه کلمات کلیدی در آن وجود دارد.

میزان محبوبیت پیج شما در شبکه های اجتماعی در نتایج گوگل تأثیر مستقیم دارد

پروفایل‌های ایجاد شده در شبکه های اجتماعی قطعاً بر نتایج جستجوی موتورهای جستجوگر تأثیرگذار خواهند بود. اما علاوه بر آن ، رنک و اتوریتی شبکه های اجتماعی هم در جذب کاربران بیشتر از طریق جستجو تأثیرگذار است.

 

برای مطالعه مقالات آموزش دیجیتال مارکتینگ و سئو به سایت شرکت ویرلن مراجعه کنید .

 

منبع : عصر امروز

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle