Categories
اخبار برترینها خبر و رپورتاژ آگهی برند های برتر ارائه دهنده انواع خدمات

بررسی طراحی دکوراسیون داخلی اداری دفتر پورتلند با هیرادکو

نگاهی داریم به مجموعه اداری پرتلند که از دکوراسیون های داخلی اداری برتر در سال 2018 بوده است .

شرکت بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی هیرادکو از زیرمجموعه های شرکت معماری هیرادانا محسوب میشود که با مدیریت مهندس میرمرتضی موسوی و مهندس مجید هادیان از سال 1391 فعالیت مستمر در هنر و صنعت معماری و دکوراسیون داخلی و انجام بیش از 180 پروژه موفق در سطح کشور را آغاز کرده اند و میتوانند یاری گر شما در امور بازسازی ساختمان و تعمیرات ساختمان و دکوراسیون های اداری ، تجاری و مسکونی شما باشند .

 

بررسی طراحی دکوراسیون داخلی اداری دفتر پورتلند

بازسازی ساختمان اداری این مجموعه از یک ساختمان قرن بیستمی به یک دفتر اداری برای فعالیت های دیجیتالی تغییر کرده است . شرکت بازسازی و دکوراسیون داخلی که این پروژه را بر عهده گرفت از شرکت های برتر در امر دکوراسیون داخلی و بلاخص بازسازی اداری میباشد .

طراحی دکوراسیون داخلی

در اولین برخورد متوجه خواهیم شد که این دفتر اداری به شکلی کاملا باز طراحی و بازسازی شده است . در اصل نقشه و پلان این مجتمع اداری به صورت آزاد طراحی شده است که با توجه به نوع کاربری و فعالیتی که در آن انجام میشود از نیازها و واجبات در بازسازی ساختمان  این چنینی میباشد . این پلان آزاد به سیالیت و پویایی بیشتر کارمندان کمک میکند و باعث بالابردن راندمان کاری میشود و همچنین از خستگی و آزردگی که عموما در دفاتر با ابعاد بسیار کوچک و یا با ازدحام بالا رخ میدهد جلوگیری میکند . همچنین داشتن یک پلان آزاد در فضاهای اداری انعطاف پذیری کاری را بسیار بالا میبرد که این عمل به افزایش روحیه تیمی کارمندان کمک بسزایی میکند . البته بخش هایی از این دفتر اداری وجود دارد که نیازمند محیط و فضایی خصوصی تر و یا نیمه عمومی هستند که با استفاده از پارتیشن های شیشه ای از دیگر فضاها جدا شده اند . پارتیشن های شیشه ای علاوه بر اینکه جلوه بصری و عمق فضا را از بین نمیبرند میتوانند به راحتی یک فضای خصوصی را برای بخش های مختلف ایجاد کنند .

حال اگر بخواهیم به کلیات طراحی و اجرای دکوراسیون اداری این دفتر بپردازیم به سه المان اصلی در طراحی و اجرا خواهیم رسید . دیوارهای کاملا سفید در کنار بتن اکسپوز کف و المان های چوبی که از روی دیوارها تا به روی سقف کشیده شده اند این سه المان ، شاخصه اصلی در طراحی داخلی این دفتر اداری میباشند و بیشترین تمرکز را بر روی خود دارند . همچنین تمام میزهای اداری هم از ترکیب همین چوب با همان بافت و رنگ با رنگ سفید طراحی و ساخته شده اند تا هارمونی بیشتری در فضا برقرار شود . البته طراحان این دکوراسیون داخلی اداری توانسته اند با استفاده از المانهای متفاوت و گوناگونی کنتراست بصری خیره کننده ای به فضای داخلی بدهند . برای مثال فریم پنجره ها و پله های فلزی متالیک مشکی در کنار گیاهان متفاوت و مبلمان اندک با رنگ های مونوکروم وظیفه برقرار کنتراست رنگی و فضایی را برعهده دارند تا فضا از سکون خارج شود .

طراحی دکوراسیون

همانطور که همه ما میدانیم تمام فضاهای کاری نیازمند بخش هایی برای استراحت کارمندان هستند . در طراحی و بازسازی این ساختمان اداری هم بخش های بسیار خاص و یونیک برای گردهمایی های کارمندان و اوقات استراحت آنها طراحی و اجرا شده است . یکی از این فضاها دارای یک کتابخانه بسیار شیک و مینیمال با استفاده از چوب و رنگ های سفید در کنار یک پنجره بزرگ میباشد که میتواند به راحتی نور طبیعی مناسب را به داخل مجموعه بکشاند .

همچنین نیمکت های بسیار زیبا و کاملا مینیمال توانسته اند دکوراسیون این بخش را تکمیل کنند . در کنار این بخش فضای ناهارخوری و آشپزخانه قرار دارد که میتوان گفت از نقاط عطف در طراحی و بازسازی اداری این ساختمان محسوب میشوند . طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه سفید در کنار چوب هایی که در دیگر بخش های دکوراسیون داخلی مشاهده کردید از زیبایی های این بخش از مجموعه میباشند . حذف کابینت های دیواری و استفاده از تنها شلف های گسترده ، مینیمالیسم و زیبایی را به حد اعلا خود رسانده است . استفاده از کاشی های بین کابینتی بسیار ساده با طرح های کوبیک در کنار مبلمان و فورنیچر مشکی و مینیمال فضای دکوراسیون داخلی آشپزخانه و فضای ناهارخوری را تکمیل مینمایند .

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle